Става въпрос за Б3, комби, 2000куб., пълна инжекция - 94г.Проблема е следният:Отначало (имам предвид когато се появи за първи път проблема) колата палеше трудно и гаснеше на празен ход.Това го правеше 1 или 2 пъти на седмица.След това зачести.Зимата колата не съм я карал.Само я припалвах от време на време.Докато преди седмица вече отказа тотално да пали.Сега е в сервиза и майстора днес е подменял наред бобина-комутатор, ключа, таралежа, делкото и датчика на Хол, но не пали и това е.Според него проблема е в компютъра.При извадено делко има искра за около 2-3 секунди и след това спира.Когато го монтира на мястото му искра въобще не се появява.Дали наистина проблема е в компютъра? Когато купих колата първите един-два месеца когато запаля оборотите се вдигаха до 1700 и след около 5 секунди почват да падат и стигат 900 и работи стабилно.След това обаче при запалване не минаваха повече от 1000-1100.
Колко струва компютъра втора употреба ме интересува.Понеже тук в Русе няма никъде.
Някой, ако може да даде телефони на морги в София за да проверя.
Предварително Ви Благодаря.
Проблем с компютъра на Б3
Проблемът за сега е решен.
Много ВИ благодаря.Но за сега проблема се реши.Оказа се реле № 30, което управлява компютърния блок.От 12 V падаше на 6 V и явно там беше проблема.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Колега, хубаво, че проблемът е отстранен. имах подобен проблем и един майстор ме посъветва да откача клемите на акумулатора за около 1 -2 часа. по този начин се рестартирал компютъра. Невероятно! - След 1 час двигателят работеше като часовник.
И още нещо - в потвърждение на тези майсторски съвети: Един познат, собственик на крайпътно заведение, има наблюдения, че някои от спиращите там шофьори с пасат, разкачват клемите на акумулатора, пият едно кафе за 15-20 минути, после връзват акумулатора и отпрашват.
Тази система обаче ми се струва дървена. По-добре си монтирай джаджа за рестарт на компа при всяко палене /ако нямаш такава/.
И още нещо - в потвърждение на тези майсторски съвети: Един познат, собственик на крайпътно заведение, има наблюдения, че някои от спиращите там шофьори с пасат, разкачват клемите на акумулатора, пият едно кафе за 15-20 минути, после връзват акумулатора и отпрашват.
Тази система обаче ми се струва дървена. По-добре си монтирай джаджа за рестарт на компа при всяко палене /ако нямаш такава/.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
svetoslavv написа:Колега, хубаво, че проблемът е отстранен. имах подобен проблем и един майстор ме посъветва да откача клемите на акумулатора за около 1 -2 часа. по този начин се рестартирал компютъра. Невероятно! - След 1 час двигателят работеше като часовник.
И още нещо - в потвърждение на тези майсторски съвети: Един познат, собственик на крайпътно заведение, има наблюдения, че някои от спиращите там шофьори с пасат, разкачват клемите на акумулатора, пият едно кафе за 15-20 минути, после връзват акумулатора и отпрашват.
Тази система обаче ми се струва дървена. По-добре си монтирай джаджа за рестарт на компа при всяко палене /ако нямаш такава/.
Много по лесно тази работа става като си монтираш едн клуче за ресет на компа. И не е необходимо да чакаш 1-2 часа. Работата става и за 1 минутка.

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново