Питане за табло с оборотомер за пасат б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Питане за табло с оборотомер за пасат б3

Мнениеот Danny boy » Вто 08 яну 2008 22:31


Така отдавна изявявам желание да си сменя ония гаден часовник с оборотомер,обаче ме вълнува следното:
възможно ли е оборотомер от табло на пасат Г60 да се свали от таблото и да се монтира на моето табло а да се изкоруби часовника , какво е захващането/винтчета,букси/,понеже едва ли предавателните числана двете табла ще са същите.
Другото е: дори да са същите предавателните числа моят е 1989-чувал съм че има значение , а на другия е 1992 какви проблеми да се очакват и дали може да се преправи да стане.
Това живо ме интересува надявам се запознатите да ми дадат полезни насоки.




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Вто 08 яну 2008 22:40


Ами моят съвет е да си намериш табло с предавателно число като твоето и от същия модел. Тоест ако при теб лампата за мигачите е една под скоростомера търси си такова. Ако е с две стрелки горе - търси от тоя модел. Така и така ще дадеш пари за табло с оборотомер, поне цялото си го сложи както си е. Иначе ми се струва, че сложно ще стане преправянето.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 09 яну 2008 0:08


Ако ти кажа че не става ще те излъжа,а ако ти кажа става ще ме псуваш голям чеп е да преправяш аз поне два пъти съм правил такива работи на голф но не е лесно от новата към старата инсталация и обратното. По добре както ти е казал колегата търси си за твоя модел и не си вкарвай таралеж в гащите :idea:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 09 яну 2008 8:50


за това табло има точно 3 вида кабели за връзка
ако не уцелиш точния половината ти уреди няма да работят
успех


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Сря 09 яну 2008 9:08


Преди време и аз направих тази процедура Първо смятах да сваля сама оборотомера и да го сложа на мястото на часовника ама не става Платката е коренно различна и има вероятност да влезеш в приключение Стоях и мислех и накрая ръгнах буксата в новото/старо/табло и о чудо всичко заработи.Пробвай в някоя морга да дадеш твоето и да вземеш такова с оборотомер и им дай някой лев


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 11:58


Таблата до 90г. са различни с тези след 90г. Възможно е да ти пасне всичко едно към едно, но може да не ти работят някои уреди или по-точно индикации. Ако таблото е в теб пробвай го и кажи какво прави и какво не. Може да се наложи да се пренареди 28-пиновия куплунг.
Много вероятно е да са различни скоростомерите, т.е. предавателните им числа, но мисля че са взаимозаменяеми.
Дай нещо по-конкретно за таблата и ще умуваме. Няма нищо невъзможно. :wink:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 09 яну 2008 13:58


Petyoffy написа:Таблата до 90г. са различни с тези след 90г. Възможно е да ти пасне всичко едно към едно, но може да не ти работят някои уреди или по-точно индикации. Ако таблото е в теб пробвай го и кажи какво прави и какво не. Може да се наложи да се пренареди 28-пиновия куплунг.
Много вероятно е да са различни скоростомерите, т.е. предавателните им числа, но мисля че са взаимозаменяеми.
Дай нещо по-конкретно за таблата и ще умуваме. Няма нищо невъзможно. :wink:



Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми :wink:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 14:36


georgipass написа:Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми :wink:
Колега имаше ли проблеми с лампичката за нивото на охл.течност?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 09 яну 2008 15:46


Petyoffy написа:
georgipass написа:Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми :wink:
Колега имаше ли проблеми с лампичката за нивото на охл.течност?


Mда, който и така не го реших и накрая извадих диода и сложих тапа на негово място ( от старото табло ) :wink: Нали си имам термометър :lol: Също така вземах сигнал за 2-те стрелки на мигачите, щото старото ми табло беше с 1 лампа за мигачи и взех направо сигнал отзад от таблото с бушоните :roll: Малко луда схема беше :lol:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 15:53


georgipass написа:
Petyoffy написа:
georgipass написа:Аз правих такава трансплантация преди 2 г , вижте резултата в гаража ми :wink:
Колега имаше ли проблеми с лампичката за нивото на охл.течност?


Mда, който и така не го реших и накрая извадих диода и сложих тапа на негово място ( от старото табло ) :wink: Нали си имам термометър :lol: Също така вземах сигнал за 2-те стрелки на мигачите, щото старото ми табло беше с 1 лампа за мигачи и взех направо сигнал отзад от таблото с бушоните :roll: Малко луда схема беше :lol:

И аз бях останал с такова впечатление (по спомен). :wink:
Ако имаш датчик на казанчето (разширителния съд) - взимаш сигнала от него и го подаваш на 2-ия пин на куплунга. Сигнала е "минус". Трябва да стане - при мен стана.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 09 яну 2008 15:59


Пробвах аз тогава нещо подобно... ама не се получи и ми писна и се отказах :lol:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 17:07


Мисля че се монтираше реле 43 на позиция 3, но както и да е щом си решил проблема.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 09 яну 2008 18:42


ясно ще се оглеждам за такова като моето,мерси за информацията.
Колега Georgipass освен проблема с мигачите и лампичката за водата други проблеми имаше ли смисъл букси дето не пасват или ръгна нейде и заработи?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 09 яну 2008 20:29


Ръгнах и си тръгна :wink:


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 10 яну 2008 9:38


За мигачите ако си с една лампичка, а ще слагаш табло със стрелки:
1. На куплунга на таблото (28-пиновия) се прекъсва зеления кабел на 24 пин и на него му се подава сигнал от десния мигач.
2. На 22 пин се подава сигнал от левия мигач и си готов.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, ХристоА и 42 госта