старите кучета да помагат за климатроник на б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ivaylodobrev
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

старите кучета да помагат за климатроник на б4

Мнениеот ivaylodobrev » Сря 20 фев 2008 21:45


Здравейте,колеги! :lol: Аз съм от новите тук. :D Извинявам се за изтърканата тема, но моля ви помагайте!:-)Прегледах доста мнения по тази тема, но до точен отговор неможах да стигна.Моя го пише че е ВАЛЕО-оригинален.Не ми отваря клапата за стаклото и краката.Разглобих доста и след тест на разпределителя на вакуум (кутийката с 4 маркуча без входния) разбрах че ми отварят клапи : 1 над радиото; 2 над краката на пасажера(тази за вътрешна циркулация) ; 3 клапа която се намира над педала за гаста.Четвъртата клапа не я знам каде е, но не я чувам да се отваря.Точно зад пепелника виждам нещо като двигател, но не го чувам да върти.Дава ми грешки 3234 и 4123.Каде се намират тези елементи и как се отсраняват?Може ли да се направи цялостна профилактика на въздуховоди и клапи без да се иточва нещо?Много благодаря!!! :lol:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 20 фев 2008 21:59


Еето малко информация :
-3-2-3-4 - датчик на температурата с обдухване (на таблото)
-4-1-2-3 - мотор-позиционер на централния клапан
Това са кодовете за грешките.
Въпросния 3-2-3-4 се намира на таблото точно между конзолата за радиото и таблото с уредите.Една решетчица - зад нея е истината.Най-лесно се бърка покрай таблото със стрелките.Представлява едно вентилаторче,което обдухва един термодатчик.Може да се е прекъснало нещо или да се е напълнило с мизерия - сваляш и почистваш ама внимателно!
По повод другото - незнам какво и къде е и не мога да помогна особено.По повод разглобяването - при кола с климатик/климатроник разглобяването на кожуха на парното е малко по-сложно.Понеже реално за да не се сваля кондензатора за фреона (радиаторчето на климатика) се сваля само частта с клапите.За да се свали само тя се чупят две или май бяха 3 щипки отзад (до които няма достъп ако не се свали радиаторчето за климатика).Иначе е това.....успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 52 госта