


Монтаж на климатроник Пасат Б3
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Монтаж на климатроник Пасат Б3
Интересува ме има ли някой който да си е монтирал климатроник на Пасата!Ако има бих желал да сподели подробности!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За климатик има доста теми че и с картинки и обяснения.Общо взето повечето отвори си ги има.
При климатроника вероятно (незнам макар че съм с климатроник ама оригинален) ще ти е по-сложно - платката му за управление се намира на мясото на врътките за клапите и отзад,където тръгват жилата.Електрически едва ли е много сложно.Незнам за климатика ама климатроника има датчик за външната температура и се съобразява с нея кога да пуска компресора и кога не.
Успех!
При климатроника вероятно (незнам макар че съм с климатроник ама оригинален) ще ти е по-сложно - платката му за управление се намира на мясото на врътките за клапите и отзад,където тръгват жилата.Електрически едва ли е много сложно.Незнам за климатика ама климатроника има датчик за външната температура и се съобразява с нея кога да пуска компресора и кога не.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз ще ти изброя какво има по един климатроник пък ти виж какво имаш :
-като цяло радиатор за фреона - основен отпред голям пред радиатора за водата.Практически на производствените климатици се слага един радиатор,който е общ и е голям като на 2.0 двигател от единия фар до другия.При насажданите се слага едно радиаторче пред охладителния и започват ядове с загряване и т.н. ако не се смени малкия воден с голям.
-тръбопроводите всичките
-маркучи за фреона
-компресор (той може да е с шайба за голям пистов ремък или за трапецовиден).Съответната планка за захващане на компресора (1.8 ABS си има производствено отвори за завиване на тази планка към двигателя)
-ролка за ремъка (ако е пистов или наричан още "широк") ролките са няколко вида и пак са на една странна стойка.Ако компресора ти е с пистов трябва да си смениш ролките на алтернатора и на коляновия вал ако сегашния не ти е пистов.
-при климатроника има една странна кутиика с нещо като предпазител и релета ама не съм сигурен точно за какво е - седи до акумулатора.
-отпред на радиаторите отвътре имаш не една а две перки - една електрическа а другата се задвижва от първата с едно ремъче.
-имаш и външен датчик за околната температура,който определя режимите на климатроника (да кажем при температура под 5 градуса не дава да се пуска компресора,при температура под 3 градуса не може да се пуска вътрешната циркулация за повече от 30 секунди).
-вътре до таблото с уредите има един странен датчик с вентилаторче на него - той е за вътрешната температура.
-отвън има и един датчик на маркуча с входяща вода за към радиаторчето за парното - на кола без климатроник го няма ама незнам за какво точно е.
Вътре по ел.инсталацията не съм запознат достатъчно добре какво трябва да се промени.
Отвън след като си сложиш климатроника задължително си сложи един филтър за прахоляци за да не влизат в купето - ужасно е особено лятото.За целта се сменя решетчицата отпред на входа на въздуха за към купето.
Под този филтър има една клапа,която определя дали въздуха влиза отвън или отвътре (циркулационна клапа се води) - ако нямаш климатик мисля че нея я няма)
Иначе друго съществено не се сещам ама може и да пропускам нещо.
-като цяло радиатор за фреона - основен отпред голям пред радиатора за водата.Практически на производствените климатици се слага един радиатор,който е общ и е голям като на 2.0 двигател от единия фар до другия.При насажданите се слага едно радиаторче пред охладителния и започват ядове с загряване и т.н. ако не се смени малкия воден с голям.
-тръбопроводите всичките
-маркучи за фреона
-компресор (той може да е с шайба за голям пистов ремък или за трапецовиден).Съответната планка за захващане на компресора (1.8 ABS си има производствено отвори за завиване на тази планка към двигателя)
-ролка за ремъка (ако е пистов или наричан още "широк") ролките са няколко вида и пак са на една странна стойка.Ако компресора ти е с пистов трябва да си смениш ролките на алтернатора и на коляновия вал ако сегашния не ти е пистов.
-при климатроника има една странна кутиика с нещо като предпазител и релета ама не съм сигурен точно за какво е - седи до акумулатора.
-отпред на радиаторите отвътре имаш не една а две перки - една електрическа а другата се задвижва от първата с едно ремъче.
-имаш и външен датчик за околната температура,който определя режимите на климатроника (да кажем при температура под 5 градуса не дава да се пуска компресора,при температура под 3 градуса не може да се пуска вътрешната циркулация за повече от 30 секунди).
-вътре до таблото с уредите има един странен датчик с вентилаторче на него - той е за вътрешната температура.
-отвън има и един датчик на маркуча с входяща вода за към радиаторчето за парното - на кола без климатроник го няма ама незнам за какво точно е.
Вътре по ел.инсталацията не съм запознат достатъчно добре какво трябва да се промени.
Отвън след като си сложиш климатроника задължително си сложи един филтър за прахоляци за да не влизат в купето - ужасно е особено лятото.За целта се сменя решетчицата отпред на входа на въздуха за към купето.
Под този филтър има една клапа,която определя дали въздуха влиза отвън или отвътре (циркулационна клапа се води) - ако нямаш климатик мисля че нея я няма)
Иначе друго съществено не се сещам ама може и да пропускам нещо.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
За компресора ми е ясно за монтажа му също ,имам климатик на Джетата и ми е ясна историята ,повече ме притесняват разни дреболии които са важни иначе и без тях не става,единм приятел ми каза,че било много сложно да се монтира ,клапите били с някакви датчици и някакви вакуми имало които били важни освен това климатроника бил свързах с двигателя и като се включи давало команда да се увеличават оборотите и такива ти му работи....! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта