Здравейте,
за първие път пиша в този клуб.Много е хубаво,че го има!
Имам PASSAT 1.8mi ABS двиг. 1992г.Смятам да му сложа газ,защото...вече е страшно!И искам ако някой може да ми обясни как стоят нещата при монтирането на уредбата-и по-точно има ли някакви последици за бензиновата система /ламбда-сонда,ебу,грешки и т.н./.
Общо взето тези работи и дали се прекъсва захранването на компютъра при включването на газ-според мен не би трябвало защото-ЕБУ нали управлява и запалителната система в случая...Доколкото знам се прекъсва бензиновата дюзичката-и от тук идва въпроса ми дали компютъра не хваща грешка...../дали тук трябва Ламбда-емулатор/симулатор/.Друг въпрос конкретно за газовата-каква е добре да бъде?Като марка,като вид на изпарителя /електронен или вакуумен/ и за ключа дали е хубаво да е електронен/автоматичен!
Разбира се ще отида на майстор,но ми се иска и да съм малко запознат предварително-по принцип съм чувал,че този двигател е подходящ за газ....
ок-благодаря ви!!!!!
За АГУ на PASSAT 1.8mi
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Карам Passat 1,8 Mi AAM/B4 от три години на газ.
Изпарител -Ловато "електрически"
ключ- BRC с ~ индикация на нивото на газта в бутилката
Бутилка - на мястото на резервната гума
Чрез реле се прекъсва захранването на бензиновата помпа при работа на газ.
За инжектора не е необходим симулатор.
При работа на газ ЕКУ-то трупа грешки от ламбда сондата и по тази причина при всяко гасене на двигателя трябва да се ресетира ЕКУ-то. Около минута след превключване на газ ЕКУ-то спира да чете сигнала от ламбдата и задава стойност по подразбиране. Ако искаш да слагаш т.нар. емулатор за ламбдата масово предлаганите по 30-60 лв. - не вършат особена работа. ЕКУ-то пак почва да трупа грешки особено при гранични режими на работа и пак трябва да се рисетва ЕКУ-то. Има перфектно решение, но цената му е над 200 лв. и се казва "ламбда -газ контрол". Но почти никой не ги предлага в БГ. А е и много тънка настройката му. В Италия и Германия са задължителни, доколкото знам заради контрола на вредни емисии.
Задължително искай плочка с поне 2 щуцера.
Не се чуди дълго защото газ сервизите почнаха да точат пак секирите.
От сряда се вдигнаха цените на бутилките. Днес обикалях 4 часа докато намеря 25л. бутилка на стара цена за третата ми кола която ще газифицирам в сряда.
Изпарител -Ловато "електрически"
ключ- BRC с ~ индикация на нивото на газта в бутилката
Бутилка - на мястото на резервната гума
Чрез реле се прекъсва захранването на бензиновата помпа при работа на газ.
За инжектора не е необходим симулатор.
При работа на газ ЕКУ-то трупа грешки от ламбда сондата и по тази причина при всяко гасене на двигателя трябва да се ресетира ЕКУ-то. Около минута след превключване на газ ЕКУ-то спира да чете сигнала от ламбдата и задава стойност по подразбиране. Ако искаш да слагаш т.нар. емулатор за ламбдата масово предлаганите по 30-60 лв. - не вършат особена работа. ЕКУ-то пак почва да трупа грешки особено при гранични режими на работа и пак трябва да се рисетва ЕКУ-то. Има перфектно решение, но цената му е над 200 лв. и се казва "ламбда -газ контрол". Но почти никой не ги предлага в БГ. А е и много тънка настройката му. В Италия и Германия са задължителни, доколкото знам заради контрола на вредни емисии.
Задължително искай плочка с поне 2 щуцера.
Не се чуди дълго защото газ сервизите почнаха да точат пак секирите.
От сряда се вдигнаха цените на бутилките. Днес обикалях 4 часа докато намеря 25л. бутилка на стара цена за третата ми кола която ще газифицирам в сряда.
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, kyka1 и 78 госта