Кажете някакъв начин да забавя максимално пробива на ръждата на
Пасат 92г. Предварително ви благодаря!



Локализация на ръжда
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ха
bobcho написа:Третираш с преобразувател за ръжда и после грунд, Боди, каквото ти душа иска.Къде са се появили тез ръжди по колата?
абе смених си праговете и майстора не ги китосал. изби от тях.
А отделно имам тук-там, язвички!
ifidik написа:ръжда и жена тръгне ли спиране няма
бе незнам дали е така ,аз намацах моя стар аквариум с това навсякъде където има язва
WURTH METAL PREP SPRAY...A non-corrosive rust remover and pre-primer pump spray. Removes rust, etches the metal and coats with zinc phosphate that is a perfect base for Rust Guard or Ruststop Primer. Provides an etched surface that improves primer bonding.

-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Електорхимична защита
Преди години в някакъв руски сайт ми се мерна материалче за реализиране на електрохимична антикорозионна защита на автомобил на принципа "направи си сам". По принцип електрохимичната защита се използва масово в корабите, тръбопроводите и т.н. Реализирана е и в по-новите бойлери за защита на водосъдържателите.
Рашън пийпъла го беше направил с парче месинг май и подаване на нисък потенциал 1-2 волта, и постоянен ток от няколко милиампера. При автомобилите с поцинковано купе цветният метал трябва да се избере с подходящ електрохимичен потенциал не само спрямо желязото но и спрямо цинка. Мисля, че магнезият е подходящ, така че парче от "пръчката" за анодна защита на бойлер е подходяща.
Рашън пийпъла го беше направил с парче месинг май и подаване на нисък потенциал 1-2 волта, и постоянен ток от няколко милиампера. При автомобилите с поцинковано купе цветният метал трябва да се избере с подходящ електрохимичен потенциал не само спрямо желязото но и спрямо цинка. Мисля, че магнезият е подходящ, така че парче от "пръчката" за анодна защита на бойлер е подходяща.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Учихме я навремето тая електро-химична корозия ама кой да помни. Нещото което си спомням е че протича ток между два разнородни метала в електролитна среда(дори и водата се смята за електролит) и единият от двата заминава. Имаше и една редица на металите-електро-положителни и електро-отрицателни. Та при подходящ подбор на метал от редицата се получава желаният ефект, не става дума за пускане на ток. На този принцип е поцинковането. Нека накой химик да се намеси да не оплескам нещата:)
Само ще добавя, че навремето на Москвича ми свърши работа за праговете като ги напълних с грес и гъсто масло- няма изгниване. Неприятното е че лятото като се нагрее започва да избива и после полепва прах и ... така, става неприятно за гледане ама пък за Москвич...
Само ще добавя, че навремето на Москвича ми свърши работа за праговете като ги напълних с грес и гъсто масло- няма изгниване. Неприятното е че лятото като се нагрее започва да избива и после полепва прах и ... така, става неприятно за гледане ама пък за Москвич...
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Праговете ако са добре уплътнени ги пълниш с старо масло и забравяш за ръждата "отвътре". И аз имах москвич, и неговите прагове постоянно ги поддържах с по литър масло във всеки, че и в джобовете на багажника наливах, и във вратите, но понамирисва особено в жегатата.
Иначе, трудна е борбата с ръждата. Специално за праговете най-важното е да гарантираш че няма отвътре да идва ръжда. И най-трудното е това. Единственото гарантирано решение е това с маслото. Другото е да са отлично уплътнени и отвътре с някакъв восъчен спрей нещо ако може.
За отвън добра работа вършат разни цинкови пасти за студено поцинковане, но трябва да е почистено до метал, и после да се покрие отгоре с нещо добро и дебело, от разните продукти за долна част на колата.
От БГ преобразувателите на ръжда единствения свестен според мен е на оргахим - в едни високи *стъклени* шишенца е, гъст и тъмен на цвят. Според мен е смес от преобразувател и нещо като безир. Има много добър ефект, но съхне бавно (с дни). Просмуква дълбоко в ръждата.
Също ако намериш миниум на прах и го смесиш с *ленен* безир - и това е класика, но и това съхне много бавно.
От грунтовете - има един хлор-каучуков, от него бях доволен на времето с москвича.
Една домашна рецепта за покритие за долната част на колата:
разтваряш болкит (късаш го на дребни парченца) в коресилин докато стане гъста течност. Добавяш лепило от сорта на Прома/Хелметекс, може да добавиш и малко блажна боя за цвят и мажеш.
Може направо върху метал, особено ако не си пестил лепилото. Ако отдолу вече има някакво покритие, трябва да е идеално изсъхнало, иначе кореселина го вдига.

Иначе, трудна е борбата с ръждата. Специално за праговете най-важното е да гарантираш че няма отвътре да идва ръжда. И най-трудното е това. Единственото гарантирано решение е това с маслото. Другото е да са отлично уплътнени и отвътре с някакъв восъчен спрей нещо ако може.
За отвън добра работа вършат разни цинкови пасти за студено поцинковане, но трябва да е почистено до метал, и после да се покрие отгоре с нещо добро и дебело, от разните продукти за долна част на колата.
От БГ преобразувателите на ръжда единствения свестен според мен е на оргахим - в едни високи *стъклени* шишенца е, гъст и тъмен на цвят. Според мен е смес от преобразувател и нещо като безир. Има много добър ефект, но съхне бавно (с дни). Просмуква дълбоко в ръждата.
Също ако намериш миниум на прах и го смесиш с *ленен* безир - и това е класика, но и това съхне много бавно.
От грунтовете - има един хлор-каучуков, от него бях доволен на времето с москвича.
Една домашна рецепта за покритие за долната част на колата:
разтваряш болкит (късаш го на дребни парченца) в коресилин докато стане гъста течност. Добавяш лепило от сорта на Прома/Хелметекс, може да добавиш и малко блажна боя за цвят и мажеш.

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Привет на всички расатаджии. Аз с ръждата се справям така: преди зимата и след зимата лягам под пасата и проверявам за ръжди. Ако има остъргвам до здрав метал, намазвам с белгийска зинга. След като изсъхне, намазвам с "БОДИ 911" и накрая няпръсквам с декоративен черен силиконов шпрей за душаме на автомобили на същата фирма. До сега каквото съм обработил по този начин не е мръднало, а вече карам "Пассата" 5 години и съм много доволен. За мен съществува само VW Passat и нищо друго. Безаварийно пътуване и късмет.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта