Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 21:17


Днес си купих нова гарнитура за капака на клапаните на В3 1.8ABS.Ясно е,че беше по-добре да взема гумена ама не успях да си намеря шпилките.Питането ми е следното - като сложа новата да я мажа ли със силикон или да не я мажа изобщо? По принцип при гумените се водеше хубаво да се слага малко силикон така тъничко за да попълни разни микроцепнатинки и деформаии.
Въпроса е дали това е така за корковите?
Сегашната ми е коркова и успя да изкара 2000км от последната смяна.Предполагам,че не е сменена добре (не е почистено и обезмаслено добре,преантегната е или е хлабава) и затова.Иначе корковите карат доста повече по принцип.
Понеже утре ще я сменям събирам информация.
Благодаря!




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 16 фев 2008 21:25


Тз... вярвай ми , корковите квот и да ги правиш се скапват... неслучайно оригинално се вграждат гумени, а не коркови!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 21:33


Оригиналната ми е коркова ;)
На всички 1.8 АБС преди 94-та година са коркови.За да се мине на гумена трябва да сменя шпилките а не успях да ги намеря.Трябва да си сменям маслото тези дни (даже трябваше отдавна) и не искам да изтече като предишното ;)


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 16 фев 2008 22:10


Аз скоро смених моята. Послушах Ваското1 и си купих гумена- 30лв. от Аута1. Върви комплект с двата вида шпилки в кутията. Корковата, мисля че беше много по-евтина.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 фев 2008 22:53


На коркова гарнитура НИКОГА не се слага силикон :!: :idea:
Още преди да я стегнете ще изхвърли от някъде и край! Ще тече още повече!
Личен опит, а след това и доста питане: 'Ама 'кво стана...?'


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 22:55


От ауто 1 казваш....хъм....вероятно ще си взема оттам тогава такава и след това ще си я сменя.Корковата е 5.20лв :)
Мен ме спря само това,че нямах шпилките....и затова си взех коркова.
И все пак - като е гумена да я мажа ли със силикон - чувал,съм разнозначни отговори - и че е добре и че не е
Благодаря! :roll:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Re: Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?

Мнениеот slav » Съб 16 фев 2008 22:58


zfa159 написа:...Питането ми е следното - като сложа новата да я мажа ли със силикон или да не я мажа изобщо? ...

Не я мажи със силикон. По принцип трябва да се постави без нищо. Но обезмасли добре с бензин капака и главата там където контактува с гарнитурата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 22:59


Общо взето и аз така съм чувал ама да питам все пак.
Благодаря!


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Съб 16 фев 2008 23:06


zfa159 написа:От ауто 1 казваш....хъм....вероятно ще си взема оттам тогава такава и след това ще си я сменя.Корковата е 5.20лв :)
Мен ме спря само това,че нямах шпилките....и затова си взех коркова.
И все пак - като е гумена да я мажа ли със силикон - чувал,съм разнозначни отговори - и че е добре и че не е
Благодаря! :roll:

Гумената гарнитура е цяла, за разлика от корковата. Аз лично не съм я мазал с нищо. Свалих старата, избърсах и почистих хубаво, смених шпилките, сложих новата гарнитура, стегнах капака и заспа.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 16 фев 2008 23:36


Ясно.Дано в Ауто1 да я има комплект със шпилките.
Благодаря!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 17 фев 2008 0:39


Ами като не ти е крив капака ще заспи, ако е поизметнат и не натиска равномерно без силикон не става. Аз лично я намазах за да не се занимавам повече и пак гледам капе по малко от страни там на полукръглото... просто гарнитурата ли е калпава не знам ама не натиска явно капака достатъчно и сълзи.


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Нед 17 фев 2008 9:25


Гарнитурите се продават в комплект с шпилките. Гарнитурата е гумено-метална - метала е отвътре и не се вижда,но се усеща при натиск. Оригиналната гарнитура при мен беше коркова , но преди доста време я смених и досега не съм имал никакви ядове,не съм я мазал с нищо и не е пропуснала капчица. Старата течеше като лейка.


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 17 фев 2008 12:09


Айде един жокер -ГРЕС- :lol: :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 фев 2008 12:41


Kokoo написа:Айде един жокер -ГРЕС- :lol: :wink:

Е ти ме уби.....по принцип се обезмаслява преди да се постави гарнитурата именно за да прилепне добре и да не изпуска от необезмасленото място :shock


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Нед 17 фев 2008 13:20


zfa159 написа:
Kokoo написа:Айде един жокер -ГРЕС- :lol: :wink:

Е ти ме уби.....

:shock И мен така. Ако случайно ти е крив капака го изправяш, обезмасляваш го, слагаш гумена гарнитура без силикон и това е. Всичко друго е излишно



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта