Здравейте! Има едно странно тропане от предницата - сякаш подкалник се е счупил и е опрял в гумата. Засилва се заедно със скоростта на колата. Вече не е през цялото време, а на моменти. Понякога притропва веднъж, понекога държи по 30 - 40 сек. Започна да тропа, когато си тръгнах от работа (не в движение, след дупка...). Одеве поогледах, но много тъмно - единственото което видях е скъсан вътрешен маншон на дясна полуоска (не тоя към гумата, ми другия). Опипах, но не видях/усетих друго. Основно ме интересува, дали ще мога да отида утре на работа с колата? НайІвероятно, за проблема ще се гледа утре привечер. Ако някой може да предположи нещо от смотаното ми обяснение...?
При тропането няма метален звън, не е зависимо от посоката на движение(дали завивам). Не съм карал достатъчно на зад - не знам дали и тогава ще го има.
Предварително благодаря.
тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
тропане от предницата на B3 (б3) І принципно решен !
Последна промяна от stan4o_mc на Пет 21 дек 2007 23:24, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е...ти за отиване ще идеш ама имам няколко други въпроса :
-щом е скъсан вътрешния маншон на полуоскта както си обяснил говориш за този,който е при скоростната кутия.ако той е скъсан си го смени не веднага ами моментално поради няколко причини :
-влиза мизерия особено на това време и ще замине карето.
-ако е скъсан,този,който казваш това значи че е изтекло и масло от скоростите (може и да не е всичкото ама голяма част от него) пък ако няма масло в скоростите сам се сети какво се случва с тях
По повод тропането може да е от скъсания маншон (да опира някъде по металните части) и понеже е гумен няма да има метални звуци.Иначе тропането като жулене ли е или по-скоро като тракане?
-щом е скъсан вътрешния маншон на полуоскта както си обяснил говориш за този,който е при скоростната кутия.ако той е скъсан си го смени не веднага ами моментално поради няколко причини :
-влиза мизерия особено на това време и ще замине карето.
-ако е скъсан,този,който казваш това значи че е изтекло и масло от скоростите (може и да не е всичкото ама голяма част от него) пък ако няма масло в скоростите сам се сети какво се случва с тях

По повод тропането може да е от скъсания маншон (да опира някъде по металните части) и понеже е гумен няма да има метални звуци.Иначе тропането като жулене ли е или по-скоро като тракане?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stan4o_mc написа:Тракане. Не ми се вярва да е маншона - все пак е гума. Колкото и да вдвърди от студа - не ми се вярва да тропа така. А маншона ли е единственото което ми задържа маслото в скоростите?!
Сега разгледах картинките в ръководството и честно казано не успях да разбера има ли семеринг преди маншона няма ли....огледай все пак чисто профилактично какво има в кутията като масло.Отваряш пробката дето е отстрани (шестограм 17-ка) и бръкни с пръст.Нивото трябва да е на нивото на пробката.
Тракане може да чуваш от много места.Има разни скоби метални по маншона - може да е от тях,може да е по скоростите (без масло тракат,вият)...може да е нещо съвсем друго,което няма връзка (да кажем лагер на главина,външно каре...знам ли и аз).
Огледай по-вниматеолно.Щом трака трябва да закача някъде при което ще остави някакви белези.
Успех!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не се притеснявай за маслото колега, има си семеринги на валовете. Маншонът не може да го задържи дори и да е здрав, още повече че имат и вентилационни отворчета. Отделно вала е плътен и няма как маслото да стигне до маншона изобщо.
Разбира се това не значи че не бива да провериш какво му е нивото, както е описал колегата.
Но маншона ТРЯБВА да се смени веднага, иначе отиваш на смяна на карето дето е под него! И внимавай като ти го сменят да махнат старата грес и да сложат нова, и то специална с МОС2, би трябвало в комплекта с новия тампон да има тубичка.
Много неща могат да шумят там, гледане трябва, евентуално вдигане на колата на стабилни (!) опори за да се запали и включи на скорост (колелата се въртят във въздуха), и внимателно (!) гледане и така...
Виж и да няма нещо паднало над подкалниците дето да тропа. При мен имаше цял страничен мигач от тези дето са в калника вътре- кой и защо го е набутал там не вдянах, няма как сам да падне, още повече че беше напълно здрав. Може и камъчета, може и ако имаш климатик вакуумния резервоар или резервоара за пари на бензина от другата страна да тропат...
Разбира се това не значи че не бива да провериш какво му е нивото, както е описал колегата.

Но маншона ТРЯБВА да се смени веднага, иначе отиваш на смяна на карето дето е под него! И внимавай като ти го сменят да махнат старата грес и да сложат нова, и то специална с МОС2, би трябвало в комплекта с новия тампон да има тубичка.
Много неща могат да шумят там, гледане трябва, евентуално вдигане на колата на стабилни (!) опори за да се запали и включи на скорост (колелата се въртят във въздуха), и внимателно (!) гледане и така...
Виж и да няма нещо паднало над подкалниците дето да тропа. При мен имаше цял страничен мигач от тези дето са в калника вътре- кой и защо го е набутал там не вдянах, няма как сам да падне, още повече че беше напълно здрав. Може и камъчета, може и ако имаш климатик вакуумния резервоар или резервоара за пари на бензина от другата страна да тропат...
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Такаам, при мен проблема е комплексен. Чаках 27-ми, за да започна ремонт по предницата, нооо... започнах днес. Разбира се, от 2-3 дни съм яко болен и не мога да седа дълго прав
па и свят ми се вие, та днеска, късно започнах и единственото което направих, беше, че си свалих носачите (и на това съм доволен, като се има в предвид, че сефте поглеждам окачване и нямах идея каква му е конструкцията). Утре следва смяна на тампони на носачи и външни накрайници на кормилната уретба. Вътрешното каре на дясната полуоска е потрошено, та и то ще се сменя. Живот и здраве утре и снимки ще пусна, за лаиците, като мене.
Отново благодаря за инфото - определено беше полезно!



Отново благодаря за инфото - определено беше полезно!



- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бре, колеги, днеска попаднах на нещо много странно. Точно под дясното вътрешно каре за две планки от моста е кванат метален блок.
Приблизитени размери д/ш/в 18см/12см/6см. Някой има ли идея к'ва, да го ева, му е функцията??? Хванат е с 4 болта и гайки. От начало го помислих за гумен тампон и като го откачих и дръпнах видях колко тежи, та разбрах, че не е гума (за малко да са гякна у гъвътъ с него) Не мога да разбера к'ъв е смисъла от него.
edit: намерих го в ръководството!!
Не разбирам руски, та ако някой може да преведе за част 21 - тя е тоя т@ш@к. Некав амортизатор?!?!
edit2: В опътването посочено в темата "Техническа литература за пасат", въпросното нещои се вижда слабо на 232-ра страница, под номер 13. Надписано е като "антивибрационная накладка"
Продължавам да не разбирам какво убира там? Къв тоз тампон, к'ъв е тоя анти-вибратор?!?!



edit: намерих го в ръководството!!
Не разбирам руски, та ако някой може да преведе за част 21 - тя е тоя т@ш@к. Некав амортизатор?!?!

edit2: В опътването посочено в темата "Техническа литература за пасат", въпросното нещои се вижда слабо на 232-ра страница, под номер 13. Надписано е като "антивибрационная накладка"
Продължавам да не разбирам какво убира там? Къв тоз тампон, к'ъв е тоя анти-вибратор?!?!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Такаааа, утре следва стенд! На карето почти нищо му нямаше (тежка битка беше свалянето му, имаме и 2-ма ранени
) => не е сменено (нема пари за ново, не че не искам), обаче маншона му е бил скъсан поне 3 дни. Греста вътре беше намаляла и беше изключително гъста и гадна. Малко и оставаше да започне да хрупа. Явно е имало и много вода, тъй като по карето се беше образувала ръжда, има ше си ръждиви петна отвсякъде. Най-вероятно е сковал лед при едната съчма, тъй като само дам имаше видимо износване, но не сериозно. Почистих всичко, смених греста (с такава, каквато трябва), маншона, преди това смених тампони на носачите (малки, големи), шарнири и..., май е само това. Сега предницата дърпа мощно на ляво (б@хти, поне да беше дясно, ми то - педер@ската - на ляво), та утре се отива на стенд и спредницата се приключва
. Живот и здраве, след 7 дни от nando 16v, ше зема и регулатора на налягането за инжекцията, ще си купя и преден тампон на двигателя (тоя заминава вече) и за на пролет остава да си сваля задния мост и да ходя на преса да ми избият втулките и да набият нови. Аааа, да... и гърнета тряаа права. За тях да питам - вършат ли ми работа гърнета от кола с ABS-мотора?
Поради минусови температури оператора нямаше възможност да снима. Ремонта се извършваше всеки ден м/у 15:00 и 18:30, в един двор на снега. Та гледахме да бачкаме, че иначе ше изпукаме от студ и до снимки не се стигна.
Благодаря на всички включили се в темата, надявам се след време да я обогатя, да нафрашкам снимки и да я прекръстя на "Ремонт ходова част на Пасат Б3"






Поради минусови температури оператора нямаше възможност да снима. Ремонта се извършваше всеки ден м/у 15:00 и 18:30, в един двор на снега. Та гледахме да бачкаме, че иначе ше изпукаме от студ и до снимки не се стигна.
Благодаря на всички включили се в темата, надявам се след време да я обогатя, да нафрашкам снимки и да я прекръстя на "Ремонт ходова част на Пасат Б3"



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта