

Проблем с паленето и работата на бензин при 1.8 MI RP
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с паленето и работата на бензин при 1.8 MI RP
Здравейте, приятели и фенове! Допреди няколко дни милото ми Passat-че с мотор 1.8 MI RP ми служеше вярно. В един момент се оказа, че няма палене на бензин. Досега при контакт чувах 2 секундния постоянен звук и цъкането на релето, а сега чувам само релето, върти върти и не пали. При продължителен престой без работа пали за 2-3 секунди и загасва. При ръчно превключване, за да запали на газ, директно си пали на газ без проблем, но искам да си я паля на бензин, а и резерва от няколко литра бензин си е нещо ценно, особено при големи преходи. На бензин не пали и не заработва нито с бутане, нито в движение при превключване от газ на бензин. До момента прегледах всички бушони, размърдах релетата под таблото, за да видя дали няма нещо клеясало... Дайте съвет къде и какво трябва да се замери, за да локализирам проблема и да го отстраня. Ако можете да ми обясните и нагледно със снимки, цена няма да имате
Нагледах се на майстори и цени, некъв ужас просто...

- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
A_P_O_C_K написа:Мерси приятели! И все пак помпата не подлежи ли на някакво рециклиране или ремонт, или направо да замеря контейнера с нея
Подлежи. От пасат не сум свалял но съм разглобявал от голф 3. Може да се разкернира с една малка отверка и да се види какво става вътре, но не можеш да направиш кой знае какво. Могат четките да се сменят ако са износени.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Успях с редица замервания и огледи да локализирам проблема. Със сигурност е помпата. Ту работи, ту не мамицата й
Едва ли ще се справя с диагностика на това чудо, а и ако я разкапсуловам не знам как да я затворя после, но ще се разтърся за втора ръка от някаква морга. Разбрах, че се сменя лесно - разкачам маркучите и куплунга и развивам помпата, завивам и пристягам новата помпа и я връзвам. Така ми беше обяснено от едни разбирачи
Има ли нещо по - специфично в тая врътка или е това общо взето? Трябва ли да съблюдавам за нещо по помпата втора ръка, която купувам или след монтажа нещо да обезвъздушавам?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта