Здравейте колеги!
Днес ми се появи проблем , с който сам не мога да се оправя. Карам Пасат Б4 1.8 производство 1994, предполагам ABS но не съм сигурен/купих го преди два месеца и нищо не разбирам/. Та за проблема. Както си работеше на място като часовник на газ и изведнъж си в вдигна сама оборотите - до 4000. Обърнах на бензин и започна да вдига до 2000 и след това падат сякаш ще угасне. И така работи и в момента. В движение като е над 2000 оборота върви но щом отнема газта и почва да лашка. И като я угася не гасне веднага, а прихлопва два три пъти. Къде да проверя за тази неизправност. И може ли да се е намокрило нещо и затова да прави така.
Колеги, искам да уточня още нещо. Преди малко реших пак да я пробвам на абсолютно студен двигател. И си държи точно 1000 об. , няма да се форсира нито на бензин нито на газ.
А когато ми направи номера, си беше загряла. Понеже следя редовно форума и чета почти всичко което се пише за тези модели, срещнах на няколко места да се споменава за ламбда /мисля че така се казваше/ сондата и че тя може да създава подобни проблеми и че се включва само на топъл двигател. Споменаваше се също че може да се изключи за да се провери дали е от нея.
Утре като тръгна за бач ще видя дали това форсиране ще се появи пак. Та въпроса ми е - кой кабел да изключа да проверя дали тази сонда ми създава проблема?
Предварително благодаря.



Проблем с работата на двигателя - Пасат В4 1.8 94 г. - решен
- стефанов
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Проблем с работата на двигателя - Пасат В4 1.8 94 г. - решен
Последна промяна от стефанов на Вто 22 яну 2008 8:35, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта