странен проблем с гаснене на пасат б 3, 1.8, PF-решен засега

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

странен проблем с гаснене на пасат б 3, 1.8, PF-решен засега

Мнениеот dragomir1402 » Чет 24 яну 2008 12:17


просто след проверката на релетата, предпазителите и т.н. проблема изчезна, вече 10 дена карам само на бензин и няма никакъв проблем, пали винаги , тази седмица -само градско, паля по не знам си колко пъти на ден и няма грешка, ще видя като покарам и на газ как е и ако няма проблем ще приключа темата :D

Последна промяна от dragomir1402 на Пет 01 фев 2008 21:56, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 24 яну 2008 15:16


Виж бушона на помпата може да се е окислил, най-добре го смени с нов


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

дано да е това

Мнениеот dragomir1402 » Чет 24 яну 2008 15:55


ще го проверя тези дни и ще пиша-дано това да е решението, със сигурност ще пиша за резултата


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Чет 24 яну 2008 15:55


колега в търново над кат като продължиш нагоре преди да свърши изкачването от ляво има много сервизи струпани на едно място там има диагностик аз съм ходил там и всичко бе ок . а от зад като минеш на втора линия сервизи е сервиза на фиат има надписи от горе там главния маистор ми е личен приятел за които гарантирам мини от там ако искаш и се консултираи с него късмет


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

до paralesko

Мнениеот dragomir1402 » Чет 24 яну 2008 15:59


благодаря приятел, но нашия умния кмет продаде парцела и ги изгониха всичките от там сега ще строят блокове, място не остана в този град извинявай за лиричното отклонение и благодаря за съвета, ще мунаправя все пак една диагностика, проблема е че в сервизите за този мотор не са и чували всички мислят или че е моно-90 коня или че е пълна инжекция-112-115, а той си е 79 киловата-108 коня, и го гледат като индианци-знам само че е с т. нар фул впръскване-горивото се подава към всички цилиндри едновременно-не знам дали е така разбирам от тежки железа но не и от двигатели


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Чет 24 яну 2008 18:49


колега там са си сервизите това където е съборено е преди тях те са точно преди гробищния парк .иди там може да ти е от помощ


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 24 яну 2008 19:03


Колега , имам същият двигател. Както и преди бях писал , никога не съм чувал помпата да издава някакъв звук /не съм глух :lol: / Моето мнение е , че по - скоро помпата е замърсена - незная дали я покарваш на бензин или го използваш само за "палене" Има доста писано каква става с помпите и бензина , ако не се използват.


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dragomir1402 » Чет 24 яну 2008 19:34


срам ме е :oops: наистина са си там, ама просто не ми се е налагало досега, а относно звука на помпата имам предвед че като дадеш контакт се чува едно сссс-цък този звук имах предвид. иначе не ползвам бензина само за палене в месеца от 1000-1500 км, поне 300 от тях ги минавам на бензин.
сега съм му налял 20 л. 98 че нямаше 95 и ще го видя как е
като направя диагностиката и се отстрани проблема ще пиша


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 25 яну 2008 8:24


:lol: Здрасти градски, аз както виждаш от аватара имам същия двигател като твоя, но с тази разлика че аз не го карам на газ а само на бензин и нямам проблеми с нея вече 4 година. За да не отегчаваш колегите от форума, тъй като гадаенето е само загуба на време, ти препоръчвам сервиз - както каза колегата преди гробищата в ляво бившия сервиз. Това дето ти го казваш се отнася до бившата автошкола дето ще строят Технополис. Аз живея под КАТ. Търсиш Ганелин който е на сервиза Фиат, Ланчия, Алфа Ромео и т.н., минаваш през тунела и вдясно. Както каза и друг колега той наистина разбира. С него сме съученици и приятели, само предварително ти казвам че взема скъпичко. Можеш да отидеш и в сервиза на VW- пътя към СОФИЯ. Търсиш инж. Милко Ковачев който е на техническите прегледи и той ще те насочи. Има и други майстори във В.Търново, Г.Оряховица, Лясковец дето си избереш. :beer


shemet
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Мнениеот shemet » Пет 25 яну 2008 22:08


