Въпрос за лагерите на динамо Valeo 90 A
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Въпрос за лагерите на динамо Valeo 90 A
Колеги, може ли някой да ми каже какъв е размера на лагерите на динамото на Пасата - Valeo, 90 A, тъй като ще трябва да ги сменям. Пък и ако опише по-подробно процедурата по смяната, ще съм безкрайно благодарен.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Мисля че понякога прекаляваме с тази търсачка. Търсих разбира се, по кодови думи - по теми и по мнения. В първия случай ми показа 919 теми, във втория 1944 мнения. За съжаление нямам време да ги чета всичките. В тези, които прегледах, не открих отговор на въпроса си. Толкова ли е сложно някой да каже - "лагерите са 6002" примерно?
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19014
Отне ми точно една минута да го намеря...
Отне ми точно една минута да го намеря...
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Благодаря ви момчета. Аз си мислех за лагерите, но моля за вашето мнение. Всъщност проблемът е следния. Проявява се сутрин, при температура под -5 *. Значи запалвам колата, всичко е наред. Като включа обаче фаровете, започва да се чува едно поскърцване. Загасвам ги - изчезва, пускам ги - пак започва да се чува. Като загрее двигателя, поскърцването изчезва. При първоначално запалване на колата при по-топло време поскърцване при включване на фаровете няма. Първоначално си мислех, че при натоварване на алтернатора нещо лагерите се бъзикат. Но пък ако са скапани, биха се чували постоянно. Та по тази причина започвам да се замислям, че причина за поскърцването може да е ремъка. Сменях всички ремъци лятото, а този специално се обтяга с една ролка на пружина, не мога да й влияя.
Много бих желал да знам какво мислите вие по този въпрос.
Много бих желал да знам какво мислите вие по този въпрос.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Е точно де, няколко поста по-нагоре: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19014silent написа:Задния на Валеото е 200 ..........а предния 203 като на боша...бях го писал нейде в една тема преди време....
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
То ако е за въпрос, видях на едно място български лагери на ВМЗ. 6203 - 2.50 лв. и 6200 - 2.00 лв. Лошото е, че и при двата вида при леко въртене се усещаше леко стържене, може да се каже и имаха лек луфт. Не бих ги ползвал. В крайна сметка си купих SNR - уж били френски, на пръв поглед са добри, но практиката ще покаже. 6203 - 8.20 лв. и 6200 - 6.50 лв. Днес мисля да се боря със смяната им.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
GVG написа:То ако е за въпрос, видях на едно място български лагери на ВМЗ. 6203 - 2.50 лв. и 6200 - 2.00 лв. Лошото е, че и при двата вида при леко въртене се усещаше леко стържене, може да се каже и имаха лек луфт. Не бих ги ползвал. В крайна сметка си купих SNR - уж били френски, на пръв поглед са добри, но практиката ще покаже. 6203 - 8.20 лв. и 6200 - 6.50 лв. Днес мисля да се боря със смяната им.
Лагерите за алтернатор и ел.инструменти трябва да са клас С3 с хлабина. Подложени са на работа при по-високи температури и точно затова трябва да са с хлабина - клас С3
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта