За АГУ на PASSAT 1.8mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
KRASI_1.8
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За АГУ на PASSAT 1.8mi

Мнениеот KRASI_1.8 » Съб 09 юли 2005 21:48


Здравейте,
за първие път пиша в този клуб.Много е хубаво,че го има!
Имам PASSAT 1.8mi ABS двиг. 1992г.Смятам да му сложа газ,защото...вече е страшно!И искам ако някой може да ми обясни как стоят нещата при монтирането на уредбата-и по-точно има ли някакви последици за бензиновата система /ламбда-сонда,ебу,грешки и т.н./.
Общо взето тези работи и дали се прекъсва захранването на компютъра при включването на газ-според мен не би трябвало защото-ЕБУ нали управлява и запалителната система в случая...Доколкото знам се прекъсва бензиновата дюзичката-и от тук идва въпроса ми дали компютъра не хваща грешка...../дали тук трябва Ламбда-емулатор/симулатор/.Друг въпрос конкретно за газовата-каква е добре да бъде?Като марка,като вид на изпарителя /електронен или вакуумен/ и за ключа дали е хубаво да е електронен/автоматичен!
Разбира се ще отида на майстор,но ми се иска и да съм малко запознат предварително-по принцип съм чувал,че този двигател е подходящ за газ....
ок-благодаря ви!!!!!




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 09 юли 2005 23:37


Карам Passat 1,8 Mi AAM/B4 от три години на газ.
Изпарител -Ловато "електрически"
ключ- BRC с ~ индикация на нивото на газта в бутилката
Бутилка - на мястото на резервната гума
Чрез реле се прекъсва захранването на бензиновата помпа при работа на газ.
За инжектора не е необходим симулатор.
При работа на газ ЕКУ-то трупа грешки от ламбда сондата и по тази причина при всяко гасене на двигателя трябва да се ресетира ЕКУ-то. Около минута след превключване на газ ЕКУ-то спира да чете сигнала от ламбдата и задава стойност по подразбиране. Ако искаш да слагаш т.нар. емулатор за ламбдата масово предлаганите по 30-60 лв. - не вършат особена работа. ЕКУ-то пак почва да трупа грешки особено при гранични режими на работа и пак трябва да се рисетва ЕКУ-то. Има перфектно решение, но цената му е над 200 лв. и се казва "ламбда -газ контрол". Но почти никой не ги предлага в БГ. А е и много тънка настройката му. В Италия и Германия са задължителни, доколкото знам заради контрола на вредни емисии.
Задължително искай плочка с поне 2 щуцера.

Не се чуди дълго защото газ сервизите почнаха да точат пак секирите.
От сряда се вдигнаха цените на бутилките. Днес обикалях 4 часа докато намеря 25л. бутилка на стара цена за третата ми кола която ще газифицирам в сряда.


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Нед 10 юли 2005 19:11


Моята кола е същата трябва да ти кажа че е създадена за гас 1г. никакви проблеми уредбата е ел. BRC


Потребителски аватар
KRASI_1.8
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KRASI_1.8 » Нед 10 юли 2005 21:08


благодаря ви!
Газовата вече е монтирана.Изпарителя е електрически-LOVATO,бутилката пуричка 40л. и обикновено ключе.Тръгна много добре но ще си покаже за напред.Утре заминавам на дълъг път и ще я видя как е!


Потребителски аватар
KRASI_1.8
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2004 14:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KRASI_1.8 » Чет 14 юли 2005 21:21


Искам да питам дали трябва да се прекъсва ламбда сондата чрез реле при работа на газ?


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 14 юли 2005 21:45


не е нужно, има емулатори за тази цел



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, kyka1 и 78 госта