Passat B2 - новият ми кокал и съпътстващи въпроси за него :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat B2 - новият ми кокал и съпътстващи въпроси за него :)

Мнениеот The_Machine » Съб 30 дек 2006 0:38


Ами... ето малко снимки като начало - взех го преди 10-тина дни , вече го изкърпих , оправих му генерацията, центровах си газта и продължавам напред... ще ми трябва малко техническа помощ от патили вече :) Кокалчето е 86-та година (по-дърт е от мен :lol: ) , 1.8 карбуратор с газ.
1. Задницата ми е много клекнала и нестабилна - говориха ми за тампони на задния мост - говорят ми , че било сложна история... мисля да ги изгоря и новите да ги набия на една 10-тонна преса :roll:
2. С подложки в пружините дали ще се вдигне?
3. Предложете някакви амортисьори, в нисък ценови клас , които да са читави все пак :)
4. Дръжките на задните врати не отварят отвън - има ли ремонт това , защото ми казаха , че само се сменяли... ориентировъчни цени?
5. Волана ми подскача при преминаване през чакълест път - принципно имам амортисьор на рейката , дали е заминал , или принципно това явление е нормално :)
6. И преди и след кърпежа шофьорската седалка се движи трудно... гресирах всичко , "навигаторската" се раздвижи екстра , шофьорската такава не ще и не ще :( - има си двете пластмаски , които движат в релсите , но нещо не движи добре...
7. За да запали трябва да ритнеш газта и тогава да въртиш - нормално ли е за кола с авт. смукач? :roll: След като запали докато позагрее нещо имам чувството , че се дави - туй на бензин , на газ си знам работата :lol:

По-нататък ще продължавам с глупавите си въпроси , благодаря на отзовалите се :)

Последна промяна от The_Machine на Съб 30 дек 2006 13:55, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 30 дек 2006 0:45


Значи за авт. смукач, ако е 2Е3 карбуратора е нормално с натискане на педала на газта за се задейства :wink:


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Съб 30 дек 2006 14:34


aз сам със амортесиори билщаин отзад сложих ги преди 2 седмици и сам доволен по 50лв.ги взех без прахоулавителите и сам доволен тествах я на магистралата до пловдив сас 180-200км/ч не мрадна от пътя


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 30 дек 2006 14:36


амортисьор за рейката ти имам-звънни ми.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 31 дек 2006 19:34


Иам 10 стинки в картата :lol: , инак ако го пазиш , малко по-нататък ще го взема.
Следващи въпроси:
1. някой да има стъклоповдигащ механизъм със все ръчката , че май нищо нямам в шофьорската врата - не се подават и шлици за дръжката :roll:
2. Стартера ми днес изпуши и явно шалтера залепна , защото след като върнах контакта той продължи да се мъчи , преди това с перфектни акумулатори пак се мъчеше с въртенето... откачих клемата , отрязах му кабела до акумулатора и сега паля на бутане 8) Та... каква е таз втулка в скоростите , за която някой ми говореше? Самият стартер ще си го сваля и ревизирам - струва ли си да го правя или да търся читав по моргите?
3. На някой да му се намира инструкция за експлоатация , че до вчера се чудех и как да си превключа къси/дълги :oops: :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 31 дек 2006 19:52


The_Machine написа:3. На някой да му се намира инструкция за експлоатация , че до вчера се чудех и как да си превключа къси/дълги :oops: :lol:

Заповядай /едното е руски, другото английски - дано се справиш/ :
http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/vw_b2_sant_book_rus.zip
http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/vw_passat_87.zip
Какво толкова сложно има за смяна на светлини - би трябвало да е като на повечето немски автомобили /ако всичко е изправно, и не са правени разни "чалъми"/ ?
Весело посрещане на 2007 !


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 31 дек 2006 20:06


gr_kanev написа:
The_Machine написа:Какво толкова сложно има за смяна на светлини - би трябвало да е като на повечето немски автомобили /ако всичко е изправно, и не са правени разни "чалъми"/ ?


Ако слиза от опел ще се чуди с дни.....


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 31 дек 2006 21:13


Ако слиза от опел ще се чуди с дни.....[/quote] Eеех колега,преди това карах опел,и какво толко има да му се чудиш?! :roll:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 01 яну 2007 2:37


ivkata написа:Ако слиза от опел ще се чуди с дни.....
Eеех колега,преди това карах опел,и какво толко има да му се чудиш?! :roll:[/quote]

аз не му се чудя....имам и опел и vw....просто мислих че той ще се чуди


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 01 яну 2007 11:47


Честито за пасата и добре дошъл от лададжийския форум ;)

Амортисьори задни - по-евтините са Алко ( 60 лв ), нещо не ги харесват в форума, ама аз съм вече 1,5 година ( 30,000 км ) с тях и не са мръднали. Иначе Sachs или Билщайн ( + 10-20 лв отгоре )

За тампони на задния мост - виж:

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=b3_sblok

снимано е как се сменят , не ми изглежда да е супер сложно и непосилно. Сайтчето е яко, има много неща.


Това е за В3 - не за В2 - надявам се няма много разлики в задното окачване.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 01 яну 2007 19:01


А баш... слизам от Жигулка :lol: , затуй ми беше чудно как се сменят...
Инак тампоните си ги представях като по един на страна и много бой... това не изглежда толкова непосилно :)


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Пон 01 яну 2007 20:07


The_Machine написа:А баш... слизам от Жигулка :lol: , затуй ми беше чудно как се сменят...
Инак тампоните си ги представях като по един на страна и много бой... това не изглежда толкова непосилно :)



Най-лесно на подемник, като гредата на задния мост се подпре :wink: с някаква дървена греда :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 01 яну 2007 20:30


Тъй и тъй ще сменям и амортисьорите - моста долу , в сервиза имам условия , не е проблем.
Имам два моста налични в сервиза - дисков от Пасата мисля междинката 3.5 и един от Голф 1, дали нещо ще пасне? :lol:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 02 яну 2007 11:02


за стартера,щом можеш да си го оправиш даваи и не му мисли,шото на мен ми взеха 75лв. за рециклиране,а втора ръка ги има ама са или много скъпи или на стават за нищо,освен ако някой от форума не ти го даде по-евтинко.Сега за втулката-аз го имах тоя проблемс ваденето на останалата част която беше в скоростите-значи,тя се маха по принцип със спецялна джаджа на която и викат "райбер" но нея ако можеш да си я намериш в накой сервиз добре,а иначе аз я извадих с една отвертка като я изкривих,но преди това сцепих втулката с друга отвертка и помоща на чука и с кривата я извадих.После я набиваш,но внимаваш да не я подбиеш иначе няма вкарване на опашката на старетера.Набиването става с помоща на някакаво дорниче с което,за да не я подбиеш.Това е от мен и успех с правенето :)


Потребителски аватар
OldSchoolPassat
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OldSchoolPassat » Вто 02 яну 2007 12:30


За седалките определено са проблем тия 2те пласмаси. Аз търсих супер много време и не намерих. Накрая в един прекрасен ден успях да отмъкна от една джета за изхвърляне и паснаха идеално и сега ми е супер седалката. Ако ти се занимава може да я махнеш цялата и с фина шкурка да загладиш малко релсите. Аз го направих и вече ми се местят мазничко седалките.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта