Проблем с компютъра на Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем с компютъра на Б3

Мнениеот Iliyand » Сря 13 фев 2008 20:16


Става въпрос за Б3, комби, 2000куб., пълна инжекция - 94г.Проблема е следният:Отначало (имам предвид когато се появи за първи път проблема) колата палеше трудно и гаснеше на празен ход.Това го правеше 1 или 2 пъти на седмица.След това зачести.Зимата колата не съм я карал.Само я припалвах от време на време.Докато преди седмица вече отказа тотално да пали.Сега е в сервиза и майстора днес е подменял наред бобина-комутатор, ключа, таралежа, делкото и датчика на Хол, но не пали и това е.Според него проблема е в компютъра.При извадено делко има искра за около 2-3 секунди и след това спира.Когато го монтира на мястото му искра въобще не се появява.Дали наистина проблема е в компютъра? Когато купих колата първите един-два месеца когато запаля оборотите се вдигаха до 1700 и след около 5 секунди почват да падат и стигат 900 и работи стабилно.След това обаче при запалване не минаваха повече от 1000-1100.
Колко струва компютъра втора употреба ме интересува.Понеже тук в Русе няма никъде.
Някой, ако може да даде телефони на морги в София за да проверя.
Предварително Ви Благодаря.




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 13 фев 2008 20:58


Колега ако кажеш номера на компютъра на Пасата може би ще е по-лесно... А и още нещо... Б3 94-та година няма. До 93-та е. :idea:


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Iliyand » Сря 13 фев 2008 21:11


Да прав си исках да кажа Б4.Понеже някаде казват Б3.
Това което смъкнах от компютъра е следнотo:
Siemens
5Wp4130 2 09/94
Това е спецификация по Siemens.






W - 037 906 022 GD
Това е по Vollkswagen.
Благодаря, че се обади.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 13 фев 2008 22:46


А този майстор провери ли дали идва бензин и не се е сдухала помпата??


dimitarl
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот dimitarl » Чет 14 фев 2008 15:54




apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Съб 16 фев 2008 19:08


Колега ще се радвам ако ти помогна-отиди в сервиза на Vw в Русе (нали си от там) и търси Свилен.Предай му поздрави от Апостол от Пловдив иму сподели болката си.Мисля че ще ти свърши работа.


Iliyand
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблемът за сега е решен.

Мнениеот Iliyand » Пет 22 фев 2008 19:58


Много ВИ благодаря.Но за сега проблема се реши.Оказа се реле № 30, което управлява компютърния блок.От 12 V падаше на 6 V и явно там беше проблема.


svetoslavv
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот svetoslavv » Пон 25 фев 2008 1:07


Колега, хубаво, че проблемът е отстранен. имах подобен проблем и един майстор ме посъветва да откача клемите на акумулатора за около 1 -2 часа. по този начин се рестартирал компютъра. Невероятно! - След 1 час двигателят работеше като часовник.
И още нещо - в потвърждение на тези майсторски съвети: Един познат, собственик на крайпътно заведение, има наблюдения, че някои от спиращите там шофьори с пасат, разкачват клемите на акумулатора, пият едно кафе за 15-20 минути, после връзват акумулатора и отпрашват.
Тази система обаче ми се струва дървена. По-добре си монтирай джаджа за рестарт на компа при всяко палене /ако нямаш такава/.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Пон 25 фев 2008 12:08


DJ_TOLYO написа:Колега ако кажеш номера на компютъра на Пасата може би ще е по-лесно... А и още нещо... Б3 94-та година няма. До 93-та е. :idea:

аз съм виждал б3 94г. ;)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 26 фев 2008 9:57


svetoslavv написа:Колега, хубаво, че проблемът е отстранен. имах подобен проблем и един майстор ме посъветва да откача клемите на акумулатора за около 1 -2 часа. по този начин се рестартирал компютъра. Невероятно! - След 1 час двигателят работеше като часовник.
И още нещо - в потвърждение на тези майсторски съвети: Един познат, собственик на крайпътно заведение, има наблюдения, че някои от спиращите там шофьори с пасат, разкачват клемите на акумулатора, пият едно кафе за 15-20 минути, после връзват акумулатора и отпрашват.
Тази система обаче ми се струва дървена. По-добре си монтирай джаджа за рестарт на компа при всяко палене /ако нямаш такава/.

Много по лесно тази работа става като си монтираш едн клуче за ресет на компа. И не е необходимо да чакаш 1-2 часа. Работата става и за 1 минутка. :wink:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Чет 28 фев 2008 11:59


:lol: Къде се слага това ключе за рестарт на компа, какво трябва да бъде самото ключе, кои кабели къде се връзва някъде около бушоните ли и т.н. Дайте инфо това е хубава идея. :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MiroH, rrooccoo и 39 госта