psstv18rp написа:"Но излизането на част от газовете през дупката, би трябвало да отчете по-ниско ниво на замърсяване на околната среда."
Абе не е толкоз просто.
Те освен замърсяването, гледат и други параметри, нивото на кислорода например, и искат "ламбда=1", което ако не е изпълнено може да е индикация за неплътност в изпускателната система и т.н.
А датчика за температура масово го нагряват изкуствено, никой няма да чака колата да дигне 80, и то не на водата а на маслото, особено зимата - тя трябва маса време да работи на ПХ за да загрее чак толкова, и да им осмърди целия район. Номера със запалката е масов.

Извинявам се за отнесеният въпрос, но какво значи ламбда да бъде единица т.е. какво би могло да доведе до неговата промяна? Просто
нямам представа какво значи това.
swissmad написа:
Не температурата на двигателя,а температурата на маслото трябва да е 80 градуса.За тази цел ,в отвора на пръчката за маслото се пъха един датчик ,който мери температурата и подава данни на компа който измерва газовете.
Да, това за маслото и аз го прочетох в тази наредба "НАРЕДБА № 32 ОТ 5 АВГУСТ 1999 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ПРОВЕРКА НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИЗПРАВНОСТ НА ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА".
http://www.rta.government.bg/n_uredba/n32.html
Някой я беше цитирал във форума
Но искам да споделя още нещо - по нея се изисква, да се правят две измервания при температура на масмото не по-ниска от 80 градуса!!!
При мен направиха първото измерване при 85 - 86 градуса, а след това изчакаха малко, за да падне температурата и извършиха
второто измерване при 30 и нещо градуса!!! Тогава (при 30 и нещо градуса) колата би трябвало да работи на смукач и е нормално да даде по-лоши резултати!!!!!!!
Та може би трябваше да им платя газта, за запалката за да нагреят още веднъж жичката:-) Така де, да не пестят и от нея, та нали и тя поскъпна!
При това положение, компютърът смята кой знае с какви коефициенти!
За това считам, че са допуснати груби нередности при измерванията! Какво ще кажете по този въпрос?