Локализация на ръжда

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Локализация на ръжда

Мнениеот Masculan » Пон 03 мар 2008 16:10


Кажете някакъв начин да забавя максимално пробива на ръждата на
Пасат 92г. Предварително ви благодаря!




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 03 мар 2008 17:23


Третираш с преобразувател за ръжда и после грунд, Боди, каквото ти душа иска.Къде са се появили тез ръжди по колата?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 03 мар 2008 17:25


ръжда и жена тръгне ли спиране няма


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ха

Мнениеот Masculan » Пон 03 мар 2008 18:58


bobcho написа:Третираш с преобразувател за ръжда и после грунд, Боди, каквото ти душа иска.Къде са се появили тез ръжди по колата?

абе смених си праговете и майстора не ги китосал. изби от тях.
А отделно имам тук-там, язвички!


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Пон 03 мар 2008 20:20


Нема спасение всяка година чистя до гол метал (до блясък) после мажа с какви ли не ръждо-преобразуватели и китове и на следващата година избива отново.
Има само кратко временен ефект.


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Пон 03 мар 2008 20:42


Колега сменят ли са праговете ръждата няма спиране.И аз ги сменях ела да видииш ко става.Ся е наред колата да се сменя ако е късмет тва е единственото спасение :) .Колегата е прав жена и ръжда тръгнат ли нямат спиране.


Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Мнениеот ChronoS » Пон 03 мар 2008 20:42


Колега сменят ли са праговете ръждата няма спиране.И аз ги сменях ела да видииш ко става.Ся е наред колата да се сменя ако е късмет тва е единственото спасение :) .Колегата е прав жена и ръжда тръгнат ли нямат спиране.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 03 мар 2008 21:28


отвън ще ти помогне само грунд и то 2-3 ръце да не го пробива влагата отвън.Ако обаче тръгне от вътре......


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 03 мар 2008 21:29


ifidik написа:ръжда и жена тръгне ли спиране няма

бе незнам дали е така ,аз намацах моя стар аквариум с това навсякъде където има язва
WURTH METAL PREP SPRAY...A non-corrosive rust remover and pre-primer pump spray. Removes rust, etches the metal and coats with zinc phosphate that is a perfect base for Rust Guard or Ruststop Primer. Provides an etched surface that improves primer bonding.
Изображение


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Електорхимична защита

Мнениеот sashot » Вто 04 мар 2008 7:52


Преди години в някакъв руски сайт ми се мерна материалче за реализиране на електрохимична антикорозионна защита на автомобил на принципа "направи си сам". По принцип електрохимичната защита се използва масово в корабите, тръбопроводите и т.н. Реализирана е и в по-новите бойлери за защита на водосъдържателите.
Рашън пийпъла го беше направил с парче месинг май и подаване на нисък потенциал 1-2 волта, и постоянен ток от няколко милиампера. При автомобилите с поцинковано купе цветният метал трябва да се избере с подходящ електрохимичен потенциал не само спрямо желязото но и спрямо цинка. Мисля, че магнезият е подходящ, така че парче от "пръчката" за анодна защита на бойлер е подходяща.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Вто 04 мар 2008 9:36


Учихме я навремето тая електро-химична корозия ама кой да помни. Нещото което си спомням е че протича ток между два разнородни метала в електролитна среда(дори и водата се смята за електролит) и единият от двата заминава. Имаше и една редица на металите-електро-положителни и електро-отрицателни. Та при подходящ подбор на метал от редицата се получава желаният ефект, не става дума за пускане на ток. На този принцип е поцинковането. Нека накой химик да се намеси да не оплескам нещата:)
Само ще добавя, че навремето на Москвича ми свърши работа за праговете като ги напълних с грес и гъсто масло- няма изгниване. Неприятното е че лятото като се нагрее започва да избива и после полепва прах и ... така, става неприятно за гледане ама пък за Москвич...


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 04 мар 2008 16:07


Праговете ако са добре уплътнени ги пълниш с старо масло и забравяш за ръждата "отвътре". И аз имах москвич, и неговите прагове постоянно ги поддържах с по литър масло във всеки, че и в джобовете на багажника наливах, и във вратите, но понамирисва особено в жегатата. :-)

Иначе, трудна е борбата с ръждата. Специално за праговете най-важното е да гарантираш че няма отвътре да идва ръжда. И най-трудното е това. Единственото гарантирано решение е това с маслото. Другото е да са отлично уплътнени и отвътре с някакъв восъчен спрей нещо ако може.

За отвън добра работа вършат разни цинкови пасти за студено поцинковане, но трябва да е почистено до метал, и после да се покрие отгоре с нещо добро и дебело, от разните продукти за долна част на колата.
От БГ преобразувателите на ръжда единствения свестен според мен е на оргахим - в едни високи *стъклени* шишенца е, гъст и тъмен на цвят. Според мен е смес от преобразувател и нещо като безир. Има много добър ефект, но съхне бавно (с дни). Просмуква дълбоко в ръждата.
Също ако намериш миниум на прах и го смесиш с *ленен* безир - и това е класика, но и това съхне много бавно.
От грунтовете - има един хлор-каучуков, от него бях доволен на времето с москвича.
Една домашна рецепта за покритие за долната част на колата:
разтваряш болкит (късаш го на дребни парченца) в коресилин докато стане гъста течност. Добавяш лепило от сорта на Прома/Хелметекс, може да добавиш и малко блажна боя за цвят и мажеш. :-) Може направо върху метал, особено ако не си пестил лепилото. Ако отдолу вече има някакво покритие, трябва да е идеално изсъхнало, иначе кореселина го вдига.


Bobsun Passatov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bobsun Passatov » Сря 05 мар 2008 0:00


Привет на всички расатаджии. Аз с ръждата се справям така: преди зимата и след зимата лягам под пасата и проверявам за ръжди. Ако има остъргвам до здрав метал, намазвам с белгийска зинга. След като изсъхне, намазвам с "БОДИ 911" и накрая няпръсквам с декоративен черен силиконов шпрей за душаме на автомобили на същата фирма. До сега каквото съм обработил по този начин не е мръднало, а вече карам "Пассата" 5 години и съм много доволен. За мен съществува само VW Passat и нищо друго. Безаварийно пътуване и късмет.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 05 мар 2008 11:58


на мен пък като ми наизлизат на няколко местенца ръждичка, карам колата на бояджия той си ги обработво и боядисва след това. Това го правя преди зимата например септимври месец някъде :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта