високи обороти б3

Техническа и сервизна информация за Passat
marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

високи обороти б3

Мнениеот marin_89 » Чет 03 яну 2008 17:18


когато го запала си дарйи нормани обороти но като му подам малко гас и почва да държи 2, 2.2,от коакво мойе да е това?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 03 яну 2008 21:22


Почисти си стъпковото моторче защото явно не сваля оборотите.То се грижи най-просто казано за поддържане на оборотите на празен ход и точно от около 2 2.2 започва да ги сваля до нормалните.
Представлява дна пластмасова кутиика на моноблок-а точно фронтално завинтена с 3 болтчета и с един куплунг с 4 жички. (има много теми с много снимки за въпросното).Сваляш го,разглобяваш,почистваш го хубаво със спирт или нещо такова,смазваш го отново с хубава грес по възможност по-високотемпературна и сглобяваш внимателно отново (аз счупих няколко щипки :oops: )
След това за по-сигурно рестартирай комп-а (откачаш акумулатора + или - за около час) и запали колата отново.Ако още го имаш този проблем значи има друга причина.


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Чет 03 яну 2008 22:43


Здравей колега. И аз карам В3. Преди време имах подобен проблем, само че моят се форсираше докрай, а не само до 2200 оборота. При мен беше датчик за температурата, смених го и сега работи идеално. Но все пак първо погледни стъпковото моторче, ако не е от него провери датчика.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 03 яну 2008 23:26


zfa159 написа:.........................

Лично аз мисля че не е лошо да се спомене горе-долу каква е колата, щот аз не разбирам. Ако е 2Е и стъпковото моторче е различно, и рестарт няма да помогне


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 03 яну 2008 23:30


dlug написа:
zfa159 написа:.........................

Лично аз мисля че не е лошо да се спомене горе-долу каква е колата, щот аз не разбирам. Ако е 2Е и стъпковото моторче е различно, и рестарт няма да помогне

Всъщност нямаш идея колко си прав! :oops:
Изобщо забравих да попитам какъв е двигателя на колегата....съжалявам! :roll:


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Пет 04 яну 2008 13:02


прави сте и аз забравих да кажа какъж е.1.8 mi 90 кс.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 04 яну 2008 14:15


а случайно да имаш газова ? Щото ако имаш може да ти трупа грешки компа.


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Пет 04 яну 2008 14:57


не нямам газова.А може ли жилото на гаста да ми е замразнало понеже педала има малак лувт а преди го нямаше


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Пет 04 яну 2008 16:15


Ако е от жилото по скоро да закача някъде. Прегледай го. Виж дали не опира някъде.


Slavi PA99891AC
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slavi PA99891AC » Пет 04 яну 2008 17:45


Gorgotov написа:Ако е от жилото по скоро да закача някъде. Прегледай го. Виж дали не опира някъде.

аз имам подобен проблем и моят е 1.8 Мони инжекция и имам проблем
със жилото поне така мисля на свободна при натискане на газта понякога се случва да ми задържи на 2200 и ако подам осхте газ дори на над 3000 ,след това постепенно падат на 2000-2200 и след няколко минути на нормлани обороти
Дайте идея дали е от жилото гледах го и ми се струва че запъва на места.
Виждам че и други хора имат подобни проблеми.
Споделете опита си ?


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Пет 04 яну 2008 17:53


на мен не ми е стигало до 3000 но 2200 си ги даржи,1 познат ми каза да го смажа,дали ще стане?


Потребителски аватар
Gorgotov
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gorgotov » Съб 05 яну 2008 0:20


Ако е от жилото първо трябва видите къде точно задържа. Палиш колата, отваряш капака и я форсирай малко и виж как връща. Ако не връща веднага и задържа виж по целия път на жилото къде може да закача. Като намериш къде точно закача капни малко масло или намажи с грес и пак дай газ да видиш дали това е проблемното място. Като смажеш и трябва да се оправи, но това е временно решение, след време пак може да се покаже проблема. Може пък и да е много стегнато жилото. Ако ли не е от него провери другите неща, за които колегите писаха малко по нагоре. Успех в решаването на проблема.


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Съб 05 яну 2008 0:25


утре когато стана това ще ми е първата работа


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Нед 06 яну 2008 14:43


странно но никаде не запира дали не е заради смукача?


durtaka
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 31 май 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот durtaka » Нед 06 яну 2008 14:52


така ! аз имах абсолчтно същия проблем! не е жилото въпреки че и мойото така правеше и се получи луфт в педала! презакачих го като го направих малко по стегнато но след време пак стана! също според мен не е и от смукача
значи според мен варианта които беше при мен е
при моното има некаква плочка със писец които си върви по нея! първо смених само плочицата но се оказа че писеца пак я надира и не стана така! после смених цялото това устройство и се оправи ! съжалявам за неграмотното обяснение но не съм толкова добре запознат технически!
сега мога да ти дам и кординатите на сервиза където я имат тази част защото аз не я намерих мн лесно и се оказа че я нямат навсякъде!!

заповядай дано да съм помогнал
http://www.merkury-plus.com/contacts.htm



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта