ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и КРАЙ -РЕШЕНО!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и КРАЙ -РЕШЕНО!!

Мнениеот HEAD » Нед 02 дек 2007 12:46


Здравейте колеги!!!Нужно ми е вашето мненине,за което предварително благодаря!!! Колата е Б3 1.8/АБС .Ето какво ми се случи!Паркирах и колата притресе и изгасна.Повече не можах да запаля.Стартера върти,но ...няма никой!Преди 2 години ми направи същият номер и се оказа бубината!Смених я с чисто нова.Възможно ли е пак да е здала багажа/ ако са ми сложили ментак/ или може да има и друга причина?Мисля,че не е бенз.помпа тъй като бях на газ.Благодаря за предварително на всички. :(

Последна промяна от HEAD на Сря 05 дек 2007 21:14, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 02 дек 2007 13:28


Възможно е разбира се, провери дали отива ток до свещите :idea:


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

re

Мнениеот pepperj » Нед 02 дек 2007 18:33


братле да не си скъсал ангренажа а????


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 02 дек 2007 20:54


Ако беше скъсал ангренаж щеше като завърти после да изтрака доста прилично.
По-скоро датчик на Хол,бубина,колкото и странно да е - счупен палец в делкото и т.н.
Проблема ми се струва електрически.
Каза газ - колата има ли ТАП и ламбда контрол?

За да си 100% сигурен,че всичко е наред направи така - даваш на контакт и гледаш дали отваря газовия клапан (мериш с уред или пък слушаш дали ще изцъка).Ако цъкне значи приемаме че гориво има (изпарител не се троши така отраз :) ).Ако не цъкне виж дали копчето не е от типа със защита - то цъка клапана чак след като завъртиш да запали.Друга причина да не цъкне може да е проблем в системата,която управлява газ/бензин (там вече не коментирам защото има поне 3-4 варианта за изпълнение и може само да те заблудя)
Тъй като предполагам,че проблема не е в горивото започвам с тоците.
Откачи някой кабел от някоя свещ и го доближи към главата да кажем.Хвани някой да завърти колата да запали и виж дали хвърля искра (ако не е достатъчно близо тока ще те тресне теб така че няма опасност да не усетиш че го има - дали зрително или под друга форма вече зависи от теб :) ).
Ако има - проблем с горивата.
Ако няма - проблемите може да са много
-палеца на делкото - виж дали е здрав - моя се е чупил в движение понеже беше сигурно оригиналния ;)
-индукционната бубина
-датчик на Хол (той се намира на делкото и има 3 кабелчета).
Някой колега,който се е занимавал по-подробно да каже вече кой точно кабел за какво е и какъв сигнал се очаква да има там за да го провериш)
Успех!


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Нед 02 дек 2007 21:19


Благодаря за мненията!!!Ще пиша като науча повече за проблема!И аз мисля,че е нещо по-тоците


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 02 дек 2007 23:07


Щом е сменяно, най-вероятно проблема е комутатора ;)
Тези, които се продават намат достатъчно добър алуминиев радиатор отзад (корпуса на комутатора), прегряват и... нов!
Кога ли ще изчатка и моя....


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 03 дек 2007 10:44


Вероятно комутатора му е под бобината, ABSите са предимно така. Оригиналните могат да се разделят, по-новите са неразглобяеми.
Ако бобината е менте е нормално пак да сдаде. Качествените са над 150кинта (варианта с комутатор, "квадратните" имам предвид).


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Пон 03 дек 2007 13:15


Аз толкова и платих над 150 беше уж сервиз на Бош и разчитах да няма проблем...мисля,че е такъв квадратен са сложили предупредих ди да сложат най-доброто!Ще ви пиша като разбера повече.....


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 03 дек 2007 16:25


Значи по-вероятно е да нещо друго, например датчика на Хол, той също може да предизвика идентичен ефект.
Между другото, с прост светодиоден пробник (светодиод с резистор), може да провериш дали датчика на хол работи, а после - дали достига сигнал до комутатора в бобината.


emilvlg
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emilvlg » Сря 05 дек 2007 19:45


провери реле на помпата


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и край -- РЕШЕНО!!!

Мнениеот HEAD » Сря 05 дек 2007 21:13


HEAD написа:Здравейте колеги!!!Нужно ми е вашето мненине,за което предварително благодаря!!! Колата е Б3 1.8/АБС .Ето какво ми се случи!Паркирах и колата притресе и изгасна.Повече не можах да запаля.Стартера върти,но ...няма никой!Преди 2 години ми направи същият номер и се оказа бубината!Смених я с чисто нова.Възможно ли е пак да е здала багажа/ ако са ми сложили ментак/ или може да има и друга причина?Мисля,че не е бенз.помпа тъй като бях на газ.Благодаря за предварително на всички. :(


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Сря 05 дек 2007 21:22


Проблемът е решен.Оказа се избила свещ и датчикът на Хол от там е заминал /за него не съм сигурен,тъй като не аз си взех колата,а човекът,който ми я докара не можа да ми обясни кой датчик точно/!!Колеги много се изложих!!! Колата страшно я поддържам ,но съвсем забравих че трябва да сменя свещите.Бях сложил Бош,с които изкарах 45 000км....но наистина съм забравил,че им е дошло времето!!! :lol: Лека и безаварийна и благодаря на всички за оказаната помощ!!! НЕ правете като мен!!! :D


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 06 дек 2007 14:15


От окъсена свещ да изгърми датчик на хол - не ми се вярва...
Все пак сигнала от датчика първо отива в компютъра, който формира сигнал за комутатора, а той "цъка" бобината, и чак тогава се стига до свеща. По скоро бобина или комутатор биха заминали.

45 000км не е много за многоелектродни свещи, а вероятно са били такива.


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Чет 06 дек 2007 23:03


Да многоелектродни бяха,но сега си спомням че толкова километри им даваха ,но не знам може и да си прав за това,че трябва да изкарват повече!!!.....а за датчика пак казвам не съм сигурен,че за него става въпрос /по горе съм обяснил защо/......радвам се ,че порблемът е решен!!!! :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта