Смяна на ПАСАТ - от В3 на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
mxm
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Смяна на ПАСАТ - от В3 на В5

Мнениеот mxm » Вто 27 ное 2007 19:38


Здравейте
Имам Пасат В3 1,8 моно, 66 кв, но съм решил да го сменям с нещо по-ново. Спрял съм се на Пасат В5 - твърдо бензин. Рових тук там из нета, но някои неща не са ми ясни. 1,6 - 101 к.с, 1,8 - 116 или 125 к.с. Това 1,8 и 125 к.с по ми се нрави, но по обявите виждам и едно 5V. Е това 5V някой ще ми го обесни ли какво е? 5 цилиндъра или 20 клапана.
Въобще нуждая се от Вашите мнения и съвети. Скоро ще пътувам до Франция и Германия и вече съм набелязал това онова.
Предварително благодаря за съветите и препоръките относно изборът ми за Пасат.




Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Вто 27 ное 2007 19:41


Спрял съм се на Пасат В5 - твърдо бензин.

И защо така?


mxm
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mxm » Вто 27 ное 2007 19:45


Е,сега що така? Ми де да знам, така съм си наумил. Нещо нафтата не ме кефи.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 27 ное 2007 20:38


Спрял съм се на Пасат В5 - твърдо бензин.

И защо така?

защото си струва


Потребителски аватар
vlado
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 6:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот vlado » Вто 27 ное 2007 21:54


Passat 1.8 - това е 20 клапана - по 5 на цилиндър - някъде го пише 20V, другаде 5V и е 92 кW/125к.с. (няма такъв от 116 к.с.). Има 1.8Т - той е с турбо и е 110кW/150 к.с. Лично моя е 1.8 - 125 к.с. и съм доволен. Е - някои казват, че за това купе е по-добре да е 150 к.с.


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Вто 27 ное 2007 22:40


и аз от В3 90к.с. бензин скочих на В5 110к.с. дизел.не сьм вярвал че дизелак може да вьрви толкова.взимай смело.естествено поддрьжката като цени няма нищо общо с В3. само носачите са 8бр+2бл накрайници-1200лв./лемфьордер/
Успех.


Потребителски аватар
val-kat
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот val-kat » Вто 27 ное 2007 22:52


Абе хора някой може ли да ме светне горе-долу за поддръжката колко излиза приблизително щото и аз имах някакви идеи за такава размяна ама бързо ме отказаха!Някакви ремъци и филтри някакви цифри около 800-1000 лв,верно че по нов ама за 10годишен автомобил толкоз направо си е ......... :twisted: :roll:


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Вто 27 ное 2007 22:52


vlado написа:Passat 1.8 - това е 20 клапана - по 5 на цилиндър - някъде го пише 20V, другаде 5V и е 92 кW/125к.с. (няма такъв от 116 к.с.). Има 1.8Т - той е с турбо и е 110кW/150 к.с. Лично моя е 1.8 - 125 к.с. и съм доволен. Е - някои казват, че за това купе е по-добре да е 150 к.с.

Според мен си в грешка.Двигателя е 5 цилиндров и е V-образен с по 4 клапана говоря за 1,8Т
грешката е моя -5 цилиндров V-образен е само 2,3


Потребителски аватар
SLO
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 02 юли 2005 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLO » Сря 28 ное 2007 1:25


:woooow: 5 цил. V образен!?!
Кажи че се шегуваш!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 28 ное 2007 8:41


SLO написа::woooow: 5 цил. V образен!?!
Кажи че се шегуваш!

има си ама не го тачат много този мотор,поне от мненията на колегите от форума съдя по това


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 28 ное 2007 9:44


Много ясно че има в образен 5 цилиндров. Слага се и на сеат. Мисля че е около 180кс. А относно това %в- това значи че е с по 5 клапана на цилиндър.
Са да ти кажа какво е разликата - 1.8 - 5в 5 клапана на цилиндър
примерно 2.3 в5- в- образен пет цилиндров двигател. :wink:


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Сря 28 ное 2007 11:02


Айде и аз да кажа някакво предположение :D
На 1.8, 125к.с. пише на капака/кората на двигателя 20V( 4 цилиндъра по 5 клапана на цилиндър), а на 1,8Т, 150 к.с. пише на капака/кората 5V( което е пак същото 4 цил по 5 клапана на цилиндър). Принципно двата двигателя са доста сходни, да не кажа еднакви като основната разлика май е само в електрониката и в турбината. А колкото за 5 цилиндъра има такъв двигател, но все си мисля , че не е точно V - образен ами е VR5, което е малко по-различно. Дано съм ти бил полезен. :lol:

Последна промяна от dimoboy на Сря 05 дек 2007 9:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 28 ное 2007 11:54


VR5 е така наречен V образен, но с една глава.
2.3 VR5 150 кс е този с 2 клапана на цилиндър и 170 кс е този с по 4 клапана...тук пак има 20V :lol:
По принцип, когато първо е изписано V, а после цифри това означава V образен с едиколко си цилиндъра.
За броя клапани е обратно първо е цифрта, а после V(alves)


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Сря 28 ное 2007 15:24


dimoboy написа:Айде и аз да кажа някакво предположение :D
На 1.8, 125к.с. пише на капака/кората на двигателя 20V( 4 цилиндъра по 5 клапана на цилиндър), а на 1,8Т, 150 к.с. пише на капака/кората 5V( което е пак същото 4 цил по 5 клапана на цилиндър). .... :lol:

На моя капак си пише 20V turbo. Всъщност като се замисля май всякъде си пишат пълният брой на клапаните (15V, 16V, 20V).
И двата двигателя са еднакви (1.8 и 1.8T). Само дето 1.8T тича повече и е по-икономичен :shock


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 28 ное 2007 16:34


Надписи много
.....
Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, rayedie и 62 госта