проблем с пасат Б3 странно гаснене

Техническа и сервизна информация за Passat
reinar
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

проблем с пасат Б3 странно гаснене

Мнениеот reinar » Пон 03 мар 2008 23:40


Здравейте!
Нов съм във форума и по принцип в автомобилизма като цяло, затова предварително се извинявам за глупостите които мога да кажа.
Наскоро си взех пасат Б3 1.8 МИ 55КВ 1990г + газ.След покупката нямах възможност да го обслужа веднага (ремъци,масла,филтри) и се наложи да го покарам около 2 седмици необслужен.След това го закарах да му сменят горепосочените работи и се получи странен проблем,който се проявява само когато е на газ.
Когато го карам нормално(в смисал максимум с 50-60км/ч) проблеми няма, но в момента в които му подам рязко газ и качи обороти и след това рязко пусна газта моментално угасва.Върнах се в сервиза и обясних проблема от там ми отгоовриха,че било така заради новия въздушен филтър и щяло да се оправи от самосебе си, но уви все така си е .Пробвах да изчистя грешките на компютъра,но не помогна.Един познат ми каза да видя тампона на инжекцията и го смених.Само да подчертая че на бензин няма никакав проблем, на място когато е на газ си даржи оборотии, не тресе.
Благодаря Ви предварително!




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Вто 04 мар 2008 4:58


добре дошъл! ти почти си си отговорил на въпроса - според мен проблема е някъде по газовата инсталация. след смяна на въздушен филтър е нормално сместа да обеднее, но това може да се коригира. не очаквай да се оправи от самосебе си, ами отиди на специалист по АГУ.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 04 мар 2008 17:54


Под "ще се оправи отсамосебе си", вероятно са имали предвид че като се позамърси въздушния филтър, проблема ще изчезне. :-) Но може и да не стане така, ако новия филтър е принципно с по-ниско съпротивление и т.н.

Това е един от неизбежните проблеми с АГУтата (класическите) - всяка промяна в състоянието на филтъра (замърсяване, смяна с нов) води до промяна на регулировките.

Може да се коригира с настройките на АГУто, но не е препоръчително да го правиш точно сега, защото ако се нагласи АГУто "като за нов филтър", като остарее филтъра ще почне пък да ти харчи прекалено много.

Т.е. изчакай някой друг месец поне да се позацапа филтъра и тогава (ако проблема остане) - настройка на АГУто.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 04 мар 2008 18:58


най-лесния начин щом си лаик по отношение на автомобилите е да отидеш на реномиран газов сервиз и да ти регулират сместа,срещу скромна сума от 10..лв предполагам.Ако ли не, взимаш един маркер и бележиш положението на врътката дето ти регулира газта/тази дето се намира на маркучите между изпарителя и моното.После развиваш 1/4 оборот/ако е 1на врътка/ , ако са две ги развиваш и двете по толкова.Следва проба.Ако пак гасне опитай с 1/2 оборот.
Ако пак гасне значи най -вероятно са ти много ниски оборотите на празен ход и се налага да регулираш тях.Регулират се от една врътка на самия изпарител.В зависимост от марката може да е бронзова/месингова/ или пластмасова черна...
Та значи връщаш си ония другите врътки в първоначално положение.Запалваш свигателя и на слух въртиш врътката за празния ход на изпарителя бавно, докато усетиш как се качват оборотите.Като се качат пробваш пак дали ще изгасне.
Ако и тогава гасне,за мене вече нещо не е добре самия изпарител и щеш нещеш ще бягаш в сервиз.
Не чакай , нищо не се оправя от самсебе си само ще се изклинчиш от въртене на стартера.
Между вдругото пасата ти е 66kw иначе казано 90кс


reinar
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reinar » Вто 04 мар 2008 20:42


Днес си поиграх сериозно с АГУ-то и след напатствията на Danny Boy смятам че нещата се оправиха.В момента проблема не саществува.
А двигателят ми и аз си мислех,че е 90к.с но се оказа 75.
За справка, номерът на двигателят е ААМХХХХХ,а Вин кодът е WVWZZZХХХХХХХ,но макар и само 55КВ си варви идеялно :)
Благодаря ви за оказаното сдействие,че направо се бях разболял с това гаснене :)!
Ми цъкваш си на 'Промени' и си поправяш неразумноста ;)
edit: radotom
reinar написа:Е надявам се , че всички тук сме се събрали за да си помагаме един на друг,а не да си правим номера:).Но да в случеят не постъпих разумно.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 04 мар 2008 20:58


reinar написа:Днес си поиграх сериозно с АГУ-то и след напатствията на Danny Boy смятам че нещата се оправиха.В момента проблема не саществува.
А двигателят ми и аз си мислех,че е 90к.с но се оказа 75.
За справка, номерът на двигателят е ААМХХХХ,а Вин кодът е WVWZZZХХХХХХХХ,но макар и само 55КВ си варви идеялно :)
Благодаря ви за оказаното сдействие,че направо се бях разболял с това гаснене :)!
    Колега не мисля че е много удачно да пишеш VIN кода и целия номер на двиг. Все пак хора има всякакви даже и тук :idea:


reinar
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот reinar » Вто 04 мар 2008 21:04


Е надявам се , че всички тук сме се събрали за да си помагаме един на друг,а не да си правим номера:).Но да в случеят не постъпих разумно.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: m1retza и 73 госта