Какво се получава ако всички кюнци на пасат с мотор 2.0 се заменят с такива за 2.8.Реших да махам катализатор но не е толкова лесно колкото си мислех.Оказа се че тръбите ми отдолу по ЕТКА излизат че са за мотор 2.8. До тук добре, но си мисля че ако е така то някой преди мен е сменял всичко - гърнета, катализатор тръби и т.н. или е сненян мотора.Да но колата на бензин си харчи доста което ме навеждан на мисълта че ламбда сондата не работи както трябва защото:
1. Катализатора където е навита тя/сондата/ е много по голям от този който дават по каталог.
2. Тръбите също са с доста по голям диаметър от тези които трябва да са и газовете излизат по-бързо от което следва че сондата не подава подходящ сигнал към компютъра т.е дава сигнал за бедна смес.
От друга страна имам проблем и на градско на газ 16-18 литра на 100 е доста сериозно поне за мен/та това да не е ЗИЛ м...ка му/Удушен е до дупка за да го карам. Иначе на извънградско 8.6 л на 100 пей сърце.
Имате ли идея как без да сменям всичко отдолу мога да си оправя нещата и дали разсъждавам правилно.
Обръщам се към колеги с Пасати с мотор 2Е ако някой има със същите тръби нека се обади /най лесно се вижда по катализатора на 2.8 л. мотор той е дълъг около 70 см. и сондата се навива на него.
АУСПУХА НА PASSAT 2.0 i е за 2.8
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АУСПУХА НА PASSAT 2.0 i е за 2.8
idas написа:2. Тръбите също са с доста по голям диаметър от тези които трябва да са и газовете излизат по-бързо от което следва че сондата не подава подходящ сигнал към компютъра т.е дава сигнал за бедна смес.
абсолютно грешно.
при по-голям диаметър скоростта на потока пада
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта