Педала на съединителя ми потъва, и се "връща" след

Техническа и сервизна информация за Passat
Volcanius
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Педала на съединителя ми потъва, и се "връща" след

Мнениеот Volcanius » Съб 01 мар 2008 12:54


Здравейте на всички, и ЧБМ ;)

Карам Пасат "Б5", 1,6 98 г., и имам този малко тревожен проблем. Много рядко /за сега/ педала на съединителя потъва и неще да се върне. Някои има ли идея от какво мойе да е и как да опрвя?

Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Съб 01 мар 2008 13:17


и на мен ми се е случвало 1-2 пъти на 1.8 ABS ма не мисля че е нещо сериозно може да е от хидравликата на съаединитела :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 01 мар 2008 13:20


Проблема е в помпата. Сега може да е рядко, но ще дойде един момент в който няма да иска въобще да се върне. За да няма изненади е хубаво да се ремонтира предварително.


Volcanius
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Volcanius » Съб 01 мар 2008 13:53


Благодаря ти за отговора колега, но можеш ли да ми кажеш в какво се състои ремонта?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 01 мар 2008 14:14


зависи за какво питаш ;) едното е , ако ще го правиш ти - взимат се ремонтен комплект гумички и т.н , кормиш , сменяш , слагаш помпата , обезвъздушаваш и караш ..... ( понеже гледам , че е за по млада кола , приемаме условно , че нямаш язви по цилиндъра , всякакви задирания , язви и такива неща са недопустими .... това беше тънката лайсна , иначе вземаш една нова помпа и си готов .... а за Б3 е сравнително евтина, ама за Б5 .... :?:

Последна промяна от juve на Съб 01 мар 2008 14:19, променено общо 1 път.


Volcanius
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Volcanius » Съб 01 мар 2008 14:15


Благодаря ти, беше ми много полезна информацията!


pojarnata
Мнения: 154
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pojarnata » Нед 02 мар 2008 21:22


От долната помпа на съединителя е,най-вероятно.


Потребителски аватар
valeri dimov
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хм

Мнениеот valeri dimov » Чет 06 мар 2008 23:45


от долната помпа е. да .и не мисля че е ефтина......за б3 е 130 лв..........


Volcanius
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Volcanius » Пет 07 мар 2008 15:32


Само едната мога ли да подменя, или се налага и двете?


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 07 мар 2008 15:40


Малко по - надолуот твойта тема :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=78895&start=0



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта