

radotom написа:Здравко, 4 баров регулатор на 2Е няма. Не, че не може да се постигне чрез смяна на пружинката вътре, но няма фабрично. На 4 bar са механичните инжекциони, но там регулатора е доста по-различен. И на друг принцип.
Всъщност, 3 бара е налягането в системата ако не работи двигателяя, т.е., няма вакуум.
Появи ли се вакуума, налягането трябва да падне на 2.5 bar.
Ясно е, че на твоя му се е скъсало платното. От щуцерчето за вакуума не трябва да тече гориво, защото това означава да го засмуква директно към изпускателните колектори.
На въпроса какво ще стане: Принципно- нищо!
Ще ти вдигне налягането на горивото и ако я нямаше Ламбда-сондата трябваше да почне да ти впръсква повече гориво на оборот. От там или щеше да върви много повече (ако си със спортен филтър) или щеше да почне да ти дави мотора.
Сега Ламбдата трябва да компенсира (поне частично) и да накара дюзите да впръскват по-малко време. Може би единствено сега ще ти пали малко по-лесно.
Виж, ако имаш проблем с Ламбдата ще дави и гори като змей!
Ако не се е скапал от седене, имам манометър в нас. Можем довечера или утре вечер да проверим какво е налягането в действителност. Лесно е!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта