значи казват ми че някав код ми бил изгубил компиютара и че само автокрадец можел да го расшифрова или някакви си там в некъв сервиз в софия които ми искат две хиляди лева при положение че колата ми струва около 4-5 хиляди възможно ли е това се питам и дали някой колега е патил от същото и аз до колко си ги обеснявам тия неща според мен има нещо гноло в самия клю4 там дето има некъв чип вътре а колата ми го правеше този номер например като реча да я паля по някога запали и след около 2 секунди изгасне и така като направя няколко опита и запали но да подчертая че не всеки път от време на време да речем на 2 седмици един път а сега направи този номер и няма палене но мисълта ми беше следната възможно ли е толкова пари да струва на ремонт на такъв пасат и колата също така е и на газ ако има значение това.индекса на двигателя ми е ADY
благодаря ви предварително
2000 лева ремонт пасат 2.0 синхро 95 година
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Абе какви 2000 лева,мамка им,писнало ми е вече от ''оторизирани сервизчета'' дето си мислят че като не разбира човек и трябва да го гърбят.
Кажи им да го духат.
При мен пък ми откраднаха оригиналния ключ с чип за палене.Имобилайзера ми е вграден в платката на таблото зад оборотомера и командва директно ЕКУ-то.Та нямаше как да ми го сменят.Просто с лаптоп,букса и софтуер се свързаха с него,промениха четирицифрения код,обучиха ключа да работи заедно с имобилайзера и готово.Излезе ми 160 лева--пак повече отколкото знам че би трябвало да струва,но бях назор.Ама 2000 лева??????????
Кажи им да го духат.
При мен пък ми откраднаха оригиналния ключ с чип за палене.Имобилайзера ми е вграден в платката на таблото зад оборотомера и командва директно ЕКУ-то.Та нямаше как да ми го сменят.Просто с лаптоп,букса и софтуер се свързаха с него,промениха четирицифрения код,обучиха ключа да работи заедно с имобилайзера и готово.Излезе ми 160 лева--пак повече отколкото знам че би трябвало да струва,но бях назор.Ама 2000 лева??????????

- BaMBuKa
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
значи и аз си мисля така затова си докарах колата във велинград и ако не може братовчед ми който има сервиз да я оправи имам един приател които е нещо нощен авто ключар и ми каза че ще ми разбие кода на чипа за около 5 минути но сега ще следя внимателно нещата защото братовчед ми каза че най вероятно е някакъв четец и утре ще язакачим на компутъра и ще покаже и ще ви даржа в течение на нещата и мисля утре да я пробвам с резервния ключ може пък чипа на ключа да се скапал обаче две хилки не давам така аз по добре да я разпродам на части и да си купя друга благодаря за всички мнениа
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега,
аз имах същият проблем с моя пасат. При мен оборотомера играеше. В юнитрейд ми казаха, че е компютъра. Струвал 1800 лв, но те щяха да ми го намерят за 1000. Отидох при един познат майстор и се оказа, че е датчик на Хол. Оказа се, че на Бош тогава не се продава оп отделно, а комплекта беше към 500 лв. Това беше 1999 г. Сега мисля, че се продавати по отделно - ремонта излиза под 100 лв.
аз имах същият проблем с моя пасат. При мен оборотомера играеше. В юнитрейд ми казаха, че е компютъра. Струвал 1800 лв, но те щяха да ми го намерят за 1000. Отидох при един познат майстор и се оказа, че е датчик на Хол. Оказа се, че на Бош тогава не се продава оп отделно, а комплекта беше към 500 лв. Това беше 1999 г. Сега мисля, че се продавати по отделно - ремонта излиза под 100 лв.
- BaMBuKa
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
що се однася до нощните ключари не ми пука вече защото достатъчно са ме препарвали но вече ги знам кои са и ако ме опарят пак ще ходя с резаната пушка
не го пожелавам на никой да си има работа с такива педа“и
така първото нещо беше датчика на хола смених го оригинален на бош 95 лв после взех и един комутатор пробвах и пак не стана и него го върнах щото вече щеше да ми скочи мноо сметката така датчика на хола си го оставих защото него сложиш ли го не можеш да го върнеш и така в крайна сметка се оказа някакъв четец и в момента го търся понеже не искам да се набутвам с нов и тарся втора ръка казаха ми че тоя четец няма голямо значение коя ръка е и като пробвам и с него вече ще викажа дали се оправи или не

passattt написа:Колега,
аз имах същият проблем с моя пасат. При мен оборотомера играеше. В юнитрейд ми казаха, че е компютъра. Струвал 1800 лв, но те щяха да ми го намерят за 1000. Отидох при един познат майстор и се оказа, че е датчик на Хол. Оказа се, че на Бош тогава не се продава оп отделно, а комплекта беше към 500 лв. Това беше 1999 г. Сега мисля, че се продавати по отделно - ремонта излиза под 100 лв.
така първото нещо беше датчика на хола смених го оригинален на бош 95 лв после взех и един комутатор пробвах и пак не стана и него го върнах щото вече щеше да ми скочи мноо сметката така датчика на хола си го оставих защото него сложиш ли го не можеш да го върнеш и така в крайна сметка се оказа някакъв четец и в момента го търся понеже не искам да се набутвам с нов и тарся втора ръка казаха ми че тоя четец няма голямо значение коя ръка е и като пробвам и с него вече ще викажа дали се оправи или не
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта