Колеги,
Честита 2008 и от мен!!! Дано е здрава и безаварийна за всички.
Моят проблем е следният:
Преди 2 месеца имах проблем с парното - духаше студено и много се запотяваха стъклата отвътре. Оказа се, че от някъде се е изпарявал антифриз, и след посещение в сервиз този проблем беше отстранен.
Един ден реших да се кача с колата до Бай Кръстю. През повечето време карах на втора и трета, температурата според таблото беше между 80 и 90 градуса. Когато стигнах горе и тръгнах да паркирам, започна да пуши изпод капака и голяма част от антифриза изтече. Стори ми се, че течът идва от разширителния съд. Когато допълних с антифриз, повече течове нямаше. Сипах до около средата на разширителния съд (т.е. малко под чертичката за "минимум"), тъй като нямах повече.
Така карах няколко седмици без проблеми. След което се качих до станцията на седалковия лифт в Драгалевци, и антифризът отново изкипя! И пак стана когато паркирах.
И сега се чудя от какво може да е. Дали съдът е спукан (но тогава не би ли трябвало да тече непрекъснато) или е нещо друго?



Изхвърли ми антифриза!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Едно вече научих: Да ти се пръсне радиатор или радиаторче (на парното) ей тъй, щот му е кеф (или време) е като 6 от тото-то
Почти със сигурност ти надува в охладителната система! Съжалявам!
Тема със същото заглавие! За мое съжаление - темата, в която писах първия си постинг!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Почти със сигурност ти надува в охладителната система! Съжалявам!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
ДОБЪР ДЕН,СЪЩИЯТ СЛУЧАЙ ЛЯТОТО ХОДИХ ДО ВИДИН,А СЛЕД ТОВА ДО ВАРНА,СЛЕД КАТО СЕ ВЪРНАХ В СОФИЯ НА ДВА ПЪТИ МИ ИЗХВЪРЛИ АНТИФРИЗА,ОКАЗА СЕ ЧЕ МИ Е ИЗГОРЯЛ ДАТЧИКА НА РАДИАТОРА,И КОМПА ИМА АВАРИЕН РЕЖИМ И ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА ПРИ ПОВИШАВАНЕ НАД 110 ГРАДУСА НО ПРИ МНОГО РЯЗКО НАТОВАРВАНЕ КАКВОТО Е КАТЕРЕНЕТО НА СТРЪМНИ УЧАСТЪЦИ НЕ СМОГВА И ИЗХВЪРЛЯ ТЕЧНОСТА,ПРОВЕРЕТЕ СИ ДАТЧИКА
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
MITKO_DVD написа:Парно имаш ли![]()
Най-вероятно мое надува,като проблема гарнитура цил.глава и може би капачка на разширителния съд
Имам добро парно!
При това, нивото на антифриза ми е под минимума (не смея да долея повече, защото ме е страх пак да не ми го изхвърли, и предпочитам да държа резерва в багажника)
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nicky_nikiforov написа:ДОБЪР ДЕН,СЪЩИЯТ СЛУЧАЙ ЛЯТОТО ХОДИХ ДО ВИДИН,А СЛЕД ТОВА ДО ВАРНА,СЛЕД КАТО СЕ ВЪРНАХ В СОФИЯ НА ДВА ПЪТИ МИ ИЗХВЪРЛИ АНТИФРИЗА,ОКАЗА СЕ ЧЕ МИ Е ИЗГОРЯЛ ДАТЧИКА НА РАДИАТОРА,И КОМПА ИМА АВАРИЕН РЕЖИМ И ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА НА РАДИАТОРА ПРИ ПОВИШАВАНЕ НАД 110 ГРАДУСА НО ПРИ МНОГО РЯЗКО НАТОВАРВАНЕ КАКВОТО Е КАТЕРЕНЕТО НА СТРЪМНИ УЧАСТЪЦИ НЕ СМОГВА И ИЗХВЪРЛЯ ТЕЧНОСТА,ПРОВЕРЕТЕ СИ ДАТЧИКА
След първото изхвърляне, я оставих да работи на празен ход, за да видя дали ще включи перката. Включи в момента, в който стрелката за температурата на таблото беше между 90 и 95 градуса.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Едно вече научих: Да ти се пръсне радиатор или радиаторче (на парното) ей тъй, щот му е кеф (или време) е като 6 от тото-то
Почти със сигурност ти надува в охладителната система! Съжалявам!
Тема със същото заглавие! За мое съжаление - темата, в която писах първия си постинг!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Радо, благодаря ти за препратката! В тази тема прочетох нещо интересно - Васко казва, че ако е пренатегната капачката, клапанът спира да работи. Имам подозрение, че при мен беше пренатегната. А самата капачка е нова (което, разбира се, не изключва възможността да е дефектна).
Ако проблемът идва от надуване, не би ли се получавало изхвърляне на антифриз постоянно, а не само след изкачване?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Mladenski написа:Ако проблемът идва от надуване, не би ли се получавало изхвърляне на антифриз постоянно, а не само след изкачване?
Хммм... като се замисля, май си прав!
При всички случаи аз мога да давам мнение за изхвърлянето на антифриза чак в доста късен етап на прецаквне на гарнитурата, защото цяла зима (около 15 000 км.) съм карал така и само от време на време съм доливал. Не се е случвало да отворя капачката, когато е била гореща колата.
Но към края на пролета вече при отваряне на капачката и прогряване на двигателя от там доста си поизригваше!

Тогава вече се усетих, че нещо не е както трябва.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 0:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Mladenski написа:Ако проблемът идва от надуване, не би ли се получавало изхвърляне на антифриз постоянно, а не само след изкачване?
Хммм... като се замисля, май си прав!
При всички случаи аз мога да давам мнение за изхвърлянето на антифриза чак в доста късен етап на прецаквне на гарнитурата, защото цяла зима (около 15 000 км.) съм карал така и само от време на време съм доливал. Не се е случвало да отворя капачката, когато е била гореща колата.
Но към края на пролета вече при отваряне на капачката и прогряване на двигателя от там доста си поизригваше!
Тогава вече се усетих, че нещо не е както трябва.
Лошо,лошо при мен се случи същото два пъти ми загрява кипи и изхвърля антифриза ,питах един майстор и каза ,че може да е от капачката ,и аз като се замисля я пренавивам ,но не смятам ,че е от нея ,парното ми е отрязано което подсказва системно прегряване ,само изчаквам да се разтопи снега и ще я закарам на майстор да я оправи.
Почти съм сигурен ,че от прегряванията имам проблем с някоя глава на цилиндър и се нядявам да може да се поизпили ,ако ли не ще питам по-опитните къде мога да намеря нова глава.
Яд ме е само че смених маслото и ще се наложи пак да го смяням

В събота не съм на работа и смятам да я заведа на сервиз ,да ви питам и още нещо какви документи са необходими за год. тех. преглед?
защото ми казаха че гражданската отговорност не е валидна вярно ли е това?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
zdravko_1979 написа:Ако от разширителния съд мирише на изгорели газове проблема е сериозен ,а провери ли дали казанчето не е спукано
Ами там точно е трудно да си завреш носа да душкаш, че пари!

Но наистина за казанчето е добра идея! Бях го забравил, но моето се беше нацъфкало и начупило яко вътре! От прегряването и високата температура.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги, не е от казанчето!!!
Днес реших да проверя какво точно се случва, и я оставих да работи на празен ход, като поддържах около 1500 оборота, със затворено парно. Нивото на антифриза ми беше по средата между минимума и максимума.
След седем-осем минути, когато температурата стигна 86-87%, от отворът в казанчето започна да излиза антифриз! Перката се включи малко по-късно - при около 90%.
Какво може да значи това?
Радо, дали това не потвърждава твоята теза за надуване на налягане от двигателя? Защо иначе нивото на антифриза би са качило толкова много при тази температура?
Днес реших да проверя какво точно се случва, и я оставих да работи на празен ход, като поддържах около 1500 оборота, със затворено парно. Нивото на антифриза ми беше по средата между минимума и максимума.
След седем-осем минути, когато температурата стигна 86-87%, от отворът в казанчето започна да излиза антифриз! Перката се включи малко по-късно - при около 90%.
Какво може да значи това?
Радо, дали това не потвърждава твоята теза за надуване на налягане от двигателя? Защо иначе нивото на антифриза би са качило толкова много при тази температура?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта