:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

B5 Климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

B5 Климатроник

Мнениеот Fr3nzY » Съб 09 фев 2008 20:54


В момента на климатроника на колата ми показва градусите в измервателна еденица фаренхаит а аз искам да си го настроя да си ми ги показва на целзии в форума на ауди прочетох една тема http://audibg.com/index.php?showtopic=34269&hl=канали+на+климатроника това е темата има едни опциики провах на моя климатроник ама нищо не стана да не би за vw да са други тези опциики и четох и друга тема но нея вече не мога да я намеря как да разбера дали сам на климатроник или на парно ама аз си мисля че то винаги си е на климатроник я помагаите малко




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 фев 2008 21:21


По повод климатроника - винаги си си на него.той сам си управлява електрически всички клапи,температурата си я задаваш ти ръчно каква искаш да е - той има грижата да я направи такава и само той си знае как точно.Отделно можеш да определяш с бутончетата къде да вее струята и т.н.При новите (като твоя) имаш бутон Econ,който ти дава възможността да си преценяваш сам кога да с пускаш и кога спираш компресора за охлаждането.При повечето компресора работи,когато климатроника прецени,че е необходимо да работи.Ако през лятото си караш на отворен прозорец си гасиш климатроника или само минаваш на Econ и компресора не се включва и разхода на гориво е по-малък.
При по-старите а предполагам и по-новите електрониката си следи кога има нужда от компресора и си го управлява и самичка....да кежм като в купето стане 20 градуса при налгасени 20 компресора спира.Като стане 21 или 22 той тръгва,работи докато стане пак 20 и пак спира....
По повод проблема ти - не мога да ти помогна понеже моя климатроник е от първите и незнам как е при теб.Аз моя съм го пускал във фаренхайт като натиснах няколко копченца едновременно (едното беше циркулацията в купето е другото не помня вече).
Успех!


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Съб 09 фев 2008 22:27


натискаш и задьржаш ЕКОН и натискаш АУТО и си ти.несьм го пробвал.така е описано в сервизната книжка.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 09 фев 2008 22:41


За при вас незнам.Ако се ползва идеологията от при по-старите е някакво друго понеже те нямат Еcon.
Все пак не пречи да се пробва разбира се!


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 10 фев 2008 17:50


Иди на VAG COM да ти обърнат фаренхайтите в градуси по Целзий, мен така ми смениха менюто на борд компютъра от италиански на английски( ако бях поискал можеха да го обърнат на немски или френски-по желание на клиента) . В компа на колата има заложени различни опции-трябва само да ги бутне човек с VAG COM ,дето му разбира ,става за 5 мин. -10лв.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

малка поправка

Мнениеот krraynov » Нед 10 фев 2008 17:59


zfa159 написа:По повод климатроника - винаги си си на него.той сам си управлява електрически всички клапи,температурата си я задаваш ти ръчно каква искаш да е - той има грижата да я направи такава и само той си знае как точно.Отделно можеш да определяш с бутончетата къде да вее струята и т.н.При новите (като твоя) имаш бутон Econ,който ти дава възможността да си преценяваш сам кога да с пускаш и кога спираш компресора за охлаждането.При повечето компресора работи,когато климатроника прецени,че е необходимо да работи.Ако през лятото си караш на отворен прозорец си гасиш климатроника или само минаваш на Econ и компресора не се включва и разхода на гориво е по-малък.
При по-старите а предполагам и по-новите електрониката си следи кога има нужда от компресора и си го управлява и самичка....да кежм като в купето стане 20 градуса при налгасени 20 компресора спира.Като стане 21 или 22 той тръгва,работи докато стане пак 20 и пак спира....
По повод проблема ти - не мога да ти помогна понеже моя климатроник е от първите и незнам как е при теб.Аз моя съм го пускал във фаренхайт като натиснах няколко копченца едновременно (едното беше циркулацията в купето е другото не помня вече).
Успех!


Не е баш точно така. Компресора работи ВИНАГИ, (ако е в режим AUTO и външната температура е по-висока от +5оС).
Ако температурата от вън е по-ниска от посочената по-горе, компресора не работи и в режим AUTO.
Тези които имат копче ECON могат чрез него да изключат компресора , дори и температурата да е над+5оС. Климатроника в този случай не може да докара в купето по-ниска температура от външната.
Тези които нямат копче 'ECON' НЕ МОГАТ да изключат компресора ако температурата е над +5оС.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 10 фев 2008 19:13


Не е баш точно така.Aко AUTO и ECON са изключени ,компресора и перките се включват от време на време - познава се по оборотите на празен ход.Когато работят компресора и перките -900 об. , когато се изключат -800 оборота - климатроника сам преценява.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 10 фев 2008 23:10


dokros написа:Не е баш точно така.Aко AUTO и ECON са изключени ,компресора и перките се включват от време на време - познава се по оборотите на празен ход.Когато работят компресора и перките -900 об. , когато се изключат -800 оборота - климатроника сам преценява.

Именно!
Изследвал съм го специално няколко дни.Климатроника си следи какво се случва в купето и ако температурата е каквато е и си седи стабилна компресора се гаси и си седи угасен докато се наложи да охлажда отново.
Говроя толкова смело понеже съм го виждал и тествал специално.По принцип да - виждал съм не един колега,на който компресора не се гаси никога - факт е и това.Тук става дума за друга версия на климатроника или за дефект по упрвлението.Ако всичко е Ок си се гаси когато не е необходим.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: B5 Климатроник

Мнениеот modiliani » Сря 13 фев 2008 16:29


Fr3nzY написа:В момента на климатроника на колата ми показва градусите в измервателна еденица фаренхаит а аз искам да си го настроя да си ми ги показва на целзии в форума на ауди прочетох една тема http://audibg.com/index.php?showtopic=34269&hl=канали+на+климатроника това е темата има едни опциики провах на моя климатроник ама нищо не стана да не би за vw да са други тези опциики и четох и друга тема но нея вече не мога да я намеря как да разбера дали сам на климатроник или на парно ама аз си мисля че то винаги си е на климатроник я помагаите малко

При мен на климатроника има едно "бутонче" като на електронен часовник и отнего си сменям градуси или фаренхаит. Натиска с химикалка или нещо тъничко - квото имаш под ръка - може и клечка.


Потребителски аватар
modiliani
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот modiliani » Сря 13 фев 2008 16:30


Забравих - намира се между копчетата за функциите и топло и студено


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 13 фев 2008 16:48


Описание и упътване за климатроник на Б5 (на руски) има ТУК, най-накрая - първо е за редките екземпляри без климатик, след него за колите с климатик.
ТУК има архивиран (.rar) .pdf сканиран файл, 3 МБ за алгоритъма на работа на климатроника.


Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

полезен отговор

Мнениеот Fr3nzY » Сря 13 фев 2008 19:04


Благодаря на всички които дадоха отговори най вече на dr_kanev за изчерпателните теми които предостави


koko_toka
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот koko_toka » Пон 28 апр 2008 16:47


Здравейте, имам същия проблем с голф 5 някой да знае на него как може да му се сменят градусите от фаренхайт в целзий? мерси


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Сря 30 апр 2008 19:35


При мен се сменя със задържане на увеличение на Темп. + увеличението на силата на перката...
И после излиза едно меню което мига и като натискаш синьп и червено(студено топло) и се сменя Целзии - Фаренхаит


Тико
Мнения: 101
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: B5 Климатроник

Мнениеот Тико » Пон 12 окт 2009 10:53


За моделите В5 смяната става така:
1.Натискаш и задържаш копчето "ECON"
2. Натискаш копчето "AUTO" - тогава се появяват градусите по Целзий...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта