Смяна на перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Karadjinow
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на перката на радиатора

Мнениеот Karadjinow » Нед 02 мар 2008 17:03


Здравейте карам Пасат '89 г. 1,6 кубика перката на радиатора ми се е разбила и тресе цялата кола като се пусне. Моля помогнете може ли да се оправи или трябва да се сменя цялата.
Мерси предварително.




apostol
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот apostol » Нед 02 мар 2008 21:02


Здрасти,колега.Твоят мотор е 1F,EZ илиRF-и в трите варианта перката на радиатора е една и съща-165959455T-200w,другия вариант е 1H0959455D-250w.Свали старата,виж колко вата е и ще се ориантираш.Иначе се сменя само мотора с перката(те са неразделна част)без въздухозаборника.Първо се сваля въздухозаборника заедно с перката,после се демонтира самата перка-тя е захваната с 3 гайки 10мм.към въздухозаборника.Успех ти желая.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пон 03 мар 2008 8:22


Имам перка с 2 скорости-20лв


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Перка

Мнениеот Петър Петров » Сря 05 мар 2008 22:14


Колега, аз като българин си разкапсуловах моторчето, вътре има две втулки, виж ги дали са разбити, ако не са, има две знам ли го от какво са, нещо като кече и едни пружинни шайби. Ако има аксиален луфт ( по оста) можеш да добавиш външно по една метална шайба, ако пружинните шайби са счупени вече е кофти, освен ако не можеш да си намериш подобни! Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта