



ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и КРАЙ -РЕШЕНО!!
ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и КРАЙ -РЕШЕНО!!
Здравейте колеги!!!Нужно ми е вашето мненине,за което предварително благодаря!!! Колата е Б3 1.8/АБС .Ето какво ми се случи!Паркирах и колата притресе и изгасна.Повече не можах да запаля.Стартера върти,но ...няма никой!Преди 2 години ми направи същият номер и се оказа бубината!Смених я с чисто нова.Възможно ли е пак да е здала багажа/ ако са ми сложили ментак/ или може да има и друга причина?Мисля,че не е бенз.помпа тъй като бях на газ.Благодаря за предварително на всички. 

Последна промяна от HEAD на Сря 05 дек 2007 21:14, променено общо 1 път.
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
re
братле да не си скъсал ангренажа а????
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако беше скъсал ангренаж щеше като завърти после да изтрака доста прилично.
По-скоро датчик на Хол,бубина,колкото и странно да е - счупен палец в делкото и т.н.
Проблема ми се струва електрически.
Каза газ - колата има ли ТАП и ламбда контрол?
За да си 100% сигурен,че всичко е наред направи така - даваш на контакт и гледаш дали отваря газовия клапан (мериш с уред или пък слушаш дали ще изцъка).Ако цъкне значи приемаме че гориво има (изпарител не се троши така отраз
).Ако не цъкне виж дали копчето не е от типа със защита - то цъка клапана чак след като завъртиш да запали.Друга причина да не цъкне може да е проблем в системата,която управлява газ/бензин (там вече не коментирам защото има поне 3-4 варианта за изпълнение и може само да те заблудя)
Тъй като предполагам,че проблема не е в горивото започвам с тоците.
Откачи някой кабел от някоя свещ и го доближи към главата да кажем.Хвани някой да завърти колата да запали и виж дали хвърля искра (ако не е достатъчно близо тока ще те тресне теб така че няма опасност да не усетиш че го има - дали зрително или под друга форма вече зависи от теб
).
Ако има - проблем с горивата.
Ако няма - проблемите може да са много
-палеца на делкото - виж дали е здрав - моя се е чупил в движение понеже беше сигурно оригиналния
-индукционната бубина
-датчик на Хол (той се намира на делкото и има 3 кабелчета).
Някой колега,който се е занимавал по-подробно да каже вече кой точно кабел за какво е и какъв сигнал се очаква да има там за да го провериш)
Успех!
По-скоро датчик на Хол,бубина,колкото и странно да е - счупен палец в делкото и т.н.
Проблема ми се струва електрически.
Каза газ - колата има ли ТАП и ламбда контрол?
За да си 100% сигурен,че всичко е наред направи така - даваш на контакт и гледаш дали отваря газовия клапан (мериш с уред или пък слушаш дали ще изцъка).Ако цъкне значи приемаме че гориво има (изпарител не се троши така отраз

Тъй като предполагам,че проблема не е в горивото започвам с тоците.
Откачи някой кабел от някоя свещ и го доближи към главата да кажем.Хвани някой да завърти колата да запали и виж дали хвърля искра (ако не е достатъчно близо тока ще те тресне теб така че няма опасност да не усетиш че го има - дали зрително или под друга форма вече зависи от теб

Ако има - проблем с горивата.
Ако няма - проблемите може да са много
-палеца на делкото - виж дали е здрав - моя се е чупил в движение понеже беше сигурно оригиналния

-индукционната бубина
-датчик на Хол (той се намира на делкото и има 3 кабелчета).
Някой колега,който се е занимавал по-подробно да каже вече кой точно кабел за какво е и какъв сигнал се очаква да има там за да го провериш)
Успех!
Re: ПРОБЛЕМ-ИЗГАСНА и край -- РЕШЕНО!!!
HEAD написа:Здравейте колеги!!!Нужно ми е вашето мненине,за което предварително благодаря!!! Колата е Б3 1.8/АБС .Ето какво ми се случи!Паркирах и колата притресе и изгасна.Повече не можах да запаля.Стартера върти,но ...няма никой!Преди 2 години ми направи същият номер и се оказа бубината!Смених я с чисто нова.Възможно ли е пак да е здала багажа/ ако са ми сложили ментак/ или може да има и друга причина?Мисля,че не е бенз.помпа тъй като бях на газ.Благодаря за предварително на всички.
Проблемът е решен.Оказа се избила свещ и датчикът на Хол от там е заминал /за него не съм сигурен,тъй като не аз си взех колата,а човекът,който ми я докара не можа да ми обясни кой датчик точно/!!Колеги много се изложих!!! Колата страшно я поддържам ,но съвсем забравих че трябва да сменя свещите.Бях сложил Бош,с които изкарах 45 000км....но наистина съм забравил,че им е дошло времето!!!
Лека и безаварийна и благодаря на всички за оказаната помощ!!! НЕ правете като мен!!! 


-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
От окъсена свещ да изгърми датчик на хол - не ми се вярва...
Все пак сигнала от датчика първо отива в компютъра, който формира сигнал за комутатора, а той "цъка" бобината, и чак тогава се стига до свеща. По скоро бобина или комутатор биха заминали.
45 000км не е много за многоелектродни свещи, а вероятно са били такива.
Все пак сигнала от датчика първо отива в компютъра, който формира сигнал за комутатора, а той "цъка" бобината, и чак тогава се стига до свеща. По скоро бобина или комутатор биха заминали.
45 000км не е много за многоелектродни свещи, а вероятно са били такива.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта