Бързо изтощаване на нов акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Бате Пешо
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 13 ное 2006 5:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Бързо изтощаване на нов акумулатор

Мнениеот Бате Пешо » Вто 25 дек 2007 9:50


Преди време имах проблем с акумулатора на колата пасат 1989г 1.8.Реших че си е заминал и си купих нов но проблема продължава.Не карах колата 2 дена и той се изтощи напълно.Разтърсих и открих че лампата в багажника постоянно свети и я свалих,но проблема остана.при разкачен плюс на акумулатора измервам консумация 0 ампера с калпав мултицет и 0.009 ампера с прецизен уред.Такава консумация не може да изтощи акумулатора за два дена.Ходих в три сервиза и ми казаха че всичко е наред но не е.Алармата изхвърлих и проблема си стои.Ако имаше някаква консумация с ампермера щях да я хвана.Сега всяка вечер разкачвам едната клема на акумулатора и той не се разрежда.Каква ще да е тази странна автоматика която се включва като полтъргайст и си прави майтап с мен.Колеги ако някой знае моля да помогне.




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 25 дек 2007 9:54


:shock Това е доста странно. Ако си сигурен че няма консумация няма никаква логика да се разрежда акумулатора. ТРЯБВА да има причина, просто трябва да се открие


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 25 дек 2007 11:48


Ами то варианти много. В момента се сещам за моторчето за централното, Примерно ако от някоя тръбичка дърпа по малко въздух. Ти мериш и няма нищо, но примерно като заключиш колата то може да се включва периодично. И така за два дни даа пада.


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Вто 25 дек 2007 11:49


централно, когато има загуби върти от време на време моторчето си.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 25 дек 2007 19:29


Ако се е скапало централното и дърпа въздух няма ли да върти постоянно?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 25 дек 2007 19:37


Вчера се получи изненада в ъгъла на кръглата стая в превод заключвам пасата (има някъква аларма но нямам дистанции) заключвам и голфа (аларма със обем външна и вътрешна зона) в момента в който се задейства обемният датчик на голфа и компресора за централното на пасата се побърка включи се и не спира. Спрях алармата на голфа и компресора спря (двете коли са на половин метър една от друга). Голяма лудница три пъти си правих експеримента и резултата все един и същ компресорчето откача. Понеже нямаше място на паркинга да преместя голфа му смених режима на алармата и сега няма проблеми :shock


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Сря 26 дек 2007 18:06


MobilLife написа:Ако се е скапало централното и дърпа въздух няма ли да върти постоянно?

Ами не е постоянно, от време на време когато прецени контролера на централното, то за това не се хваща, според мен.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 26 дек 2007 18:14


Може да е и друго - след като заключиш колата минава определено време и централното се включва още веднъж за малко (за да провери всички врати още веднъж и да създаде по-голям вакуум за да е по-трудно да се отвори врата с външна намеса).В този момент ако моторчето се включи и не спре ефекта е налице и няма да можеш да го хванеш по никакъв начин.
Качи се една вечер в колата и се заключи вътре....изчакай малко и моторчето ще се чуе пак за малко.После можеш да поостанеш и да видиш дали не се включва отново и отново и отново :)
Ел. стъкла имаш ли на колата?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта