Така отдавна изявявам желание да си сменя ония гаден часовник с оборотомер,обаче ме вълнува следното:
възможно ли е оборотомер от табло на пасат Г60 да се свали от таблото и да се монтира на моето табло а да се изкоруби часовника , какво е захващането/винтчета,букси/,понеже едва ли предавателните числана двете табла ще са същите.
Другото е: дори да са същите предавателните числа моят е 1989-чувал съм че има значение , а на другия е 1992 какви проблеми да се очакват и дали може да се преправи да стане.
Това живо ме интересува надявам се запознатите да ми дадат полезни насоки.
Питане за табло с оборотомер за пасат б3
- DJ_TOLYO
- Мнения: 1245
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Търговище
Ами моят съвет е да си намериш табло с предавателно число като твоето и от същия модел. Тоест ако при теб лампата за мигачите е една под скоростомера търси си такова. Ако е с две стрелки горе - търси от тоя модел. Така и така ще дадеш пари за табло с оборотомер, поне цялото си го сложи както си е. Иначе ми се струва, че сложно ще стане преправянето.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Преди време и аз направих тази процедура Първо смятах да сваля сама оборотомера и да го сложа на мястото на часовника ама не става Платката е коренно различна и има вероятност да влезеш в приключение Стоях и мислех и накрая ръгнах буксата в новото/старо/табло и о чудо всичко заработи.Пробвай в някоя морга да дадеш твоето и да вземеш такова с оборотомер и им дай някой лев
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Таблата до 90г. са различни с тези след 90г. Възможно е да ти пасне всичко едно към едно, но може да не ти работят някои уреди или по-точно индикации. Ако таблото е в теб пробвай го и кажи какво прави и какво не. Може да се наложи да се пренареди 28-пиновия куплунг.
Много вероятно е да са различни скоростомерите, т.е. предавателните им числа, но мисля че са взаимозаменяеми.
Дай нещо по-конкретно за таблата и ще умуваме. Няма нищо невъзможно.
Много вероятно е да са различни скоростомерите, т.е. предавателните им числа, но мисля че са взаимозаменяеми.
Дай нещо по-конкретно за таблата и ще умуваме. Няма нищо невъзможно.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Petyoffy написа:Таблата до 90г. са различни с тези след 90г. Възможно е да ти пасне всичко едно към едно, но може да не ти работят някои уреди или по-точно индикации. Ако таблото е в теб пробвай го и кажи какво прави и какво не. Може да се наложи да се пренареди 28-пиновия куплунг.
Много вероятно е да са различни скоростомерите, т.е. предавателните им числа, но мисля че са взаимозаменяеми.
Дай нещо по-конкретно за таблата и ще умуваме. Няма нищо невъзможно.
Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Petyoffy написа:Колега имаше ли проблеми с лампичката за нивото на охл.течност?georgipass написа:Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми
Mда, който и така не го реших и накрая извадих диода и сложих тапа на негово място ( от старото табло ) Нали си имам термометър Също така вземах сигнал за 2-те стрелки на мигачите, щото старото ми табло беше с 1 лампа за мигачи и взех направо сигнал отзад от таблото с бушоните Малко луда схема беше
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
georgipass написа:Petyoffy написа:Колега имаше ли проблеми с лампичката за нивото на охл.течност?georgipass написа:Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми
Mда, който и така не го реших и накрая извадих диода и сложих тапа на негово място ( от старото табло ) Нали си имам термометър Също така вземах сигнал за 2-те стрелки на мигачите, щото старото ми табло беше с 1 лампа за мигачи и взех направо сигнал отзад от таблото с бушоните Малко луда схема беше
И аз бях останал с такова впечатление (по спомен).
Ако имаш датчик на казанчето (разширителния съд) - взимаш сигнала от него и го подаваш на 2-ия пин на куплунга. Сигнала е "минус". Трябва да стане - при мен стана.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти: