един тъп въпрос

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

един тъп въпрос

Мнениеот bate_pe60 » Чет 28 фев 2008 11:36


искам да питам колегите които карат ФВ (повечето от форума :) )

имам пассат 2ка комби, 18рп (мисля 4е е двойка де - тоя без решетката) ГЛ с широка лайсна ( тва нема зна4ение всъщност)...
когато загрее колата... стрелката со4и едно деление над "90"...
понякога стига до 110 градуса... нормално ли е това...
перката се пуска малко под 110...
карал съм други коли , там не е така, нормално ли е тука да е така ?

пак се извинявам за тъпия въпрос, но искам да си я пазя колата, обичам я !




Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Чет 28 фев 2008 11:39


термостат


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 28 фев 2008 11:42


Пасата ти е Б3 като модел, а проблема според мен може да е освен в термостата, в датчика за температурата на антифриза, в таблото (да не ти отчита правилно) или просто не ти работи първата степен на перката за охлаждане. Темата ти е за техническия за Пасат. :lol: А ако температурата, която ти показва на таблото е реална, гледай да оправиш проблема възможно най-скоро, че да не го прегрееш мотора.

Последна промяна от DJ_TOLYO на Чет 28 фев 2008 11:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Чет 28 фев 2008 11:43


С 2 думи - не е нормално :)


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 28 фев 2008 11:43


bobo7 написа:термостат


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Чет 28 фев 2008 11:46


аз питам тука понеже, повечето го знаят това а аз не...
иначе колега ми каза 4е е нормално... каква температура трябва да държи по принцип в загрято състояние пассата? всмисъл повечето знам че държат 90 градуса... мойта (може и да си внушавам) но до 90 върви перфектно...и след това ми се струвва че нещо почва да става малко по-тромава....

сменен е радиатора на парното с чисто нов оригнинален...
чисто нова оригинална водна помпа, чисто нов ремък на водната помпа,
чисто нов датчик за температурата...
нов бушон...
какво остава да е ?


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Чет 28 фев 2008 11:47


bate_pe60 написа:аз питам тука понеже, повечето го знаят това а аз не...
иначе колега ми каза 4е е нормално... каква температура трябва да държи по принцип в загрято състояние пассата? всмисъл повечето знам че държат 90 градуса... мойта (може и да си внушавам) но до 90 върви перфектно...и след това ми се струвва че нещо почва да става малко по-тромава....

сменен е радиатора на парното с чисто нов оригнинален...
чисто нова оригинална водна помпа, чисто нов ремък на водната помпа,
чисто нов датчик за температурата...
нов бушон...
какво остава да е ?


Колега - константни 90! на всички коли които съм карал е така.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 28 фев 2008 11:48


bate_pe60 написа:....
какво остава да е ?


scuba написа:
bobo7 написа:термостат


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Чет 28 фев 2008 11:58


Мерси!!!!


Потребителски аватар
simak
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 май 2006 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

имах същият проблем

Мнениеот simak » Чет 28 фев 2008 21:36


Преди няколко дни имах същият проблем. Сменяш датчика който е на парното - който ти включва охлаждащата перка и няма проблеми. Оригиналните за пасат са Wahler - V&D auto са вносителите. Струва 22 лв. Има и по евтини от всеки магазин за части, но бях го сменял с такъв и ми замина за 1,5 - 2 години. Сега си сложих wahler и се надявам да издържи повече. Сега си ми пуска перката като иде на 95 градуса и си ги смъква до 90. Иначе и мойта седеше на 110. Смяната става за 10 мин., стига да имаш подходящ ключ за да развиеш старият датчик. Ако го смениш бързо изтича около 150 - 200 гр. антифриз. Ако искаш да го събереш слагаш отдолу един леген, филтрираш и връщаш обратно.


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хахахаха

Мнениеот Masculan » Пет 29 фев 2008 17:59


Сменяй термостата и датчика на радятора и нема проблем.
Пасатите работят на 100градуса и моя е така!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 29 фев 2008 19:05


оправи си заглавието или темата излита!


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 29 фев 2008 20:48


брат ми мноо си закъсал ! първата ти степен на перката я няма никаква ! ако е датчика на перката няма да пуска никаква степен ни първа ни втора ! може да е датчика на водата (тоя дето е преди маркуча на главата).при мен като се беше ебал и като я запаля веднага се качва най догоре (над 120 градуса и почва да свети лампата на температурата).по добре земи нов аз го зех за 17 20 лева.ако не е датчик на темпа и на перката ,значи или е термостат или е сдухана гарнитура !

термостата е долу преди долния маркуч който влиза в радиатора и на 80 85 ти се отваря и водата почва да се върти и през радиатора (иначе се върти само в блока и ако ти се е ебал термостата ще ти грее като за световно)
можеш да провериш дали е от термостата като запалиш колата и като стигне на 90 градуса отиди и пипни тоя долния маркуч който влиза в радиатора ,ако е студен начи термостата ти не отваря ! ако е горещ значи всичко му е наред и проблема ти е в датчика за водата или имаш сдухана гарнитура щото зимата да ти прави 100 110 градуса е напълно НЕНОРМАЛНО ! ! ! ! внимавай брат че да няма основни ;) айде със здраве !


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: хахахаха

Мнениеот hristov_GL » Пет 29 фев 2008 20:55


Masculan написа:Сменяй термостата и датчика на радятора и нема проблем.
Пасатите работят на 100градуса и моя е така!


малко не съм съгласен с теб щото по твоята логика трябва лятото да наливаш антифриз на 3 дена брат ! да те светна (нищо лично) на разширителния съд горе дето сипваш водата има две отворчета отстрани покрити с черна пластмаса от които се изхвърля течност ако е в повече. при 100 градуса както казваш водата постоянно ще се изпарява ! няма кола която да работи постоянно на 100 градуса и това да е нормално ! ! дори дизелите са за това с 2 перки да не качват повече от 95 !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта