Здравейте!
Нов съм във форума и по принцип в автомобилизма като цяло, затова предварително се извинявам за глупостите които мога да кажа.
Наскоро си взех пасат Б3 1.8 МИ 55КВ 1990г + газ.След покупката нямах възможност да го обслужа веднага (ремъци,масла,филтри) и се наложи да го покарам около 2 седмици необслужен.След това го закарах да му сменят горепосочените работи и се получи странен проблем,който се проявява само когато е на газ.
Когато го карам нормално(в смисал максимум с 50-60км/ч) проблеми няма, но в момента в които му подам рязко газ и качи обороти и след това рязко пусна газта моментално угасва.Върнах се в сервиза и обясних проблема от там ми отгоовриха,че било така заради новия въздушен филтър и щяло да се оправи от самосебе си, но уви все така си е .Пробвах да изчистя грешките на компютъра,но не помогна.Един познат ми каза да видя тампона на инжекцията и го смених.Само да подчертая че на бензин няма никакав проблем, на място когато е на газ си даржи оборотии, не тресе.
Благодаря Ви предварително!



проблем с пасат Б3 странно гаснене
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Под "ще се оправи отсамосебе си", вероятно са имали предвид че като се позамърси въздушния филтър, проблема ще изчезне.
Но може и да не стане така, ако новия филтър е принципно с по-ниско съпротивление и т.н.
Това е един от неизбежните проблеми с АГУтата (класическите) - всяка промяна в състоянието на филтъра (замърсяване, смяна с нов) води до промяна на регулировките.
Може да се коригира с настройките на АГУто, но не е препоръчително да го правиш точно сега, защото ако се нагласи АГУто "като за нов филтър", като остарее филтъра ще почне пък да ти харчи прекалено много.
Т.е. изчакай някой друг месец поне да се позацапа филтъра и тогава (ако проблема остане) - настройка на АГУто.

Това е един от неизбежните проблеми с АГУтата (класическите) - всяка промяна в състоянието на филтъра (замърсяване, смяна с нов) води до промяна на регулировките.
Може да се коригира с настройките на АГУто, но не е препоръчително да го правиш точно сега, защото ако се нагласи АГУто "като за нов филтър", като остарее филтъра ще почне пък да ти харчи прекалено много.
Т.е. изчакай някой друг месец поне да се позацапа филтъра и тогава (ако проблема остане) - настройка на АГУто.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
най-лесния начин щом си лаик по отношение на автомобилите е да отидеш на реномиран газов сервиз и да ти регулират сместа,срещу скромна сума от 10..лв предполагам.Ако ли не, взимаш един маркер и бележиш положението на врътката дето ти регулира газта/тази дето се намира на маркучите между изпарителя и моното.После развиваш 1/4 оборот/ако е 1на врътка/ , ако са две ги развиваш и двете по толкова.Следва проба.Ако пак гасне опитай с 1/2 оборот.
Ако пак гасне значи най -вероятно са ти много ниски оборотите на празен ход и се налага да регулираш тях.Регулират се от една врътка на самия изпарител.В зависимост от марката може да е бронзова/месингова/ или пластмасова черна...
Та значи връщаш си ония другите врътки в първоначално положение.Запалваш свигателя и на слух въртиш врътката за празния ход на изпарителя бавно, докато усетиш как се качват оборотите.Като се качат пробваш пак дали ще изгасне.
Ако и тогава гасне,за мене вече нещо не е добре самия изпарител и щеш нещеш ще бягаш в сервиз.
Не чакай , нищо не се оправя от самсебе си само ще се изклинчиш от въртене на стартера.
Между вдругото пасата ти е 66kw иначе казано 90кс
Ако пак гасне значи най -вероятно са ти много ниски оборотите на празен ход и се налага да регулираш тях.Регулират се от една врътка на самия изпарител.В зависимост от марката може да е бронзова/месингова/ или пластмасова черна...
Та значи връщаш си ония другите врътки в първоначално положение.Запалваш свигателя и на слух въртиш врътката за празния ход на изпарителя бавно, докато усетиш как се качват оборотите.Като се качат пробваш пак дали ще изгасне.
Ако и тогава гасне,за мене вече нещо не е добре самия изпарител и щеш нещеш ще бягаш в сервиз.
Не чакай , нищо не се оправя от самсебе си само ще се изклинчиш от въртене на стартера.
Между вдругото пасата ти е 66kw иначе казано 90кс
Днес си поиграх сериозно с АГУ-то и след напатствията на Danny Boy смятам че нещата се оправиха.В момента проблема не саществува.
А двигателят ми и аз си мислех,че е 90к.с но се оказа 75.
За справка, номерът на двигателят е ААМХХХХХ,а Вин кодът е WVWZZZХХХХХХХ,но макар и само 55КВ си варви идеялно
Благодаря ви за оказаното сдействие,че направо се бях разболял с това гаснене
!
Ми цъкваш си на 'Промени' и си поправяш неразумноста
edit: radotom
А двигателят ми и аз си мислех,че е 90к.с но се оказа 75.
За справка, номерът на двигателят е ААМХХХХХ,а Вин кодът е WVWZZZХХХХХХХ,но макар и само 55КВ си варви идеялно

Благодаря ви за оказаното сдействие,че направо се бях разболял с това гаснене

Ми цъкваш си на 'Промени' и си поправяш неразумноста

edit: radotom
reinar написа:Е надявам се , че всички тук сме се събрали за да си помагаме един на друг,а не да си правим номера:).Но да в случеят не постъпих разумно.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
reinar написа:Днес си поиграх сериозно с АГУ-то и след напатствията на Danny Boy смятам че нещата се оправиха.В момента проблема не саществува.
А двигателят ми и аз си мислех,че е 90к.с но се оказа 75.
За справка, номерът на двигателят е ААМХХХХ,а Вин кодът е WVWZZZХХХХХХХХ,но макар и само 55КВ си варви идеялно
Благодаря ви за оказаното сдействие,че направо се бях разболял с това гаснене!
- Колега не мисля че е много удачно да пишеш VIN кода и целия номер на двиг. Все пак хора има всякакви даже и тук

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: m1retza и 73 госта