
странен проблем с гаснене на пасат б 3, 1.8, PF-решен засега
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
странен проблем с гаснене на пасат б 3, 1.8, PF-решен засега
просто след проверката на релетата, предпазителите и т.н. проблема изчезна, вече 10 дена карам само на бензин и няма никакъв проблем, пали винаги , тази седмица -само градско, паля по не знам си колко пъти на ден и няма грешка, ще видя като покарам и на газ как е и ако няма проблем ще приключа темата 

Последна промяна от dragomir1402 на Пет 01 фев 2008 21:56, променено общо 2 пъти.
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
дано да е това
ще го проверя тези дни и ще пиша-дано това да е решението, със сигурност ще пиша за резултата
- paralesko
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега в търново над кат като продължиш нагоре преди да свърши изкачването от ляво има много сервизи струпани на едно място там има диагностик аз съм ходил там и всичко бе ок . а от зад като минеш на втора линия сервизи е сервиза на фиат има надписи от горе там главния маистор ми е личен приятел за които гарантирам мини от там ако искаш и се консултираи с него късмет
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
до paralesko
благодаря приятел, но нашия умния кмет продаде парцела и ги изгониха всичките от там сега ще строят блокове, място не остана в този град извинявай за лиричното отклонение и благодаря за съвета, ще мунаправя все пак една диагностика, проблема е че в сервизите за този мотор не са и чували всички мислят или че е моно-90 коня или че е пълна инжекция-112-115, а той си е 79 киловата-108 коня, и го гледат като индианци-знам само че е с т. нар фул впръскване-горивото се подава към всички цилиндри едновременно-не знам дали е така разбирам от тежки железа но не и от двигатели
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега , имам същият двигател. Както и преди бях писал , никога не съм чувал помпата да издава някакъв звук /не съм глух
/ Моето мнение е , че по - скоро помпата е замърсена - незная дали я покарваш на бензин или го използваш само за "палене" Има доста писано каква става с помпите и бензина , ако не се използват.

- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
срам ме е
наистина са си там, ама просто не ми се е налагало досега, а относно звука на помпата имам предвед че като дадеш контакт се чува едно сссс-цък този звук имах предвид. иначе не ползвам бензина само за палене в месеца от 1000-1500 км, поне 300 от тях ги минавам на бензин.
сега съм му налял 20 л. 98 че нямаше 95 и ще го видя как е
като направя диагностиката и се отстрани проблема ще пиша

сега съм му налял 20 л. 98 че нямаше 95 и ще го видя как е
като направя диагностиката и се отстрани проблема ще пиша
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново


- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
колега те двигателите PF И PB като цяло са еднакви,мисля разликата е в наличието на катализатор, мисля че при PB, а за проблема ти , ако това го прави само на бензин, значи трябва се назочиш кам елементите свързани с работата на двигателя само на бензин, като дебитомер,помпа,реле за помпата, лоша връзка някаде си ,регулатор на налягането,захранване на дузите- за работа на газ се слага едно реле дето ги прекъсва, ама започни с наи евтиното,като релето и връзките
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
помпата не ми е прекъсната т.е. тя си работи и на бензин и на газ, поне това ми обясни човека който ми слага газовата уредба, релето в бушониерата е с №18 днеска два часа съм си играл на даване на контакт и палене -поне сто пъти запали колата , отделно проверих де що има релета, предпазители и тем подобни джиджавки, всички датчици за хлабави връзки, окислени крачета и тем подобни.
от мене като лаик толкова, утре или вдругиден я карам на една диагностика че да ми е мирна главата.
от мене като лаик толкова, утре или вдругиден я карам на една диагностика че да ми е мирна главата.
- jeronimo93
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Извинявай, че ти спамя темата, ама си мислех, че съм единствения пре...ан в тоя свят, та да ми се падне такова чудо на техниката - двигател PF ...
И аз имам същия проблем, но вече видях че помпата си "замина". Няма никакъв шум от нея - ни вопъл, ни стон. Мълчи като партизанин на разпит. Свалих я и измерих съпротивлението на намотките - клони към безкрайност... ТЪРСЯ БЕЗИНОВА ПОМПА за 3 бара. Това беше моя проблем.
Сега за твоя - много ми прилича на окислени контакти на реле или на прецакано реле. Значи освен това дето е на 18-то място (на него пише 67) има и някакво времереле, което при мен кара помпата да работи няколко секунди след завъртането на ключа и след това изключва. Да уточня, че съм с газова уредба поставяна в Холандия ... и доработвана в БГ
. Та не съм сигурен дали така е оригинално или това е доработка на "газаджиите". Мисълта ми беше, че и то оказва влияние на работата на помпата. Захранването му е свързано по някакъв начин с датчика за налягане на горивото (дето е на рейката с дюзите).
Много ми е интересно какво ще кажат спецовете за проблема ти.
Пиши как е оправен!


И аз имам същия проблем, но вече видях че помпата си "замина". Няма никакъв шум от нея - ни вопъл, ни стон. Мълчи като партизанин на разпит. Свалих я и измерих съпротивлението на намотките - клони към безкрайност... ТЪРСЯ БЕЗИНОВА ПОМПА за 3 бара. Това беше моя проблем.
Сега за твоя - много ми прилича на окислени контакти на реле или на прецакано реле. Значи освен това дето е на 18-то място (на него пише 67) има и някакво времереле, което при мен кара помпата да работи няколко секунди след завъртането на ключа и след това изключва. Да уточня, че съм с газова уредба поставяна в Холандия ... и доработвана в БГ

Много ми е интересно какво ще кажат спецовете за проблема ти.
Пиши как е оправен!
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
има и някакво времереле, което при мен кара помпата да работи няколко секунди след завъртането на ключа и след това изключва
колега, не съм съгласен с това и Аз имам пасат с този мотор и до като го накарам да заработи като хората му научих електроинсталацията и съставните му части наизуст. Колата е с газова уредба и този датчик при работа на газ беше прекъснат и помпата пак си работеше така- след подаване на контакт 2 сек. работи и после не. Изтегете си аутодата и там има схема - вярна е (лично проверено). Та от тази схема се вижда, че помпата, нагревателя на ламбда сондата и "+" към дюзите се подава от въпросното реле №18, а то се управлява от компютъра. След релето само помпата минава през един 20 амперов предпазител.
Поздрави и успех на всички!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта