


високи обороти б3
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
високи обороти б3
когато го запала си дарйи нормани обороти но като му подам малко гас и почва да държи 2, 2.2,от коакво мойе да е това?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Почисти си стъпковото моторче защото явно не сваля оборотите.То се грижи най-просто казано за поддържане на оборотите на празен ход и точно от около 2 2.2 започва да ги сваля до нормалните.
Представлява дна пластмасова кутиика на моноблок-а точно фронтално завинтена с 3 болтчета и с един куплунг с 4 жички. (има много теми с много снимки за въпросното).Сваляш го,разглобяваш,почистваш го хубаво със спирт или нещо такова,смазваш го отново с хубава грес по възможност по-високотемпературна и сглобяваш внимателно отново (аз счупих няколко щипки
)
След това за по-сигурно рестартирай комп-а (откачаш акумулатора + или - за около час) и запали колата отново.Ако още го имаш този проблем значи има друга причина.
Представлява дна пластмасова кутиика на моноблок-а точно фронтално завинтена с 3 болтчета и с един куплунг с 4 жички. (има много теми с много снимки за въпросното).Сваляш го,разглобяваш,почистваш го хубаво със спирт или нещо такова,смазваш го отново с хубава грес по възможност по-високотемпературна и сглобяваш внимателно отново (аз счупих няколко щипки

След това за по-сигурно рестартирай комп-а (откачаш акумулатора + или - за около час) и запали колата отново.Ако още го имаш този проблем значи има друга причина.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dlug написа:zfa159 написа:.........................
Лично аз мисля че не е лошо да се спомене горе-долу каква е колата, щот аз не разбирам. Ако е 2Е и стъпковото моторче е различно, и рестарт няма да помогне
Всъщност нямаш идея колко си прав!

Изобщо забравих да попитам какъв е двигателя на колегата....съжалявам!

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 0:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Gorgotov написа:Ако е от жилото по скоро да закача някъде. Прегледай го. Виж дали не опира някъде.
аз имам подобен проблем и моят е 1.8 Мони инжекция и имам проблем
със жилото поне така мисля на свободна при натискане на газта понякога се случва да ми задържи на 2200 и ако подам осхте газ дори на над 3000 ,след това постепенно падат на 2000-2200 и след няколко минути на нормлани обороти
Дайте идея дали е от жилото гледах го и ми се струва че запъва на места.
Виждам че и други хора имат подобни проблеми.
Споделете опита си ?
- Gorgotov
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е от жилото първо трябва видите къде точно задържа. Палиш колата, отваряш капака и я форсирай малко и виж как връща. Ако не връща веднага и задържа виж по целия път на жилото къде може да закача. Като намериш къде точно закача капни малко масло или намажи с грес и пак дай газ да видиш дали това е проблемното място. Като смажеш и трябва да се оправи, но това е временно решение, след време пак може да се покаже проблема. Може пък и да е много стегнато жилото. Ако ли не е от него провери другите неща, за които колегите писаха малко по нагоре. Успех в решаването на проблема.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 31 май 2006 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
така ! аз имах абсолчтно същия проблем! не е жилото въпреки че и мойото така правеше и се получи луфт в педала! презакачих го като го направих малко по стегнато но след време пак стана! също според мен не е и от смукача
значи според мен варианта които беше при мен е
при моното има некаква плочка със писец които си върви по нея! първо смених само плочицата но се оказа че писеца пак я надира и не стана така! после смених цялото това устройство и се оправи ! съжалявам за неграмотното обяснение но не съм толкова добре запознат технически!
сега мога да ти дам и кординатите на сервиза където я имат тази част защото аз не я намерих мн лесно и се оказа че я нямат навсякъде!!
заповядай дано да съм помогнал
http://www.merkury-plus.com/contacts.htm
значи според мен варианта които беше при мен е
при моното има некаква плочка със писец които си върви по нея! първо смених само плочицата но се оказа че писеца пак я надира и не стана така! после смених цялото това устройство и се оправи ! съжалявам за неграмотното обяснение но не съм толкова добре запознат технически!
сега мога да ти дам и кординатите на сервиза където я имат тази част защото аз не я намерих мн лесно и се оказа че я нямат навсякъде!!
заповядай дано да съм помогнал
http://www.merkury-plus.com/contacts.htm
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта