Днес си купих нова гарнитура за капака на клапаните на В3 1.8ABS.Ясно е,че беше по-добре да взема гумена ама не успях да си намеря шпилките.Питането ми е следното - като сложа новата да я мажа ли със силикон или да не я мажа изобщо? По принцип при гумените се водеше хубаво да се слага малко силикон така тъничко за да попълни разни микроцепнатинки и деформаии.
Въпроса е дали това е така за корковите?
Сегашната ми е коркова и успя да изкара 2000км от последната смяна.Предполагам,че не е сменена добре (не е почистено и обезмаслено добре,преантегната е или е хлабава) и затова.Иначе корковите карат доста повече по принцип.
Понеже утре ще я сменям събирам информация.
Благодаря!



Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От ауто 1 казваш....хъм....вероятно ще си взема оттам тогава такава и след това ще си я сменя.Корковата е 5.20лв
Мен ме спря само това,че нямах шпилките....и затова си взех коркова.
И все пак - като е гумена да я мажа ли със силикон - чувал,съм разнозначни отговори - и че е добре и че не е
Благодаря!

Мен ме спря само това,че нямах шпилките....и затова си взех коркова.
И все пак - като е гумена да я мажа ли със силикон - чувал,съм разнозначни отговори - и че е добре и че не е
Благодаря!

Re: Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?
zfa159 написа:...Питането ми е следното - като сложа новата да я мажа ли със силикон или да не я мажа изобщо? ...
Не я мажи със силикон. По принцип трябва да се постави без нищо. Но обезмасли добре с бензин капака и главата там където контактува с гарнитурата.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
zfa159 написа:От ауто 1 казваш....хъм....вероятно ще си взема оттам тогава такава и след това ще си я сменя.Корковата е 5.20лв
Мен ме спря само това,че нямах шпилките....и затова си взех коркова.
И все пак - като е гумена да я мажа ли със силикон - чувал,съм разнозначни отговори - и че е добре и че не е
Благодаря!
Гумената гарнитура е цяла, за разлика от корковата. Аз лично не съм я мазал с нищо. Свалих старата, избърсах и почистих хубаво, смених шпилките, сложих новата гарнитура, стегнах капака и заспа.
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гарнитурите се продават в комплект с шпилките. Гарнитурата е гумено-метална - метала е отвътре и не се вижда,но се усеща при натиск. Оригиналната гарнитура при мен беше коркова , но преди доста време я смених и досега не съм имал никакви ядове,не съм я мазал с нищо и не е пропуснала капчица. Старата течеше като лейка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта