Имам Пасат 3, 1.8 бензин. Колата е в отлично състояние. Всички тестове минават без проблем. Наистина няма нищо за което да се хвана с едно изключение: На около 3000 оборота, на която и да е скорост, се чува едно ниско бучене в купето. проверката на ауспуси и катализатор показва, че всичко е наред. Газоанализатора също показва че изгорелите газове са в нормата. Тампоните на двигателя са здрави пък и няма вибрации. Моят майстор казва, че това може да се обясни донякъде с бедна смес, въпреки че той прави проверката на газовете. Съветва ме да дам съвсем малко предварение на запалването, ръчно и да видя какво ще стане пък и как ще се държи автомобила.
Дайте някакъв съвет! колата наистина е в рядко добро състояние, а този шум е много дразнещ.
Предварително благодаря
ШУМ
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе имаше такава тема преди време и се оказа, че на 90% от хората тука дето сме с пасати при 3000 об/мин бучи точно по тоя начин. Така че не се коркай, всичко ти е наред. Това е от възрастта на самия автомобил, понеже не са ни първа младост, а някои еше казал, че даже било производствен дефект. При мене 3000 оборота не се чувам мислите щот бучи и все едно прави някакъв резонанс, но като ги мина, става бо тихо... наистина странна работа, но всички се оплакват и просто явно на всички е така. Не съм чул до сега човек с пасат да каже при 3000 оборота, че не бучи здраво.
Този шум
не съм го чувал примерно на Ауди със същия двигател. Това първо. И второ, возил съм се на Пасат на мой приятел, май 89-та год. е със същия двигател. Нищо не се чува. Предишната ми кола беше Расат ІІ - имаше го същия проблем, но в много по-голяма степен, опитах се да го реша, но пак нищо
Тази тройка обаче е в толкова добро състояние, че този проблем изпъква силно, иначе на празни обороти не се чува нищо и не можеш да разбереш дали работи двигателя. Трябва, сигурен съм, че има решение и наистина много моля ако може специалистите в този форум да се произнесат. На всички останали благодаря за мненията 


- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Този шум
mun40 написа:не съм го чувал примерно на Ауди със същия двигател. Това първо. И второ, возил съм се на Пасат на мой приятел, май 89-та год. е със същия двигател. Нищо не се чува. Предишната ми кола беше Расат ІІ - имаше го същия проблем, но в много по-голяма степен, опитах се да го реша, но пак нищоТази тройка обаче е в толкова добро състояние, че този проблем изпъква силно, иначе на празни обороти не се чува нищо и не можеш да разбереш дали работи двигателя. Трябва, сигурен съм, че има решение и наистина много моля ако може специалистите в този форум да се произнесат. На всички останали благодаря за мненията
Едно е караш друго е да се возиш едно е колата да е твоя и да я караш постоянно друго е да се возиш в чужда кола.... Моят пасат го има същия проблем.......Със сменени тампони генерация и така нататък. Имам обаче едно съмнение сума ти народ се учи по ауспусите ми и е възможно да е от това. Просто преди първата интервенция нямам спомен дали пак бучуше. А иначе по принцип бучи когато моторът е натоварен........
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dodi_dog написа:Не съм чул до сега човек с пасат да каже при 3000 оборота, че не бучи здраво
Мойта пък не бучи.
И все пак си мисля 4е проблема ти е някаде в аспирацията
Значи може и да не е на всяка... но съдя от колите пред блока - има 4 пасата - два седана и две комбита, возил съм се на всичките, всички са 1.8 Mi, и при всички го има това бучене при 3000 об/мин. Какво имаш пред вид аспирация?
Тампоните на двигателя са здрави, кюнците от доле са в ред... на празен ход почти нищо не се чува в купето, само леки вибраций се усещат.

Да не би да има някаква специална изолация - тоя дунапрен (не знам как се нарича и дали е дунапрен изобщо), дето е между двигателя и пътническото отделение - подлежи ли на смяна с нов? Ако се сменя изобщо... да не би пък от това да иде бученето? Не вярвам като са ги изкарвали от завода преди 12 години да е бучало така...

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи може и да не е на всяка...
Може на колегата действително да не бучи колата.....Обаче може да има загуба слуха(пази боже).......Може току що да е сменил Москвича с Пасат и сега да се радва на блажена тишина. Може по цял ден да върти геврека на самосвал Краз и на път към в къщи да оргазмира от лукса и тишината на Пасата....Варианти много......Слуховото възприятие е строго субективно а оценката на това което чуваш за нормално или не -още повече.........
Както разбирам колеги, повечето Пасати имат този проблем. Вероятно е имало някаква такава тема и преди, разбира се аз съм нов в този клуб и още веднъж благодаря за мненията ви. Обаче:
1. Не съм си изгубил слуха както някой спомена
2. Не искам да го изгубя на 3000 об.м.
3. Не мога да повярвам, че колегите тук се примиряват с такъв проблем.
Наистина и понеже се оказва общ проблем, нека положим усилия, нека поговорм с нашите си майстори/и без това им плащаме/, може би трябва да поровим из други сайтове и да намерим решение на проблема.
1. Не съм си изгубил слуха както някой спомена

2. Не искам да го изгубя на 3000 об.м.

3. Не мога да повярвам, че колегите тук се примиряват с такъв проблем.
Наистина и понеже се оказва общ проблем, нека положим усилия, нека поговорм с нашите си майстори/и без това им плащаме/, може би трябва да поровим из други сайтове и да намерим решение на проблема.
- МОРСКИЯ
- Мнения: 244
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ШУМ
Сега , аз не мога да ти кажа с точност ,защото не съм го чул . Възможно е да се получава така наречения ефект на "дуене на бузите " тои се проявява ,преди двигатела да е достигнал максималния си въртящ момент .Което ме навежда на мисълта , че е възможно да е задръстен катализатора .Така се получава голямо препятствие за отработилите газове и се чува едно такова неестествено бучене ,а в същото време всички механизми и възли по двигатела работят нормално и газоанализатора не може да го засече .Катализатора има ресурс от около 100 000 км. след което следва подмяна а всички коли които се внасят в България са на повече и често тои не е подменен .Катализатора струва скъпо и е безсмислено да се сменя.Моя съвет е , изтърбуши го и ще видиш как ще ти се повиши мощоста и няма да се чува повече това .mun40 написа:Имам Пасат 3, 1.8 бензин. Колата е в отлично състояние. Всички тестове минават без проблем. Наистина няма нищо за което да се хвана с едно изключение: На около 3000 оборота, на която и да е скорост, се чува едно ниско бучене в купето. проверката на ауспуси и катализатор показва, че всичко е наред. Газоанализатора също показва че изгорелите газове са в нормата. Тампоните на двигателя са здрави пък и няма вибрации. Моят майстор казва, че това може да се обясни донякъде с бедна смес, въпреки че той прави проверката на газовете. Съветва ме да дам съвсем малко предварение на запалването, ръчно и да видя какво ще стане пък и как ще се държи автомобила.
Дайте някакъв съвет! колата наистина е в рядко добро състояние, а този шум е много дразнещ.
Предварително благодаря
Все пак не съм сигурен дали е това проблема ,защото не съм го чул , но наи вероятно е това

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта