Днес не знам какво му стана, обаче при опит да го сваля се чува само щракане и машинката спира или започва да се чува "хъркане" на зъбни колела (сякаш нещо прескача). Дайте идея какво може да е станало.
P.S. Преди време правих профилактика - всичко е обилно гресирано.

Проблем със шофьорското ел. стъкло
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Оста с малкото зъбно колело идваща от двигателчето влиза в една дупка на основната планка на целия механизъм. След години употреба металът, около дупката за оста се къса, от там се получава неприятният ефект, че цялото зъбно колело мръдва с 1-2-3мм. В следствие на което неговите зъбци не влизат добре в зъбците на гребена, който от своя страна е един от двата лоста движещи цялото стъкло. Като не влизат добре едни в други и нямат достатъчна допирна повърхност зъбците започват да прескачат. И именно това прескачане се изразява в специфичните шумове които чуваш.
П.П. Всъщност ел. ли са ти стъклата изобщо?
П.П. Всъщност ел. ли са ти стъклата изобщо?

-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Точно тези два зъба (крайните два) се изтъркват следствие на недобрия контакт между зъбчатката и гребена, ндето пък е следствие на скъсаната планка където влиза оста. Аз на моя Пасат се опитах да оправя проблема като дадох механизъма да му заварят скъсаното. Завариха го, НО зъбците бяха вече изтъркани и пак прескачаха като стигне стъклото до почти най-горна позиция. didoriginal може да пробваш с наваряване, но лично аз не вярвам че ще е читаво. Аз в края на краищата си купих ново от един магазин на Ботев
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Колега, проблемът с ел. стъклата на пасатите е често стрещан.
Във форумът е писано доста. Самият аз също го имам и то като теб с шофьорската врата.
Според мен наваряването не е решение. Защо?
Моите наблюдения ми показват, че материалът на повдигащия механизъм (гребен, полумесец или др.) е доста по мек от задвижващото зъбно колело на ел. моторчето. От там следва бързо износване. Дори да се навари от "майстор", а може и ти самия, износването е на лице. Дори твърдя, че е по бързо. Нервите и времето които ще хвърлиш да напасваш, пилиш и т.н няма да е малко.
Може колеги да ме поправят, но е най добре да се намери ново. Цената не е никак ниска. Поне за мен. Самата смяната можеш сам. Много е лесно и ако почне някой самозван монтьор да ти се обяснява, бягай далече.
Успех и ако намериш решение пиши.
Във форумът е писано доста. Самият аз също го имам и то като теб с шофьорската врата.
Според мен наваряването не е решение. Защо?
Моите наблюдения ми показват, че материалът на повдигащия механизъм (гребен, полумесец или др.) е доста по мек от задвижващото зъбно колело на ел. моторчето. От там следва бързо износване. Дори да се навари от "майстор", а може и ти самия, износването е на лице. Дори твърдя, че е по бързо. Нервите и времето които ще хвърлиш да напасваш, пилиш и т.н няма да е малко.
Може колеги да ме поправят, но е най добре да се намери ново. Цената не е никак ниска. Поне за мен. Самата смяната можеш сам. Много е лесно и ако почне някой самозван монтьор да ти се обяснява, бягай далече.
Успех и ако намериш решение пиши.
Последна промяна от Гергин на Сря 21 ное 2007 17:03, променено общо 1 път.
Колега и при мен се прояви проблема и то точно с шофьорската врата. Имах късмета, че при скъсването на метала ми прескочи един зъб и така го хванах на време и само се разминах със заваряване в мястото на скъсването. От начало реших да си търся на старо, но след като обиколих почти всички автоморги в София стана ясно, че е ненамираемо. В едната ми предложиха един механизъм от прясно дошъл ударен Пасат. Искаха ми 50лв. а механизма приличаше на хармоника. Така че, според мен най-добре е ново, но цената според мен е неоправдано висока за толкова чуплив механизъм 

-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
didoriginal написа:Все си мисля, че ако се навари добре и се изпили като хората няма да има проблем. Също така ще улесня и свалянето на стъклото като го намажа обилно по релсите с течен силикон. От известно време ми се сваляше трудно това стъкло, но все отлагах да го смажа. Е, ето резултата....
Няма ли да стане, ако 'изрежеш' (на фреза 'ше ти го избродират за нула време, не вярвам да е особено скъпо) само гребен от някаква по-прилична стомана и я закрепиш с винтове или поп-нитове за пантографа
Успех.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Аз имах късмет да си намеря втора употреба за Б3,такива механизми,но се оказа че и те не са стока.Пробвах сам да го наваря и после да му нарежа зъби,но само нерви и нищо.На края открих един майстор в Пловдив и ми взе 45лв за да го възтанови.Гледах го как почна.Отряза полумесеца и го навари.На другия ден като отидох да си вземам колата още не беше го заварил за подемника и го завари пред мен с наново нарязани зъби.
После ми даде 6 месеца гаранция и до сега всичко е ок.От тогава една година вече.
После ми даде 6 месеца гаранция и до сега всичко е ок.От тогава една година вече.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Emo написа:didoriginal написа:Все си мисля, че ако се навари добре и се изпили като хората няма да има проблем. Също така ще улесня и свалянето на стъклото като го намажа обилно по релсите с течен силикон. От известно време ми се сваляше трудно това стъкло, но все отлагах да го смажа. Е, ето резултата....
Няма ли да стане, ако 'изрежеш' (на фреза 'ше ти го избродират за нула време, не вярвам да е особено скъпо) само гребен от някаква по-прилична стомана и я закрепиш с винтове или поп-нитове за пантографа
Успех.
Пантограф?

И къде може да се намери в София фрезист който да го направи това?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта