въпрос за загуба на спирачна течност

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

въпрос за загуба на спирачна течност

Мнениеот svere » Сря 24 авг 2005 13:30


Здравейте!
Искам да попитам как е възможно да ми чезне спирачната течност, а никъде по барабаните да няма теч?
Също се загледах да няма спукано маркуче или тръбичка...всичко ми изглежда на ред.
Къде ли може да е проблема?

ПС: За около 2месеца от мах на казанчето със спирачна течност, сега е малко над минимума

Последна промяна от svere на Чет 25 авг 2005 12:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 24 авг 2005 13:43


ами накладките се тръкат :D :D :D
стана ли ти ясно вече ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 24 авг 2005 13:43


Ако не се лъжа, съединителят ти е с помпа и взима от едно и също казанче течност и за неговата помпа.
Така че си провери помпата на съединителя, да не би да губи от там.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 24 авг 2005 13:50


Доскоро имах същия проблем. Доста често доливах - по-често от теб дори. Причината беше в помпата на съединителя - долната, която е при скоростите. Ако беше горната, щеше да ти тече спирачната течност в краката, а за такова нещо не си писал. Можеш да пробваш и със смяна на гумичките на долната помпа на съединителя, но при мен след 2-3 смени се разбра, че ще се сменя цялата помпа. Разбира се, ако имаш разни серво-усилватели на волана, можеш и тях да погледнеш. Аз нямам, така че не знам за нищо тях. Колегата Dosy продава нови части на тънки цени за клуба, така че можеш да се свържеш с него - в раздел "Сервизи" има координати. Успех! И пиши какво е излязло - може пък да не е това.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 24 авг 2005 13:51


Само да кажа, че хидравликата е с друга течност и друг съд, така, че няма общо в случая. :lol:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 24 авг 2005 14:01


Мдаа... Както написах по-горе, аз по волана нямам никакви серво- истории, така че дори нямам представа колко казанчета за течност има при автомобилите, снабдени с усилване на управлението. При мен има едно казанче със спирачна течност - общо за съединителя и за спирачките.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Сря 24 авг 2005 14:51


golfer написа:ами накладките се тръкат :D :D :D
стана ли ти ясно вече ?


Да търкат се, но аз едва ли съм минал повече от 1000км за тези 2 месеца, едва ли е от това

А наистина помпата от суединителя взима течност от същото казанче.
Горната помпа не тече както каза "Lawyer" ако течеше ще ше да имам течност в краката.
Как мога да проверя долната дали тече? Външно нищо не се вижда


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Сря 24 авг 2005 21:33


Погледини дали имаш капки течност между скоростната кутия и двигателя . По точно дали се стича нещо от там.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Чет 25 авг 2005 6:23


При мен външно не се установи - вадиш я и я оглеждаш.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 25 авг 2005 7:55


ок ще проверя

Между другото днес ще свалям задните барабани. Един колега ми каза, че е възможно някое цилиндърче да изпуска по малко и самата течност да се размазва от вътре по барабана и за това от вън да няма видим теч. Ако е така май ще е най доброто зло от всички останали :lol:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Чет 25 авг 2005 9:06


Ако е така, наистина ще е "най-добре", но щом ти се губи по много, едва ли ще се окаже това. Но - да видим.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 25 авг 2005 11:59


Здравейте отново
Току що привърших с прегледа и ремонта на задните спирачки. Това дето го бях писал в предния пост се оказа 100% вярно или почти 100%.
Накладките ми се бяха изтънили и буталата в двата края на цилиндърчето бяха почти на крайно положение (да неказвам, почти изпаднали :D ). От там изпускаше течност. За мое учудване прахозащитните маншони ня бяха спукани и не изпускаха течност на вън, за това нямаше следа върху барабана от вън. А самите маншони от вътре бях пълни със спирачна течност.
Значи сложих си нови накладки и после само си регулирах ръчната. Мисля че съм си решил проблема. Ако до утре не е протекло, няма да сменям цилиндърчетата, ако ли пък не, в събота ще сменя и тях.
Ами това е от мен

ПС: историята беше една и съща с двете задни цилиндърчета


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 25 авг 2005 21:32


Колко милиметра трябва да е нова задна накладка(барабани са спирачките) и под колко милиметра на феродото се счита че накладката е износена.И при мен днеска се получи същия проблем


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пет 26 авг 2005 11:31


новите накладки са около 5-6мм дебели (казвам ти горе долу на око). А за старите зависи моите бяха около 2мм (пак на око). Човека в магазина ми каза че по принцип на пасат задните по-бавно се износват от колкото на опел например :dontknow: не ми звучи логично но.....


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 26 авг 2005 19:14


Така е, защото основно спира с предните. А и площта на задните никак не е малка, за разлика от тези на Опел-ите. Следователно спирачното усилие се разпределя на доста по-голяма площ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 66 госта