Здравейте
Имам Пасат В3 1,8 моно, 66 кв, но съм решил да го сменям с нещо по-ново. Спрял съм се на Пасат В5 - твърдо бензин. Рових тук там из нета, но някои неща не са ми ясни. 1,6 - 101 к.с, 1,8 - 116 или 125 к.с. Това 1,8 и 125 к.с по ми се нрави, но по обявите виждам и едно 5V. Е това 5V някой ще ми го обесни ли какво е? 5 цилиндъра или 20 клапана.
Въобще нуждая се от Вашите мнения и съвети. Скоро ще пътувам до Франция и Германия и вече съм набелязал това онова.
Предварително благодаря за съветите и препоръките относно изборът ми за Пасат.



Смяна на ПАСАТ - от В3 на В5
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
vlado написа:Passat 1.8 - това е 20 клапана - по 5 на цилиндър - някъде го пише 20V, другаде 5V и е 92 кW/125к.с. (няма такъв от 116 к.с.). Има 1.8Т - той е с турбо и е 110кW/150 к.с. Лично моя е 1.8 - 125 к.с. и съм доволен. Е - някои казват, че за това купе е по-добре да е 150 к.с.
Според мен си в грешка.Двигателя е 5 цилиндров и е V-образен с по 4 клапана говоря за 1,8Т
грешката е моя -5 цилиндров V-образен е само 2,3
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде и аз да кажа някакво предположение
На 1.8, 125к.с. пише на капака/кората на двигателя 20V( 4 цилиндъра по 5 клапана на цилиндър), а на 1,8Т, 150 к.с. пише на капака/кората 5V( което е пак същото 4 цил по 5 клапана на цилиндър). Принципно двата двигателя са доста сходни, да не кажа еднакви като основната разлика май е само в електрониката и в турбината. А колкото за 5 цилиндъра има такъв двигател, но все си мисля , че не е точно V - образен ами е VR5, което е малко по-различно. Дано съм ти бил полезен.

На 1.8, 125к.с. пише на капака/кората на двигателя 20V( 4 цилиндъра по 5 клапана на цилиндър), а на 1,8Т, 150 к.с. пише на капака/кората 5V( което е пак същото 4 цил по 5 клапана на цилиндър). Принципно двата двигателя са доста сходни, да не кажа еднакви като основната разлика май е само в електрониката и в турбината. А колкото за 5 цилиндъра има такъв двигател, но все си мисля , че не е точно V - образен ами е VR5, което е малко по-различно. Дано съм ти бил полезен.

Последна промяна от dimoboy на Сря 05 дек 2007 9:06, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
VR5 е така наречен V образен, но с една глава.
2.3 VR5 150 кс е този с 2 клапана на цилиндър и 170 кс е този с по 4 клапана...тук пак има 20V
По принцип, когато първо е изписано V, а после цифри това означава V образен с едиколко си цилиндъра.
За броя клапани е обратно първо е цифрта, а после V(alves)
2.3 VR5 150 кс е този с 2 клапана на цилиндър и 170 кс е този с по 4 клапана...тук пак има 20V

По принцип, когато първо е изписано V, а после цифри това означава V образен с едиколко си цилиндъра.
За броя клапани е обратно първо е цифрта, а после V(alves)
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dimoboy написа:Айде и аз да кажа някакво предположение![]()
На 1.8, 125к.с. пише на капака/кората на двигателя 20V( 4 цилиндъра по 5 клапана на цилиндър), а на 1,8Т, 150 к.с. пише на капака/кората 5V( което е пак същото 4 цил по 5 клапана на цилиндър). ....
На моя капак си пише 20V turbo. Всъщност като се замисля май всякъде си пишат пълният брой на клапаните (15V, 16V, 20V).
И двата двигателя са еднакви (1.8 и 1.8T). Само дето 1.8T тича повече и е по-икономичен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 40 госта