Някой в София разбира ли от Digifant (ама наистина)

Техническа и сервизна информация за Passat
rtv0001
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Някой в София разбира ли от Digifant (ама наистина)

Мнениеот rtv0001 » Пон 18 юли 2005 14:30


Здравейте,

Някой да знае някой :) , който разбира от Digifant. Двигател 2Е: прегрява (но термодатчика бил ОК), гори прекалено много 15л/100км градско (ама сместа била бедна), понякога минават 2 сек между натискането на педала и реакцията на двигателя. Където ходя впечатлението ми е, че този Digifant им е пълна нощ. Преди пак имах проблеми: препоръчаха ми да сменя бензинова помпа - оказа се спукан маркуч за картерни газове. Препоръчаха ми на друго място да си сменя моторчето за празен ход - оказа се скъсан кабел. Та не искам някъде да ми препоръчат да сменя примерно блока..., а да се окаже бушонче

Колата не е Пасат, Сеат Толедо е, но гледам, че е пълно с Пасати с 2Е двигател и затова досаждам тук




Потребителски аватар
klamat
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 8:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:(

Мнениеот klamat » Пон 18 юли 2005 15:11


Аз да си призная имах същия проблем. Ходене по "специалисти" и после пак и така.
Digifant-a не е толкова сложна система, но си има специфични моменти които трябва да се знаят. Понякога тези които разбират не им се занимава и гледат повърхностно и бързат да те претупат
За целта е нужно да почетеш някоя друга книжка и на форума тук на други места и да си помогнеш сам
Защото в 90% от случайте си даваш паричките и нервите

По всяка вероятност имаш проблем с дебитомера или с датчика за дроселната клапа. Сериозни неща са (като цена имам предвид)
Най-добре е да отидеш да ти прочетат грешките от ECU-то
или да се чуеш с "доктор" vaskoto1:)

Успех

P.S.
този маркуч за картерните беше скъсан и при мен и се мина през перипети като твоите (дебитомери, дюзи, кабели, свещи и т.н.)
Даже един от диагностиците беше дал на кьсо кабелите от моторчето за празен ход. После с резачки махнал от компа и управляващия транзистор на моторчето, та трябваше да купувам друго ECU да го презапоявам транзистора от него и т.н. (Имай в предвид че седя няколко дни и в Бош-център Обеля и бях готов да платя цяло ECU да ми сменят само транзистора на моя, но нямаше резултат)


dnedkov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 26 юли 2005 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот dnedkov » Вто 26 юли 2005 12:41


Здравей,ако искаш да се запознаеш по-подробно с DIGIFANT мога да ти препоръчам този саит,дано разбираш руски,защото има всичко което може да те интересува: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта