Здравейте на всички!
Колата е VW Passat B6 комби , 2006 г., BMP, 140 к.с.
След обстойно прочитане на проблемните зони за този автомобил взех мерки честите проблеми да отстраня своевременно.
Взех колата от авто къщата и направо в сервиза. Направих цялостно обслужване и помолих да ми погледнат прословутия шестограм.
Оказа се, че е правен, защото беше по-дълъг от този, който ми дадоха от магазина оригинален.
Затворихме картера, но след запалване се чуваше едно свистене заедно с подаване на газ. Отворихме пак и се оказа, че паразитната ролка не може да се центрира с нейния болт и винаги стои не на място. Като го сваляше майстора каза, че бил затегнат много силно. Достатъчно е да мръдне дори малко, за да не е центрирана ролката. Шума идва от там.
Имате ли някаква идея и дали ви се е случвало. Може ли да се направи нещо (рециклиране или друго) за да не купувам цялата касета над 2000 лева за този проблем?
Поздрави на всички и предварително благодаря за съдействието.



Пасат Б6 след ревизиране на шестограма
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Пасат Б6 след ревизиране на шестограма
Къде се намира тази паразитна ролка и какво общо има с шестограма ,питам защото тези дни и аз мисля да го сменям ?
Re: Пасат Б6 след ревизиране на шестограма
Ще намеря схема от някъде и ще изпратя снимка. Лошото е, че някакси беше затворен картера и помпата и работеше супер колата. Реално нищо не е сменяно но не можем да го съберем.
Намерих от авто-хит оригинална цялата касета, заедно с помпата за 2500 лева. Казаха ми, че всички проблеми са решени и няма оплаквания от тези новите, но не ми се дават толкова пари ако има друго решение.
Намерих от авто-хит оригинална цялата касета, заедно с помпата за 2500 лева. Казаха ми, че всички проблеми са решени и няма оплаквания от тези новите, но не ми се дават толкова пари ако има друго решение.
Re: Пасат Б6 след ревизиране на шестограма
Ето я и снимката с проблема. Оградил съм ролката и болта. Между тях е хабината. Аз си представям, че трябва болта да влиза съвсем плътно.
Даже на ръка ако се вкара без да е затегнато и се раздвижи пак се усеща малкия луфт. Представям си когато заработи колата и това напражение се предаде на тези зъбни колела как всяко разминаване се отразява и вече има голям проблем. От там има и много неприятен шум.
Ако някой е запознат дали това е нормално и дали може да се "излекува", моля да сподели.
Също така чисто нова оригинална част ако поръчам дали има гаранция, че всички проблеми от преди са решени? Шестограми, тези ролки и т.н.?
Поздрави!
Даже на ръка ако се вкара без да е затегнато и се раздвижи пак се усеща малкия луфт. Представям си когато заработи колата и това напражение се предаде на тези зъбни колела как всяко разминаване се отразява и вече има голям проблем. От там има и много неприятен шум.
Ако някой е запознат дали това е нормално и дали може да се "излекува", моля да сподели.
Също така чисто нова оригинална част ако поръчам дали има гаранция, че всички проблеми от преди са решени? Шестограми, тези ролки и т.н.?
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 28 госта