За какво служи това?

Техническа и сервизна информация за Passat
mert
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

За какво служи това?

Мнениеот mert » Нед 24 фев 2008 21:23


Някой знае ли за какво е това?
Изображение
Изображение
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 24 фев 2008 21:56


Най-вероятно е било допълнителен имобилайзер.Отвии шрафтовете и виж има ли кабели към него..


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 24 фев 2008 23:19


bobcho написа:Най-вероятно е било допълнителен имобилайзер.Отвии шрафтовете и виж има ли кабели към него..

Точно такова е като пишката която е в теб има същите кръчета като требе я допреш до това та да запалиш :wink:


mert
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот mert » Пон 25 фев 2008 19:14


Свалих това нещо и отзад има три отрязани кабела. Явно е имало имобилайзер. Не бях се сетил за това.
Мерси за отговарите.


Потребителски аватар
bobaka_01
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bobaka_01 » Вто 26 фев 2008 11:26


Колега Mert,малко ще се отклоня от темата за което ти се извинявам,но виждам че си с два ключа на ключо държателят.Дали случаино не си сменявал контактен ключ? :roll: Защото на мен ми се налага тази процедура,аз съм с Пасат В 4 но ако дадеш малко инфо,предполагам че ще ми бъде в полза. :wink:Благодаря,предварително!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 26 фев 2008 11:35


bobaka_01 написа:Колега Mert,малко ще се отклоня от темата за което ти се извинявам,но виждам че си с два ключа на ключо държателят.Дали случаино не си сменявал контактен ключ? :roll: Защото на мен ми се налага тази процедура,аз съм с Пасат В 4 но ако дадеш малко инфо,предполагам че ще ми бъде в полза. :wink: Благодаря,предварително!

По вероятно е да е сменял дръжката на вратата. Иначе четох за твоя проблем. На тебе най вероятно проблема не е в патронника и няма да ти се налага да го сменяш. Това е често срещан проблем - повредата е в така наречения клеморед. За да го смениш се сваля патронника, а за да свалиш патронника - махаш волана. Има една втулка за която ти трябва скоба за да я махнеш. За повече подробности напиши "клеморед" в търсачката и търси само в "технически за пасат" - има най малко 10 теми


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 26 фев 2008 12:45


Winner25 написа:
bobaka_01 написа:Колега Mert,малко ще се отклоня от темата за което ти се извинявам,но виждам че си с два ключа на ключо държателят.Дали случаино не си сменявал контактен ключ? :roll: Защото на мен ми се налага тази процедура,аз съм с Пасат В 4 но ако дадеш малко инфо,предполагам че ще ми бъде в полза. :wink: Благодаря,предварително!

По вероятно е да е сменял дръжката на вратата. Иначе четох за твоя проблем. На тебе най вероятно проблема не е в патронника и няма да ти се налага да го сменяш. Това е често срещан проблем - повредата е в така наречения клеморед. За да го смениш се сваля патронника, а за да свалиш патронника - махаш волана. Има една втулка за която ти трябва скоба за да я махнеш. За повече подробности напиши "клеморед" в търсачката и търси само в "технически за пасат" - има най малко 10 теми

Аз скоро сменях клемореда на моя.Ходих на ключар и за 20 лв разглоби всичко,смени клемореда (който си бях купил отделно предварително) и си го сглоби обратно.


mert
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот mert » Вто 26 фев 2008 19:11


Колега Mert,малко ще се отклоня от темата за което ти се извинявам,но виждам че си с два ключа на ключо държателят.Дали случаино не си сменявал контактен ключ? Защото на мен ми се налага тази процедура,аз съм с Пасат В 4 но ако дадеш малко инфо,предполагам че ще ми бъде в полза. Благодаря,предварително!


Не съм сменял нищо. Така си я взех. :wink:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Сря 27 фев 2008 17:01


Какви клемореди, какви дръжки? :? С единия ключ управляваш багажника с другия вратите и моторя! Поне при мен е така.


bocko 80
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:23
Автомобил: passat- b3
Двигател: RP-1991
Местоположение: Силистра

Мнениеот bocko 80 » Чет 28 фев 2008 0:06


а ако искаш да си спестиш всичкия труд или пари едно стартово копче за 3лв. проследява6 кабелите които ти трябват и готово :idea:


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 28 фев 2008 10:12


колеги и аз имах проблем с клемореда,взех нов смених го и изкара 2 месеца :bowdown ,сега сам направил както е написал колегата bocko 80 и така вече втора година. :ble:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта