Само единя, или и двата диска да сменя на съединителя?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Zafirov
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Само единя, или и двата диска да сменя на съединителя?

Мнениеот Zafirov » Чет 10 яну 2008 17:57


Здравейте. Имам пасат 1.8 абс моно инжекция 92 г. Казаха ми че, съединителя е за смяна, но незнам какво е най-доброто решение.Само единя, или и двата диска да сменя на съединителя?
Другият ми въпрос е как мога да го проверя сам дали е за смяна? Проблема е че ми отлепя много ниско педала. Сменил съм двете помпи, така че проблем от тях не мога да имам. Възможно ли е пасата да харчи повече ако не е в ред съединителя? Разхода ми е около 15-16 литра на градско?
Благодаря Ви предварително!




Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Чет 10 яну 2008 18:02


съединителя се сменява комплект.неможе да ти харчи от съединителя.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 10 яну 2008 18:06


100 % този огромен разход неможе да е от съединителят


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 10 яну 2008 18:31


Съединителя не е ли за смяна като започне да отделя на много високо ? За проверка на съединителя дали е за смяна са ми казвали следното ... палиш колата, дърпаш ръчна биеш 3та и пускат съединителя ... ако изгасне веднага всичко си е наред .. ако провлачи малко е заминал :) Моя съединител на голфа пък отделя твърде високо пък е нов ... виж си жилото на съединителя. Успех !


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 10 яну 2008 18:52


[quote="longora" виж си жилото на съединителя. Успех ![/quote]
    1.8ABS е с помпа а не с жило :idea: Иначе най добре сменяй комплект притиск.,феродов и лагер и да не е някое менте от 100-120лв комплекта че ще си отвориш двойна работа. Този съединител понеже е саморегулиращ отделя около средата на хода на педала, сменя се чак като почне да боксува-приплъзва :idea:


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 11 яну 2008 12:21


Здр. аз също сам на мнението на колегата Теодор(съединителя е със помпа,а не с жило) имам Б3 с АBS мотор и ми оделя малко преди средата и мисля,че при това положение съединителя не е за смяна.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 11 яну 2008 16:53


За смяна е ако боксува, ако усещаш вибрации на педала, странни шумове и т.н. Иначе е саморегулиращ, така че къде отлепя не е показател.

Възможно е да ти вдига разхода само ако боксува, но би трябвало да го усетиш това.

Иначе за смяната... Различни мнения има по въпроса. :-)
На запад препоръчват да се сменя всичко, защото там автомонтоьорския труд е скъп, а за да стигнеш до съединителя е доста труд. :-) Ако достъпа беше лесен - никой нямаше да препоръчва да се сменя всичко, ама не е. :-(

От друга страна, на предната ми кола съм сменял 3 пъти феродовия диск, даже не съм го сменял а само феродо му ковах, и нямаше проблеми - притискателния си беше здрав до последно.
По принцип може да се провери притискателния, има си методи, но ако искаш да си сигурен че всичко е ок - сменяй. Има и друг аргумент - в колата почти сигурно имаш качествен притискателен диск. А новия може и да се окаже ментак за съжаление. :-)

Абе решаваш сам - и двата варианта имат плюсове и минуси. :-)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 11 яну 2008 18:25


Един нов притискателен диск издържа единична смяна на феродовия демек 2 феродови , след това сменяш комплект .


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 12 яну 2008 9:35


Аз не бих сменил оригинален притискателен диск без причина.... освен с нов оригинален...


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Съб 12 яну 2008 17:22


silent написа:Аз не бих сменил оригинален притискателен диск без причина.... освен с нов оригинален...
:006: Сменяй само феродовия и лагера.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, rayedie и 68 госта