Колеги , интересува ме кой от тези два модела е по добре конструиран откъм производствени (конструктивни) решения. знаете ли масови дефекти на някой от тези модели. Например аз чух за алуминиево окачване при някой от моделите което много слабо било ??
Моля помогнете да избера колата ...



кой от двата Пасата В5 или В5.5 е по добър откъм производств
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Алуминиевото окачване е и на двата модела и е взето от Ауди. За наще пътища всичко с слабо.... Аз до колкото знам Б5.5 е фейслифт на Б5 и са еднотипни по принцип. Б5.5 е с други фарове, стопове и леки промени в интериора, а и има по мощна помпа дюза - 131 коня. Ако не се лъжа само това са разликите между двата модела ... и цената разбира се
Аз лично избрах Б5.5 защото е по-нов и двигателя е по-мощен, но което и да избереш няма да сбъркаш ... колата е просторна и много удобна ! Успех !

- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
За разлика между модификациите не мога да ти помогна колега, но мога да ти кажа впечатление от Б5:
ДАТЧИЦИТЕ! Тея как са ги мислили не знам. Колата я взех на 9 години.
- проблем с двойния датчик за температурата - смених го
- проблем с датчика за ниво на течност в разширителния съд (предполагам е там), сега търся начин да го правя
- проблем с датчика за миещата течност на чистачките - също търся начин да го правя
В резултат - като паля колата и трябва да изслушам цяла симфоня от пищене. Не е кой знае какво, но си е дразнещо по таблото да ми мигат лампите постоянно.
ДАТЧИЦИТЕ! Тея как са ги мислили не знам. Колата я взех на 9 години.
- проблем с двойния датчик за температурата - смених го
- проблем с датчика за ниво на течност в разширителния съд (предполагам е там), сега търся начин да го правя
- проблем с датчика за миещата течност на чистачките - също търся начин да го правя
В резултат - като паля колата и трябва да изслушам цяла симфоня от пищене. Не е кой знае какво, но си е дразнещо по таблото да ми мигат лампите постоянно.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Ако можеш да си го позволиш, определено по-добрият вариант е Б5.5. Защо? Всеки нов модел си има първоначалните дефекти и се предполага, че след известно време същите се отстраняват, доколкото е възможно разбира се! Аз лично не съм имал кой знае какви проблеми по моя Б5 и съм адски доволен. Всъщност ако колата е читава няма кой знае какво значение дали е Б5 или Б5.5.
За А4 само хубави неща. Трябва да знаеш, че окачването на Б5 и Б5.5 е идентично с това на А4. Разликата е, че в Аудито е малко по-тясно, но това за сметка на качеството на материалите и сглобката (за интериор говоря)!
Айде успех и дано скоро се похвалиш с нещо читаво!!!
За А4 само хубави неща. Трябва да знаеш, че окачването на Б5 и Б5.5 е идентично с това на А4. Разликата е, че в Аудито е малко по-тясно, но това за сметка на качеството на материалите и сглобката (за интериор говоря)!
Айде успех и дано скоро се похвалиш с нещо читаво!!!
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ти дам един пример. Капачето на огледалцата в сенниците при Б5 се отварят на горе, като в резултат много лесно се чупят, а при Б5.5 се плъзгат и няма как да ги счупиш. Е такива недостатъци са отстранени при по новия модел, и смятам Б5.5 вече е перфектния автомобил.
Естествено е и по ново поколение, двигателите са осъвършенствани, с по голяма мощност, по често се среща 6та скорост и така нататъка, дизайна е по съвременен, общо взето със сигурност Б5.5 е по добрия избор. Обаче има сериозна разлика в цената, която според зависи от възможностите си може да прецениш дали е оправдано да поемеш.
Естествено е и по ново поколение, двигателите са осъвършенствани, с по голяма мощност, по често се среща 6та скорост и така нататъка, дизайна е по съвременен, общо взето със сигурност Б5.5 е по добрия избор. Обаче има сериозна разлика в цената, която според зависи от възможностите си може да прецениш дали е оправдано да поемеш.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Ми то колега, перфектната кола не съществува, все някъде има слабо място. Това доколкото се чупи е и късмет, ако някой палачор не е пазил - естествено е и да имаш проблеми после. То така ако гледаш - търси кола БЕЗ:
- турбо - гърмят казвали
- клима - скапват се компресорите, съединителя, тече фреон
- хидравлика - рейката прокапва, земи с механична
- алуминиево окачване с 8 носача - разбива се от дупките
- ел стъкла, огледала ценнтрално - още повече датчици, моторчета, по-сложен блок
- и т.н.
Това е скъпа кола с доста екстри дори на старо и съответно си изисква финансвата поддръжка, а все пак е и машина - поврежда се, особено пък ако е стара.
- турбо - гърмят казвали
- клима - скапват се компресорите, съединителя, тече фреон
- хидравлика - рейката прокапва, земи с механична
- алуминиево окачване с 8 носача - разбива се от дупките
- ел стъкла, огледала ценнтрално - още повече датчици, моторчета, по-сложен блок
- и т.н.
Това е скъпа кола с доста екстри дори на старо и съответно си изисква финансвата поддръжка, а все пак е и машина - поврежда се, особено пък ако е стара.
- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Здрасти, ДИМИ
Моето мнение е, че колата на старо е само въпрос на късмет и нищожен процент първоначален оглед и проверки в сервиз. Аз лично бих предпочел А4, но имам чувството, че собствениците на Пасат са винаги по - смирени от тези на Ауди и колата ще е по - запазена, глезена и т.н. едното е колата на татковците, а другото на синовете. Каквото и да си харесаш провери най - важните неща в сервиз, на който имаш вяра, а именно; компресия, налягане на масло, състояние на окачване и състоянието на купето като цяло. За всичко останало късмет.
Моето мнение е, че колата на старо е само въпрос на късмет и нищожен процент първоначален оглед и проверки в сервиз. Аз лично бих предпочел А4, но имам чувството, че собствениците на Пасат са винаги по - смирени от тези на Ауди и колата ще е по - запазена, глезена и т.н. едното е колата на татковците, а другото на синовете. Каквото и да си харесаш провери най - важните неща в сервиз, на който имаш вяра, а именно; компресия, налягане на масло, състояние на окачване и състоянието на купето като цяло. За всичко останало късмет.
- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dimi написа:много благодаря на всички. ако някой чуе да се предлага добър екземпляр от двата модела, моля да ми каже. Другото за което се двоумя е А4, ама то е малко по скъпо..
..............ориентирай се към 5.5,аз лично си взех такъв преди около 3 месеца и съм много доволен,също като теб се бях ориентирал към А4,но за какво да давам 3000лв отгоре за три кръга повече на решетка и с две до три години по надолу...........
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Гласувам за Б5.5
Аз пролетта си взех такъв и засега (да чукна на дърво) всичко си работи.Ако имаш възможност- вземи си този модел - В5.5, но дизелов 1.9ТДИ 130кс! Не вярвах че дизеловите коли вървят така.. мислех че са като тракторите 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 63 госта