В тия студове ми направи впечатление, че гогато запаля сутрин си е като дизел звука на мотора. Като позагрее се оправят нещата ама...
Накой дали е сменял или да даде някаквъв съвет.
Тракането се появява при повишаване над ниските обороти и след това утихва при по-високи. Нямам оборотомер така че това е за сега.
Има ли вероятност да са лагери?



Разхлопа ми се ДВГ-то, предполагам повдигачи?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лагера не трака като дизел
Като за начало да те успокоя за лагерите....
Те дрънчат ето така :
-най-вече на загрял двигател понеже смазването е по-лошо заради по-рядкото масло.
-след това дрънчат предимно при преход от високи към ниски обороти (от 4000 примерно надолу).Изтракват няколко пъти.На ПХ почти не се чуват (освен ако цял живот не си слушал тракащи лагери и да ги чуваш как тракат още на стартер
).
Твоя проблем е категорично повдигачи.За целта виж какво и колко ти е маслото и помисли да не е старо (над 5-6 000км).Ако е - смени го с полусинтетично.
Ако проблема остане или вече си го направи и проблема е останал имаш втори вариант :
-комплект повдигачи за ABS двигател - около 100-110лв.
-труд зависи къде го правиш ама към 50-60 с всичкото е нормално понеже се сваля капака на клапаните,сваля се ангренажния ремък,разпределителния вал и тогава се сменят повдигачите и после по обратния ред заедно с една центровка накрая.
-нова гарнитура за капака на клапаните (той се демонтира за целта)
Общо взето това изчерпва проблема.
Направи един бърз тест - сутринат като я запалиш не и давай газ......трябва да трака стабилно на празен ход.Дай отведнъж газ рязко до високи обороти и задръж за 2-3 секунди след което пусни.Тракането не трябва да го чуваш а ако все още го чуваш трябва да е значително по-слабо.
Ремонта не е задължителен и наложителен ама е препоръчителен понеже с времето (около година обикновенно) започва да се подбива и износва разпределителния вал,което не е хубаво понеже после идва смяната му.
Успех!

Като за начало да те успокоя за лагерите....
Те дрънчат ето така :
-най-вече на загрял двигател понеже смазването е по-лошо заради по-рядкото масло.
-след това дрънчат предимно при преход от високи към ниски обороти (от 4000 примерно надолу).Изтракват няколко пъти.На ПХ почти не се чуват (освен ако цял живот не си слушал тракащи лагери и да ги чуваш как тракат още на стартер

Твоя проблем е категорично повдигачи.За целта виж какво и колко ти е маслото и помисли да не е старо (над 5-6 000км).Ако е - смени го с полусинтетично.
Ако проблема остане или вече си го направи и проблема е останал имаш втори вариант :
-комплект повдигачи за ABS двигател - около 100-110лв.
-труд зависи къде го правиш ама към 50-60 с всичкото е нормално понеже се сваля капака на клапаните,сваля се ангренажния ремък,разпределителния вал и тогава се сменят повдигачите и после по обратния ред заедно с една центровка накрая.
-нова гарнитура за капака на клапаните (той се демонтира за целта)
Общо взето това изчерпва проблема.
Направи един бърз тест - сутринат като я запалиш не и давай газ......трябва да трака стабилно на празен ход.Дай отведнъж газ рязко до високи обороти и задръж за 2-3 секунди след което пусни.Тракането не трябва да го чуваш а ако все още го чуваш трябва да е значително по-слабо.
Ремонта не е задължителен и наложителен ама е препоръчителен понеже с времето (около година обикновенно) започва да се подбива и износва разпределителния вал,което не е хубаво понеже после идва смяната му.
Успех!