Дава ми контакт без да съм пъхнал ключа

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Дава ми контакт без да съм пъхнал ключа

Мнениеот kossel » Чет 02 юни 2005 6:02


Аз съм с пасат 90, 1.8 моно, Джи ЕЛ, вече две сутрини се будя от алармата и като отида отключвам и кво да видя ... таблото ми свети все едно съм дал контакт, като пъхн а ключа си пали и всичко е ок , всичко работи , само дето трябва да махам клемата на акумулатора след като я загася ... по обяд като я напече и като изсъхне ?!?!?!?!?! (дали от мокрото) се оправя . Имам аларма с имобилайзер. Някой борил ли се е с такова нещо .... Сега съм решил да пускам един маркуч от 4 етаж и да видя дали ще направи този проблем като почна да я обливам.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 02 юни 2005 7:44


Освен да ти влиза вода при контактния ключ и да дава накъсо, друго не се сещам. Ти да не си плувал Панчарево с тая кола бре :shock:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 02 юни 2005 7:55


Да не би някой да се опитва да ти я запали (услужливо hmmmm) сутрин и малко преди ти да слезеш да офейква и да я оставя на контакт? gruebel :idea:


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Чет 02 юни 2005 8:18


Има проблем в контактния ключ. И аз имам проблеми с този възел(не такива чак) ама още не съм го разчовъркал. Дали може да се разглоби и почисти? По логично ми звучи - замърсен и от влагата прави контакт.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Чет 02 юни 2005 8:25


Най-вероятно проблема е в клеймореда за съжеление се сменя с нов.
Може да се опитате да го ремонтирате но шанса ви е 10%-15% да успеете. А това е резултат от нагорелите контакти в клеймореда.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 02 юни 2005 8:32


зависи много от много фактори. на контакт ще стои и ако отнякъде връща напрежение до ключа-не е задължително да е самия ключ. трябва да се прегледа внимателно:
алармата.
ключа за фаровете.
ел. таблото (бушониерата)

и оттам нататък-по теля, по теля... :wink:


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Чет 02 юни 2005 8:35


Добре де а имало ли е случка от типа да върнеш ключа а колата да остане на контакт.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Никога не ми е оставало на контакт след като махна ключа

Мнениеот kossel » Чет 02 юни 2005 22:50


Никога не ми е оставало на контакт след като махна ключа, нарочно врътках по няколко пъти да видя за да предизвикам нещата ..но не става . Става само сутрин когато е валяло и отивам до колата , отварям с дистанционното , чрез алармата и що да видя ...на контакт ..таблото свети , а ключа е в ръката ми . Първо си мислех че алармата нещо е скапана ..ама нали като е на контакт и алармата не работи ...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 02 юни 2005 23:12


що не фанеш да си шунтираш ключа и да си сложиш едно копче за контакт и едно до него за стартер ? така дори да доидат крадците няма да могат да я запалят. Аз на мойта тва ше права скоро, вече си купих копчетата даже. Излиза под 15 кинта за джаджи и 1 час работа


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

не е от ключа това

Мнениеот kossel » Пет 03 юни 2005 6:17


не е от ключа това, почти съм сигурен, ще наблюдавам още и ще чакам да излезе зайчето


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 юни 2005 7:25


миленски-алармата е вързана за АСС(контакт) за да разбере кога да пусне имобилайзера (като дадеш контакта) и може съвсем спокойно да ти е причинителя...
мини да се видим някой ден бе човек! :D


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Васко, ще мина

Мнениеот kossel » Пет 03 юни 2005 15:18


Васко, ще мина ама като направи проблема или като завали иначе пак мога да мина да се повъзхищаваме на великите машини ПАСАТ с климатик барабар :lol:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Никога не ми е оставало на контакт след като махна ключа

Мнениеот Vlad777 » Пет 03 юни 2005 18:19


kossel написа:Става само сутрин когато е валяло и отивам до колата , отварям с дистанционното , чрез алармата и що да видя ...на контакт ..таблото свети , а ключа е в ръката ми


...и ако вземе и да тръгне? :shock:


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Нещо като развръзка

Мнениеот kossel » Сря 15 юни 2005 14:51


Значи бях си сложил тайно ключе, за прекъсване на запалването, на черната жица от контактния ключ.(Така ми каза ВАСКОТо1) Аз забелязах че като са ми слагали алармата към тази черната жица вече са били прикачени още 2 жици. Аз прекъснах черната жица точно в този интервал където са връзвали другите две жици , за алармата. Всичко стана супер, бачкаше и ключето си работеше и алармата. Само дето го правеше този проблем - стои на контакт без да съм пъхнал контактния ключ. Ама само сутрин и след големи бури. Сега премахнах този таен ключ и засега няма проблеми ..даже преживях наводнението във Връбница ;-) Където колата беше потънала до праговете ;=-)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта