кой от двата Пасата В5 или В5.5 е по добър откъм производств

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 28 май 2006 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

кой от двата Пасата В5 или В5.5 е по добър откъм производств

Мнениеот dimi » Чет 08 ное 2007 17:03


Колеги , интересува ме кой от тези два модела е по добре конструиран откъм производствени (конструктивни) решения. знаете ли масови дефекти на някой от тези модели. Например аз чух за алуминиево окачване при някой от моделите което много слабо било ??
Моля помогнете да избера колата ...




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 08 ное 2007 17:42


Алуминиевото окачване е и на двата модела и е взето от Ауди. За наще пътища всичко с слабо.... Аз до колкото знам Б5.5 е фейслифт на Б5 и са еднотипни по принцип. Б5.5 е с други фарове, стопове и леки промени в интериора, а и има по мощна помпа дюза - 131 коня. Ако не се лъжа само това са разликите между двата модела ... и цената разбира се :) Аз лично избрах Б5.5 защото е по-нов и двигателя е по-мощен, но което и да избереш няма да сбъркаш ... колата е просторна и много удобна ! Успех !


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 08 ное 2007 18:05


За разлика между модификациите не мога да ти помогна колега, но мога да ти кажа впечатление от Б5:
ДАТЧИЦИТЕ! Тея как са ги мислили не знам. Колата я взех на 9 години.
- проблем с двойния датчик за температурата - смених го
- проблем с датчика за ниво на течност в разширителния съд (предполагам е там), сега търся начин да го правя
- проблем с датчика за миещата течност на чистачките - също търся начин да го правя

В резултат - като паля колата и трябва да изслушам цяла симфоня от пищене. Не е кой знае какво, но си е дразнещо по таблото да ми мигат лампите постоянно.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 08 ное 2007 18:51


Като стана дума за датчици ... на мен ми изгоря датчика на скоростната кутия .. кофти работа е тва :)


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Мнениеот Peteff » Чет 08 ное 2007 18:59


аз имах проблем с датчиците за абс и есп , но се оказа че някакво реле не правело добре контакт . иначе до сега не сам имал проблем с пасата , само една гарнитура на турбото сам сменял че изпускаше масло и един маншон.много добра кола


Потребителски аватар
dimi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 28 май 2006 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimi » Нед 11 ное 2007 2:44


много благодаря на всички. ако някой чуе да се предлага добър екземпляр от двата модела, моля да ми каже. Другото за което се двоумя е А4, ама то е малко по скъпо..


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 11 ное 2007 7:09


Ако можеш да си го позволиш, определено по-добрият вариант е Б5.5. Защо? Всеки нов модел си има първоначалните дефекти и се предполага, че след известно време същите се отстраняват, доколкото е възможно разбира се! Аз лично не съм имал кой знае какви проблеми по моя Б5 и съм адски доволен. Всъщност ако колата е читава няма кой знае какво значение дали е Б5 или Б5.5.
За А4 само хубави неща. Трябва да знаеш, че окачването на Б5 и Б5.5 е идентично с това на А4. Разликата е, че в Аудито е малко по-тясно, но това за сметка на качеството на материалите и сглобката (за интериор говоря)!
Айде успех и дано скоро се похвалиш с нещо читаво!!!


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Нед 11 ное 2007 10:12


Да ти дам един пример. Капачето на огледалцата в сенниците при Б5 се отварят на горе, като в резултат много лесно се чупят, а при Б5.5 се плъзгат и няма как да ги счупиш. Е такива недостатъци са отстранени при по новия модел, и смятам Б5.5 вече е перфектния автомобил.
Естествено е и по ново поколение, двигателите са осъвършенствани, с по голяма мощност, по често се среща 6та скорост и така нататъка, дизайна е по съвременен, общо взето със сигурност Б5.5 е по добрия избор. Обаче има сериозна разлика в цената, която според зависи от възможностите си може да прецениш дали е оправдано да поемеш.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 11 ное 2007 10:39


zaro, не за всичко си прав. Значи аз карам Б5, но капачетата на огледалцата в сенника се отварят с плъзгане, а не със завъртане. Това за двигателите е вярно също само до някъде, и то за дизеловите.


Потребителски аватар
dimi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 28 май 2006 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dimi » Нед 11 ное 2007 14:11


а вярно ли е че на 1.8 Т моторите им гърми турбото? Чух го като дефект за всички коли на групата , най вече от познати със Шкода с този мотор 1.8 Т ? Не е ли отстранен дефекта и ако някой знае - след коя година при Пасата-а


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Нед 11 ное 2007 14:26


Ми то колега, перфектната кола не съществува, все някъде има слабо място. Това доколкото се чупи е и късмет, ако някой палачор не е пазил - естествено е и да имаш проблеми после. То така ако гледаш - търси кола БЕЗ:
- турбо - гърмят казвали
- клима - скапват се компресорите, съединителя, тече фреон
- хидравлика - рейката прокапва, земи с механична
- алуминиево окачване с 8 носача - разбива се от дупките
- ел стъкла, огледала ценнтрално - още повече датчици, моторчета, по-сложен блок
- и т.н.
Това е скъпа кола с доста екстри дори на старо и съответно си изисква финансвата поддръжка, а все пак е и машина - поврежда се, особено пък ако е стара.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 11 ное 2007 15:47


Последната глупост която чух беше, че смяната на ремъци и ролки на Б5 струва от 3 до 4 000лв. :lol:


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Пон 12 ное 2007 9:35


Здрасти, ДИМИ
Моето мнение е, че колата на старо е само въпрос на късмет и нищожен процент първоначален оглед и проверки в сервиз. Аз лично бих предпочел А4, но имам чувството, че собствениците на Пасат са винаги по - смирени от тези на Ауди и колата ще е по - запазена, глезена и т.н. едното е колата на татковците, а другото на синовете. Каквото и да си харесаш провери най - важните неща в сервиз, на който имаш вяра, а именно; компресия, налягане на масло, състояние на окачване и състоянието на купето като цяло. За всичко останало късмет.


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Пон 12 ное 2007 18:34


dimi написа:много благодаря на всички. ако някой чуе да се предлага добър екземпляр от двата модела, моля да ми каже. Другото за което се двоумя е А4, ама то е малко по скъпо..



..............ориентирай се към 5.5,аз лично си взех такъв преди около 3 месеца и съм много доволен,също като теб се бях ориентирал към А4,но за какво да давам 3000лв отгоре за три кръга повече на решетка и с две до три години по надолу...........


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Гласувам за Б5.5

Мнениеот krraynov » Пон 12 ное 2007 20:10


Аз пролетта си взех такъв и засега (да чукна на дърво) всичко си работи.Ако имаш възможност- вземи си този модел - В5.5, но дизелов 1.9ТДИ 130кс! Не вярвах че дизеловите коли вървят така.. мислех че са като тракторите ;-)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта