Капе бензин от регулатора на налягането - ВЕЧЕ НЕ КАПЕ, НО..

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Капе бензин от регулатора на налягането - ВЕЧЕ НЕ КАПЕ, НО..

Мнениеот zdravko » Нед 25 ное 2007 14:32


Колеги, на двигател 2Е имам следния проблем: онзи ден забелязах, че маркучето за вакуум, което излиза от регулатора на налягането под дроселната клапа и отива в един тройник се е разяло и скъсало. Махнах го и изолирах системата, така че това маркуче го махнах - просто в момента нямах под ръка друго, за да го сменя. Днес обаче, като тръгнах да го сменям, забелязах, че капе от щуцера на регулатора бензин - не много, но капе. Двигателя ми се струва, че работи нормално. Някой знае ли каква точно е функцията на този вакуум, който влиза в регулатора :?: Дали мога да запуша щуцера с нещо, за да не капе бензин, че мястото е лошо и има опасност от запалване :mad: Трябва ли да го сменям този регулатор, като се има предид, че колата е с газова?




Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Пон 03 дек 2007 11:32


Колеги, има развитие по моя въпрос - колега от Смолях ми изпрати регулатор, свален от същия двигател, но се оказа, че не е на 3 бара, както моя разваления, а на 4 бара налягане. Въпреки това го сложих, защото стария доста течеше. На пръв поглед всичко е нормално и двигателя изглежда, че работи добре. Въпроса е каква бела би могла да се получи от това, че регулатора не е за 3, а за 4 бара и съответно налягането в инжекциона ще стане 4 бара? Да търся ли 3 бара рагулатор или така да си карам?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 03 дек 2007 13:29


Здравко, 4 баров регулатор на 2Е няма. Не, че не може да се постигне чрез смяна на пружинката вътре, но няма фабрично. На 4 bar са механичните инжекциони, но там регулатора е доста по-различен. И на друг принцип.
Всъщност, 3 бара е налягането в системата ако не работи двигателяя, т.е., няма вакуум.
Появи ли се вакуума, налягането трябва да падне на 2.5 bar.
Ясно е, че на твоя му се е скъсало платното. От щуцерчето за вакуума не трябва да тече гориво, защото това означава да го засмуква директно към изпускателните колектори.
На въпроса какво ще стане: Принципно- нищо!
Ще ти вдигне налягането на горивото и ако я нямаше Ламбда-сондата трябваше да почне да ти впръсква повече гориво на оборот. От там или щеше да върви много повече (ако си със спортен филтър) или щеше да почне да ти дави мотора.
Сега Ламбдата трябва да компенсира (поне частично) и да накара дюзите да впръскват по-малко време. Може би единствено сега ще ти пали малко по-лесно.
Виж, ако имаш проблем с Ламбдата ще дави и гори като змей!
Ако не се е скапал от седене, имам манометър в нас. Можем довечера или утре вечер да проверим какво е налягането в действителност. Лесно е!


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Пон 03 дек 2007 14:00


radotom написа:Здравко, 4 баров регулатор на 2Е няма. Не, че не може да се постигне чрез смяна на пружинката вътре, но няма фабрично. На 4 bar са механичните инжекциони, но там регулатора е доста по-различен. И на друг принцип.
Всъщност, 3 бара е налягането в системата ако не работи двигателяя, т.е., няма вакуум.
Появи ли се вакуума, налягането трябва да падне на 2.5 bar.
Ясно е, че на твоя му се е скъсало платното. От щуцерчето за вакуума не трябва да тече гориво, защото това означава да го засмуква директно към изпускателните колектори.
На въпроса какво ще стане: Принципно- нищо!
Ще ти вдигне налягането на горивото и ако я нямаше Ламбда-сондата трябваше да почне да ти впръсква повече гориво на оборот. От там или щеше да върви много повече (ако си със спортен филтър) или щеше да почне да ти дави мотора.
Сега Ламбдата трябва да компенсира (поне частично) и да накара дюзите да впръскват по-малко време. Може би единствено сега ще ти пали малко по-лесно.
Виж, ако имаш проблем с Ламбдата ще дави и гори като змей!
Ако не се е скапал от седене, имам манометър в нас. Можем довечера или утре вечер да проверим какво е налягането в действителност. Лесно е!

Еми няма, ама може да е за друг двигател - иначе на външен вид е съвършено същия, като този, който свалих, течащия. Дали се е вдиглан разхода едва ли ще мога да разбера, защото колата я карам 98% на газ, така че...щом няма пряка опасност нещо друго да се развали - аз за помпата си мислех, че не знам тя какво налягане дава, а ако е под 4 бара да не би да спре движението на бензин от двигателя към резервоара, което връща излишния бензин...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 03 дек 2007 16:25


zdravko написа: - аз за помпата си мислех, че не знам тя какво налягане дава, а ако е под 4 бара да не би да спре движението на бензин от двигателя към резервоара, което връща излишния бензин...

Ами не знам, възможно е!
На помпата (нова при това) й дават 3.5 bar.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта