


проблеми със запалването
проблеми със запалването
Пасата ми не пали. Стартирам от бутон. След като включа контакт и натисна бутона за стратиране на двигателя, никаква реакция от стартера, светкат ми всички светлини отзад и индикаторите по таблото за тях. Стартера е свалян, разглобяван и всичко е наред. Това стана преди около месец. Преди една седмица исках да опитам с дърпане. Като закачих акомулатора и опитах за всеки случай, взе че запали. В продължение на два дни нямаше проблеми и сега всичко се повтаря на ново. Помощ!!!
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: проблеми със запалването
bobi.vd написа:Пасата ми не пали. Стартирам от бутон. След като включа контакт и натисна бутона за стратиране на двигателя, никаква реакция от стартера, светкат ми всички светлини отзад и индикаторите по таблото за тях. Стартера е свалян, разглобяван и всичко е наред. Това стана преди около месец. Преди една седмица исках да опитам с дърпане. Като закачих акомулатора и опитах за всеки случай, взе че запали. В продължение на два дни нямаше проблеми и сега всичко се повтаря на ново. Помощ!!!
Здравей, дал си доста подробности за модела на колата и за мотора затова аз мисля че проблема ти е в метановата уредба която се включва в момента на палене на бензин и затова се дави и не пали

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблеми със запалването
kossel написа:...проблема ти е в метановата уредба...
Или ти е паднало нивото на тежката вода и реактора прегрява!


Хайде сега да съм сериозен.
Първо Здравей и

Хубаво е, наистина, да пишеш за какъв модел Пассат и с какъв мотор става въпрос. Добре ще е да попълниш и съответната графа 'Гараж' в профила си

Какво имаш предвид, като казваш, че "светкат ми всички светлини отзад и индикаторите по таблото за тях"? Че всичко си свети нормално, както си трябва ли?
Провери като за начало, почисти от окиси и много добре затегни клемите на акумулатора. Провери и 'маса'-та на купето и двигателя. Стартера си смучи бая ток и всяка хлабава връзка е предпоставка за непалене.
Другата възможност, според мен, е да е тръгнал да се сдухва бутона. Особено ако даже и бендикса не щраква...
Провери при подаден контакт дали стига +12 до бутончето. Щом въобще се е наложило изкарването на такъв бутон, значи шалтера на контактния ключ доказано е правил мизерийки

Успех!
Извинявайте, че не дадох по-точна информация за модела и всичко останало, затова сега се поправям! Модела е пасат комби 1.8 mi, 91 година, двигател RP. На него има монтирана агу O.M.V.L. и ключ за газ/бензин за автоматично превключване на газ след 2000 об. Проблема със запалването ми е следния: понеже ламбда сондата ми е прецакана и не работи на бензин, защото много харчи, паля и карам колата само на газ. За целта практикувам така: подавам контакт, превключвам 1-2 пъти г/б и стартирам от бутон. На този чалъм ме научи мой познат, който монтира и диагностицира агу. Каза ми че по този начин лъжа нещо компютъра и колата пали директно на газ. Карах я доста време така докато не се появи описания проблем с паленето. След много мислене и нищо не измисляне се порових в техмическия форум на тема агу и прочетох за някои подобни проблеми. Сетих се, че след толкова много лъгане на компютъра той вече не ми вярва. За това откачих плюсовата клема на акомулатора за да изтрия всички лъжи от него и се получи. За сега ме посъветваха да си монтирам механично ключе за превключване на газ/бензин за да не лъжа повече компютъра. Мисля, че по този начин наистина ще си реша проблема.
- vwivan
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
проблеми със запалването
Работата на стартера няма нищо общо с ключа газ-бенз. Така че уточни. Стартера върти ли!!!
Наистина няма нищо общо ключа г/б със стартера, но може би комбинацията ключ-компютър - стартер, има. Нищо не разбирам от електро, но в случая след откачването на плюсовата клема на акомулатора за около час всичко се оправи. Казаха ми, че се монтира нещо към контактния ключ за да може след загасване на колата и връщане на ключа в положение 0, да се прекъсне "+" към компютъра. По този начин се чистят грешките от него. Казаха ми, че всяко превключване от бензин на газ компютъра го отчита като грешка.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем със запалването - решен
Извинявайте за закъснението, но не съм дочел условията за постяване и закриване на теми във форума. Проблемът ми беше в липса на контакт от клема "-" на акумулатора - маса на купето - стартер. Колкото и тъпо да звучи това беше причината.
Успех на всички и още веднъж извинявайте за закъснението!


Успех на всички и още веднъж извинявайте за закъснението!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 16 госта