Колега,при мен проблема се оказа контакта на релето на помпата.След подобаващо наместване(разклащане)на въпросното реле помпата заработваше и проблема изчезва за дълго,но ми стана навик и периодично го намествам и вече нямам проблеми.Според мен се размества от вибрациите при дв-е.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Съб 26 яну 2008 13:58


чета че имаш и газ, което води до въпроса "прекъсната ли е бензиновата помпа", ако да имаш проблем с релето което я прекъсва, лош контакт на кабелите или кофти реле ... това е има и оригинално реле в бушониерата може и то да е № 67 май беше ...


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Съб 26 яну 2008 18:02


колега те двигателите PF И PB като цяло са еднакви,мисля разликата е в наличието на катализатор, мисля че при PB, а за проблема ти , ако това го прави само на бензин, значи трябва се назочиш кам елементите свързани с работата на двигателя само на бензин, като дебитомер,помпа,реле за помпата, лоша връзка някаде си ,регулатор на налягането,захранване на дузите- за работа на газ се слага едно реле дето ги прекъсва, ама започни с наи евтиното,като релето и връзките


Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dragomir1402 » Съб 26 яну 2008 20:15


помпата не ми е прекъсната т.е. тя си работи и на бензин и на газ, поне това ми обясни човека който ми слага газовата уредба, релето в бушониерата е с №18 днеска два часа съм си играл на даване на контакт и палене -поне сто пъти запали колата , отделно проверих де що има релета, предпазители и тем подобни джиджавки, всички датчици за хлабави връзки, окислени крачета и тем подобни.
от мене като лаик толкова, утре или вдругиден я карам на една диагностика че да ми е мирна главата.


Потребителски аватар
jeronimo93
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот jeronimo93 » Пон 28 яну 2008 0:57


Извинявай, че ти спамя темата, ама си мислех, че съм единствения пре...ан в тоя свят, та да ми се падне такова чудо на техниката - двигател PF ... :D :oops:
И аз имам същия проблем, но вече видях че помпата си "замина". Няма никакъв шум от нея - ни вопъл, ни стон. Мълчи като партизанин на разпит. Свалих я и измерих съпротивлението на намотките - клони към безкрайност... ТЪРСЯ БЕЗИНОВА ПОМПА за 3 бара. Това беше моя проблем.
Сега за твоя - много ми прилича на окислени контакти на реле или на прецакано реле. Значи освен това дето е на 18-то място (на него пише 67) има и някакво времереле, което при мен кара помпата да работи няколко секунди след завъртането на ключа и след това изключва. Да уточня, че съм с газова уредба поставяна в Холандия ... и доработвана в БГ :banghead:. Та не съм сигурен дали така е оригинално или това е доработка на "газаджиите". Мисълта ми беше, че и то оказва влияние на работата на помпата. Захранването му е свързано по някакъв начин с датчика за налягане на горивото (дето е на рейката с дюзите).
Много ми е интересно какво ще кажат спецовете за проблема ти.
Пиши как е оправен!


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Пон 28 яну 2008 10:30


има и някакво времереле, което при мен кара помпата да работи няколко секунди след завъртането на ключа и след това изключва


колега, не съм съгласен с това и Аз имам пасат с този мотор и до като го накарам да заработи като хората му научих електроинсталацията и съставните му части наизуст. Колата е с газова уредба и този датчик при работа на газ беше прекъснат и помпата пак си работеше така- след подаване на контакт 2 сек. работи и после не. Изтегете си аутодата и там има схема - вярна е (лично проверено). Та от тази схема се вижда, че помпата, нагревателя на ламбда сондата и "+" към дюзите се подава от въпросното реле №18, а то се управлява от компютъра. След релето само помпата минава през един 20 амперов предпазител.
Поздрави и успех на всички!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта