


Предна маска на В3
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Предна маска на В3
Здравейте колеги, рових се в търсачката, но не открих това за което ще питам. Искам да си сложа тунинг решетка на предната маска на В3-та за по довро охлаждане. Въпросът ми е някой да ми даде идея, как по лесно и безболезнено и най вече с какво да изрежа отвор в маската около емблемата.Благодаря.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами на практика от предната маска нямаш достъп до радиатора.
М/у маската и радиатора има един въздухозаборник, който поема въздушната струя от ножа и я насочва така, че да обдухва целия радиатор и да не излиза над него неупотребявана.
Не знам как да го опиша този въздухозаборник, а и в ЕТОС-а не го намерих преди време.
Така или иначе, трябва да свалиш радиатора, за да видиш за какво ти говоря и да обмислиш вариантите.
М/у маската и радиатора има един въздухозаборник, който поема въздушната струя от ножа и я насочва така, че да обдухва целия радиатор и да не излиза над него неупотребявана.
Не знам как да го опиша този въздухозаборник, а и в ЕТОС-а не го намерих преди време.
Така или иначе, трябва да свалиш радиатора, за да видиш за какво ти говоря и да обмислиш вариантите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И аз съм виждал, но това според мен е вид оптичен тунинг или добре премерено затрайване от страна на тунинг-фирмите, че да, ще ти направим маска с решетка, ама и к'во от туй?
Освен пластмасите, които споменава колегата, там има и една ламаринена греда, а в дясната полвина на колата минава и въздуховода, който влиза във въздушния филтър.
Освен пластмасите, които споменава колегата, там има и една ламаринена греда, а в дясната полвина на колата минава и въздуховода, който влиза във въздушния филтър.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Ето малко снимки, за да видиш какво има под маската.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
А ако си с климатик, това отпред е радиатора на климатика / климатроника /.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
А ако си с климатик, това отпред е радиатора на климатика / климатроника /.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако правиш такова нещо, трябва да махнеш въздухозаборника от емблемата (оттам смуче въздух двигателя), обаче ако просто го махнеш лятото ще ти смуче горещ въздух (от двигателния отсек), което не е никак добре (пада мощността), алтернатива е да търсиш по моргите въздухозаборник за Б3 с климатик, или да приспособяваш нещо. Но най-добре е да си смуче от емблемата, така при висока скорост има и лек "турбо-ефект"
.
Може и да не го махаш, но тогава няма смисъл да пробиваш вляво от емблемата освен с чисто естетична цел - въздухозаборника запушва всичко там.
Отдолу наистина има голям въздухозаборник подвеждащ въздуха от снегорина към радиатора. Не е желателно просто да го махаш - ще се влоши охлаждането при работа на място, защото отгоре и отстрани ще идва горещ въздух от двигателния отсек - вече минал през радиатора и повторно ще се засмуква. Особено ако си с късия радиатор - отляво въздуха съвсем свободно ще се "зацикля".
Вместо това трябва да направиш отвори във въздуховода аналогични на тези на отворите които ще правиш около емблемата и да ги свържеш по някакъв начин, така че въздуха отпред да "влиза" във стандартния въздуховод. Това ако направиш действително ще се подобри охлаждането, особено ако имаш и климатик. Но ще се увеличи леко челното съпротивление, при Б3 то е доста ниско именно заради липсата на решетка.

Може и да не го махаш, но тогава няма смисъл да пробиваш вляво от емблемата освен с чисто естетична цел - въздухозаборника запушва всичко там.
Отдолу наистина има голям въздухозаборник подвеждащ въздуха от снегорина към радиатора. Не е желателно просто да го махаш - ще се влоши охлаждането при работа на място, защото отгоре и отстрани ще идва горещ въздух от двигателния отсек - вече минал през радиатора и повторно ще се засмуква. Особено ако си с късия радиатор - отляво въздуха съвсем свободно ще се "зацикля".
Вместо това трябва да направиш отвори във въздуховода аналогични на тези на отворите които ще правиш около емблемата и да ги свържеш по някакъв начин, така че въздуха отпред да "влиза" във стандартния въздуховод. Това ако направиш действително ще се подобри охлаждането, особено ако имаш и климатик. Но ще се увеличи леко челното съпротивление, при Б3 то е доста ниско именно заради липсата на решетка.
не мисля че ти трябва тази опция ако не е за гъзария за нищо др не ти трябва виж снимките под маската какво има и си помисли отдолу под бронята имаш тази решетка (ако мога така да я нарека) , която е със 1 наклон нагоре да насочва въздуха към РАДИАТОРА няма смисъл добре се охлажда колата хората са го измислили
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е, теоретично ще има леко подобрение (на скорост), тъй като оригинално въздуха прави доста "чупки" докато стигне до радиатора, и особено горната част на радиатора слабо се обдухва, особено на колите с климатик, а с този "тунинг" в горната част ще се подаде въздух.
Но разбира се и без такива изгъзици колата се охлажда отлично на скорост, даже ако термостата е повреден температурата пада на 70 градуса, така че наиситна няма много практически смисъл.
Възможно е да има леко подобрение в охлаждането "на място" (на вентилатор) но едва ли ще е съществено.
Единствената полза е че колата става по-нечувствителна към чупене на "снегорина" дето насочва въздуха отдолу.
Но разбира се и без такива изгъзици колата се охлажда отлично на скорост, даже ако термостата е повреден температурата пада на 70 градуса, така че наиситна няма много практически смисъл.

Възможно е да има леко подобрение в охлаждането "на място" (на вентилатор) но едва ли ще е съществено.
Единствената полза е че колата става по-нечувствителна към чупене на "снегорина" дето насочва въздуха отдолу.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта