Здравейте карам Пасат '89 г. 1,6 кубика перката на радиатора ми се е разбила и тресе цялата кола като се пусне. Моля помогнете може ли да се оправи или трябва да се сменя цялата.
Мерси предварително.
Смяна на перката на радиатора
- Karadjinow
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 02 мар 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здрасти,колега.Твоят мотор е 1F,EZ илиRF-и в трите варианта перката на радиатора е една и съща-165959455T-200w,другия вариант е 1H0959455D-250w.Свали старата,виж колко вата е и ще се ориантираш.Иначе се сменя само мотора с перката(те са неразделна част)без въздухозаборника.Първо се сваля въздухозаборника заедно с перката,после се демонтира самата перка-тя е захваната с 3 гайки 10мм.към въздухозаборника.Успех ти желая.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Перка
Колега, аз като българин си разкапсуловах моторчето, вътре има две втулки, виж ги дали са разбити, ако не са, има две знам ли го от какво са, нещо като кече и едни пружинни шайби. Ако има аксиален луфт ( по оста) можеш да добавиш външно по една метална шайба, ако пружинните шайби са счупени вече е кофти, освен ако не можеш да си намериш подобни! Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта