Здравейте. Пасата ми е 90г. 1.8Мi RP ... проблема е малко трудно обясним .. колата не работи съвсем като хората, но от време на време докато я карам изведнъж заглъхва за секунда и след това така отпушва нещо че не мога да си позная автомобила. Ускорението става по добро, работи по тихо дори и на по-високи обороти. Ускорението между 2000-3000 оборота е идеално а иначе когато не работи като хората ускорява по бавно а на всичкото отгоре вдига по-бързо обороти. Дано сте ме разбрали добре.
Сменени са филтри , масла , кабели , капачка на делко и палец и все не работи винаги като хората. Забелязъл съм че като я пришпоря 2,3 до 4000-4500 оборота след известно време се оправя - да неби нещо да се запушва?
mod edit: vasstop
Пасат Б3 - колата не работи съвсем като хората
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Случайно да имаш катализатор?
На RP едва ли, ама... що пък да не?
Този проблем най-ясно се чувства при двутактовите машини. Заради горенето на масло се запушва изпускателния тракт. Като ги настъпиш, от загряването на колектори и грънци, както и от повишеното налягане на изгорелите газове, маслените налепи се изчистват и колата (респективно- мотоциклета) тръгва много осезаемо по-добре.
Гори ли ти повечко масло двигателя?
Може би са ти запушени изпускателните колектори.
Не мога да се ангажирам, че това ти е проблема, но според обясненията веднага ми изскача аналогията с бившето ми Трабантче.
На RP едва ли, ама... що пък да не?
Този проблем най-ясно се чувства при двутактовите машини. Заради горенето на масло се запушва изпускателния тракт. Като ги настъпиш, от загряването на колектори и грънци, както и от повишеното налягане на изгорелите газове, маслените налепи се изчистват и колата (респективно- мотоциклета) тръгва много осезаемо по-добре.
Гори ли ти повечко масло двигателя?
Може би са ти запушени изпускателните колектори.
Не мога да се ангажирам, че това ти е проблема, но според обясненията веднага ми изскача аналогията с бившето ми Трабантче.
- vit_autosofia
- Мнения: 2545
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Vicho
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Катализатор нямам, гърнетата са чисто нови. Съединителя си е екстра само малко се ебават помпите, филтрите са нови въздушен и горивен.
Някой ми беше казал че може да е температурния датчик за компютъра - ( да прашта грешна информация - но не ми се вярва ) Карах я на диагностика и нищо не ми казаха. Чудя се вече какво може да е.
Някой ми беше казал че може да е температурния датчик за компютъра - ( да прашта грешна информация - но не ми се вярва ) Карах я на диагностика и нищо не ми казаха. Чудя се вече какво може да е.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами бензинова помпа - от време на времеда дава проблемче с налягането а от време на време да се оправя - да го премерят (повчетео срвизи могат вече безгрижно).
Иначе може да е дюза (зацапана примерно),някое вакуумче да има проблемно (сцепено маркуче примерно) и да дърпа въздух (виж това на сервото за спирачките).Може да е тампон на моното (в много начален стадии с дребна пукнатина).
Може да са много неща ама отмятй едно по едно.
Оборотите на ПХ подскачат ли или са стабилни ?
Да имаш газова урередба или да е имало и в последствие да е махната?
Иначе може да е дюза (зацапана примерно),някое вакуумче да има проблемно (сцепено маркуче примерно) и да дърпа въздух (виж това на сервото за спирачките).Може да е тампон на моното (в много начален стадии с дребна пукнатина).
Може да са много неща ама отмятй едно по едно.
Оборотите на ПХ подскачат ли или са стабилни ?
Да имаш газова урередба или да е имало и в последствие да е махната?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77, petiop, rady66 и 50 госта