Колко е здраво окачването на B5?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Колко е здраво окачването на B5?

Мнениеот Iago » Пет 21 дек 2007 14:09


Колеги всички знаем за лошото име на окачването на Audi A4 (B5). Т.е. първите А4-ки.. дето са с общо 8 носача отпред.
Доколкото знам B5 ама Пасат е с много сходно окачване.. та въпроса ми е то чупливо колкото на Ауди-то ли е?




Потребителски аватар
wishmaster
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 0:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wishmaster » Пет 21 дек 2007 14:18


Точно толкова е чупливо, защото е същото... Но над половината от това, което си чул е "градска легенда" Има други такива теми във форума.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 21 дек 2007 14:43


Както вече написа колегата преди мен - всичко си е 1:1.
За чупливост - не са виновни толкова пътищата, колкото гарнитурата (между волана и облегалката на шофьорската седалка).
Както много пъти вече е писано, носачи почти не се чупят (но, както казват в "Сблъсък" - "няма невъзможни неща"), а се разбиват шарнирите, които са заляти със сплавта на носача -> трябва да се смени целия носач, а не само шарнира.
Ако намериш читав екземпляр, вземай - може да е по-скъпо окачването, но "возията" и устойчивостта са несравними !
Също така е обсъждано тук, че Пасат Б5 е малко по-широк (отвътре) и по-комфортен отколкото Ауди А4 (Б5).


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Пет 21 дек 2007 16:04


gr_kanev написа: и по-комфортен отколкото Ауди А4 (Б5).


по-НЕкомфортен искаш да кажеш


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 21 дек 2007 16:21


Cherepaha написа:
gr_kanev написа: и по-комфортен отколкото Ауди А4 (Б5).


по-НЕкомфортен искаш да кажеш

Зависи кой как го разбира. Аз съм написал моето мнение, което не е задължително да съвпада с други.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Мнениеот Iago » Пет 21 дек 2007 17:17


Благодаря колеги. Не съм решил да взимам просто не знаех и исках да си го изясня. Щом е 1:1, значи е ясна работата.. колегата по-горе ще ме прощава ама това за А4-ките въобще не е градска легенда..


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Пет 21 дек 2007 17:47


За българските пътища, не знам да има кола със стабилно окачване? :cry: Да не кажа, че е Офроуд, но карането из България е един вид Крос-Кънтри. А за тези работи май джип, е най-удачно. :roll:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 21 дек 2007 23:41


bachest написа:За българските пътища, не знам да има кола със стабилно окачване? :roll:


Има ;) Passat В3 или Golf 2/3 ;)


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Съб 22 дек 2007 0:24


VW_FEN написа:
bachest написа:За българските пътища, не знам да има кола със стабилно окачване? :roll:


Има ;) Passat В3 или Golf 2/3 ;)


И аз съм за тях + голф 1 ;)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 22 дек 2007 2:51


GOLF@ написа:
VW_FEN написа:
bachest написа:За българските пътища, не знам да има кола със стабилно окачване? :roll:


Има ;) Passat В3 или Golf 2/3 ;)


И аз съм за тях + голф 1 ;)


:да:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Съб 22 дек 2007 9:26


От личен опит искам да споделя, моят Б5.5 е на 140 000 км и от както се е родила е карана само в България, до сега съм сменил само един накрайник и сега почна да тропа нещо, но все още не е ясно какво е


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

аман от разбирачи!!!

Мнениеот MAKAROW » Съб 22 дек 2007 12:44


Абе пичове !!!!Не ви ли омръзна от разбирачи!!!?????
Всеки разбира от окачване,двигатели,удобства!!!
Всеки дава мнение без да е запознат а това рефлектира на бъдещи купувачи а в извесна степен и на марката.
Аз карам Б5 и от 4 години и 150 000 км мои( и 100 000 неподтвърдени от предния собственик) съм сменил само една биалетка!!!!!!!!!!
Карам доста агресивно и да ви кажа това наистина е голям мит за слабото окачване на Б5!!!!!
Другото което е,че не трябва да се чака да се разхлопа цялата предница а да се сменят своевременно разбитите части по окачването!!! Това гарантира неразбиването на на здравите такива!!!!
Иначе приказки много!!Абе нас българите много ни бива в това!!!!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 22 дек 2007 15:59


Аз съм с Б 5.5, но окачването му е на практика същото. И съм супер доволен. За една година съм му направил 33 000 км, и не съм сменил нищо по окачването. Единствено вчера смених дясно външно каре, но това беше заради скъсан скапан маншон и се беше набило с боклуци.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 22 дек 2007 16:31


dobrinb написа:Аз съм с Б 5.5, но окачването му е на практика същото. И съм супер доволен. За една година съм му направил 33 000 км, и не съм сменил нищо по окачването. Единствено вчера смених дясно външно каре, но това беше заради скъсан скапан маншон и се беше набило с боклуци.

Знам за какво говориш. И аз вчера смених външно каре, но ляво и маншон на дясното.
По темата - досега имам близо 30 хил км в България и това е първата интервенция по предницата на колата. Всичко си е здраво ине хлопа абсолютно нищо, дано и занапред остане така!


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот icoico » Съб 22 дек 2007 16:49


Хайде и аз да се присъединя,съвсем добре си е Пасата,няма на света кола проектирана да издържи пропадане със 100 км/ч в улична шахта с откраднат капак....освен тази може би

Изображение
:idea: :idea: :idea: :respect



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта