
свирене на хидравликата
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 08 май 2007 8:02
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
- Контакти:
свирене на хидравликата
Здравеите Колеги.Предстои ми купувуне на кола Пасат Б3 но колата има проблем-при завъртане на волана на място в крайно ляво и крайно дясно положение се чува силно свирене.С продавача постигнахме споразумение или да отстрани проблема или да ми намали цената.Въпросът ми е-какво може да и е на колата и евентуално колко отбив от цената трябва да изисквам?Предварително благодаря на на всички проявили интерес към темата и се извинявам ако не съм я поставил на правилното място 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Тя темата е на място, ами трудно може да се отговори еднозначно.
По принцип такова 'свирене' е нормално за хидравликата при навиване в крайни положения.
От една страна, заради силно повишеното налягане, се отваря предпазния винтил и излишната течност свисти доста необичайно. Отвора на винтила е по-малък
От друга страна, пак заради натоварването, може да преплъзва ремъка на хидравликата.
Първото не е дефект, второто може да значи хлабав или износен ремък.
Крайните положения на волана при възможност трябва да се избягват.
... И все пак, това не значи, че проблеми няма. Всичко зависи от конкретното свирене
По принцип такова 'свирене' е нормално за хидравликата при навиване в крайни положения.
От една страна, заради силно повишеното налягане, се отваря предпазния винтил и излишната течност свисти доста необичайно. Отвора на винтила е по-малък
От друга страна, пак заради натоварването, може да преплъзва ремъка на хидравликата.
Първото не е дефект, второто може да значи хлабав или износен ремък.
Крайните положения на волана при възможност трябва да се избягват.
... И все пак, това не значи, че проблеми няма. Всичко зависи от конкретното свирене
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Помпата се рециклира - не е препоръчително понеже е временно закърпване ама все пак помага и струва 60лв (рециклирането).Нова незнам каква цена е честно казано.
По принцип въпроса е дали има шум при въртене на волана (едно като виене се чува).Ако има - говирим за износена помпа (щом нивото е наред).Ако го няма а само в крайно положение се появява въпросния шум си уцелил 10-ката
(понеже В3 без шум от хидравликата по време на въртене съм виждал само един единствен - оказа се с чисто нова помпа).Моята вие от безкрайно дълго време и в крайно положение ми се обажда малко ремъка (трябва да си го понатегна малко като имам време съботаи неделя) ама това по никакъв начин не и пречи и даже хората казват,че за Пасат и Голф това си е нормален шум понеже почти всички екземпляри го имат.
Като отбив от цената едва ли ще постигнеш нещо пък и ако колата е читава няма смисъл да се хващаш за подобно нещо.Ако все пак настояваш винаги продавача може да ти лисне някакв мизерия в маслото,временно шумът да изчезне (да е отстранил проблема) ,да ти продаде колата и после да се озъбиш 10 пъти по-здраво.
Успех!
По принцип въпроса е дали има шум при въртене на волана (едно като виене се чува).Ако има - говирим за износена помпа (щом нивото е наред).Ако го няма а само в крайно положение се появява въпросния шум си уцелил 10-ката

Като отбив от цената едва ли ще постигнеш нещо пък и ако колата е читава няма смисъл да се хващаш за подобно нещо.Ако все пак настояваш винаги продавача може да ти лисне някакв мизерия в маслото,временно шумът да изчезне (да е отстранил проблема) ,да ти продаде колата и после да се озъбиш 10 пъти по-здраво.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
"нормален" - всичко е много хубаво ама нормално е да го няма
Естествено за нашите колички това е изключително пожелателно (виждал съм само един както казах и не се сдържах и попитах човека и той се захили и каза само "Еми аз туку що я взех от сервиза и смениха помпата" и аз останах безмълвен)
При крайно положение НЕ трябва! :
-да блокира дори за момент помпата - чува се ужасно изпищяване от ремъка и дори с око се вижда,че ролката и блокира за момент.
-да издава някакви звуци все едно я колиш с тъп нож
Общо взето това си им е болно място на тези колички ама го забелязваме само защото се чува - иначе при нова и при работеща стара разлика няма.
Успех с возилото!

Естествено за нашите колички това е изключително пожелателно (виждал съм само един както казах и не се сдържах и попитах човека и той се захили и каза само "Еми аз туку що я взех от сервиза и смениха помпата" и аз останах безмълвен)
При крайно положение НЕ трябва! :
-да блокира дори за момент помпата - чува се ужасно изпищяване от ремъка и дори с око се вижда,че ролката и блокира за момент.
-да издава някакви звуци все едно я колиш с тъп нож

Общо взето това си им е болно място на тези колички ама го забелязваме само защото се чува - иначе при нова и при работеща стара разлика няма.
Успех с возилото!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12118
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
То че се повреждат тия помпиповреждат се, но се чудя какво трябва да е станало та да се стигне до смяна на хидравличната помпа. Наблюденията са ми за Б3 пасат.
След като изтече гаранцията на ремонта на рейката ми същата протече в момент в който се намирах на средата на ски пистата на х.Ком. Лятото беше де
Там на място изтече от раз, като на заклано животно кръвта.
Ща не ща до Берковица се прибрах без масло в хидравликата. Пътят е с многобройни остри завой около 15 км. и 3 км. гравдсо до канала дето я закарах. Та прибирам се надолу помпата вие та се къса, а на мене от мъка ми се къса сърцето. Купих си хидравлична рейка втора употреба от столицата и я монтирах на колата. Напълних с масло и след обезвъздушаването помпата и до ден днешен не се чува че работи, освен характерния звук при крайно дясно или ляво положение. Със старата ремонтирана рейка и преди и след ремонта хидравликата работеше по - шумно отколкото сега.
И по темата на колегата по - горе. След смяната на рейката волана наистина омекна.
След като изтече гаранцията на ремонта на рейката ми същата протече в момент в който се намирах на средата на ски пистата на х.Ком. Лятото беше де

Ща не ща до Берковица се прибрах без масло в хидравликата. Пътят е с многобройни остри завой около 15 км. и 3 км. гравдсо до канала дето я закарах. Та прибирам се надолу помпата вие та се къса, а на мене от мъка ми се къса сърцето. Купих си хидравлична рейка втора употреба от столицата и я монтирах на колата. Напълних с масло и след обезвъздушаването помпата и до ден днешен не се чува че работи, освен характерния звук при крайно дясно или ляво положение. Със старата ремонтирана рейка и преди и след ремонта хидравликата работеше по - шумно отколкото сега.
И по темата на колегата по - горе. След смяната на рейката волана наистина омекна.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз си мисля,че може и от рейка да се чуват подобни звуци - все пак системата не е само и единствено от помпа и толкова.Лошото при такива ситуации е,че се сменят няколко неща едновременно и не става ясно кое точно е причината :
-сменя се маслото на хидравликата
-сменя се рейката
-прави се реглаж на предницата
Общо взето явно е от значение.
Като имам появече време мисля да сваля рейката да я рециклират (понеже леко тропа отдясно),да разчастя помпата за да я почистя (иначе няма виене),да продухам хубаво цялата система (да я измия както се казва от мизерия),да налея ново масло и предполагам,че всичко ще е наред.
Благодаря!
-сменя се маслото на хидравликата
-сменя се рейката
-прави се реглаж на предницата
Общо взето явно е от значение.
Като имам появече време мисля да сваля рейката да я рециклират (понеже леко тропа отдясно),да разчастя помпата за да я почистя (иначе няма виене),да продухам хубаво цялата система (да я измия както се казва от мизерия),да налея ново масло и предполагам,че всичко ще е наред.
Благодаря!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pa4o_ivanov61 и 69 госта