Здравейте!
Искам да попитам как е възможно да ми чезне спирачната течност, а никъде по барабаните да няма теч?
Също се загледах да няма спукано маркуче или тръбичка...всичко ми изглежда на ред.
Къде ли може да е проблема?
ПС: За около 2месеца от мах на казанчето със спирачна течност, сега е малко над минимума
въпрос за загуба на спирачна течност
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
въпрос за загуба на спирачна течност
Последна промяна от svere на Чет 25 авг 2005 12:51, променено общо 1 път.
- Lawyer
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доскоро имах същия проблем. Доста често доливах - по-често от теб дори. Причината беше в помпата на съединителя - долната, която е при скоростите. Ако беше горната, щеше да ти тече спирачната течност в краката, а за такова нещо не си писал. Можеш да пробваш и със смяна на гумичките на долната помпа на съединителя, но при мен след 2-3 смени се разбра, че ще се сменя цялата помпа. Разбира се, ако имаш разни серво-усилватели на волана, можеш и тях да погледнеш. Аз нямам, така че не знам за нищо тях. Колегата Dosy продава нови части на тънки цени за клуба, така че можеш да се свържеш с него - в раздел "Сервизи" има координати. Успех! И пиши какво е излязло - може пък да не е това.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
golfer написа:ами накладките се тръкат![]()
![]()
![]()
стана ли ти ясно вече ?
Да търкат се, но аз едва ли съм минал повече от 1000км за тези 2 месеца, едва ли е от това
А наистина помпата от суединителя взима течност от същото казанче.
Горната помпа не тече както каза "Lawyer" ако течеше ще ше да имам течност в краката.
Как мога да проверя долната дали тече? Външно нищо не се вижда
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Здравейте отново
Току що привърших с прегледа и ремонта на задните спирачки. Това дето го бях писал в предния пост се оказа 100% вярно или почти 100%.
Накладките ми се бяха изтънили и буталата в двата края на цилиндърчето бяха почти на крайно положение (да неказвам, почти изпаднали
). От там изпускаше течност. За мое учудване прахозащитните маншони ня бяха спукани и не изпускаха течност на вън, за това нямаше следа върху барабана от вън. А самите маншони от вътре бях пълни със спирачна течност.
Значи сложих си нови накладки и после само си регулирах ръчната. Мисля че съм си решил проблема. Ако до утре не е протекло, няма да сменям цилиндърчетата, ако ли пък не, в събота ще сменя и тях.
Ами това е от мен
ПС: историята беше една и съща с двете задни цилиндърчета
Току що привърших с прегледа и ремонта на задните спирачки. Това дето го бях писал в предния пост се оказа 100% вярно или почти 100%.
Накладките ми се бяха изтънили и буталата в двата края на цилиндърчето бяха почти на крайно положение (да неказвам, почти изпаднали

Значи сложих си нови накладки и после само си регулирах ръчната. Мисля че съм си решил проблема. Ако до утре не е протекло, няма да сменям цилиндърчетата, ако ли пък не, в събота ще сменя и тях.
Ами това е от мен
ПС: историята беше една и съща с двете задни цилиндърчета
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 66 госта