Спирачен апарат В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Спирачен апарат В5

Мнениеот trohata » Вто 04 мар 2008 14:15


Здравейте на всички
Имам един въпрос вчера нямаше ккакво да правя и реших да си сменя предните накладки на Пасата но уви нацелих Греда !!!
Когато махнах джантата се оказа ,че двата болта които държат двете отделни части на спирачният апарат са скрити в идни гумени предпазители с Тапи накрая !!!!
Хубаво махнах тапите но нищо не се вижда на пипане не изглежда да е стандартен болт ?
Ако някой е правил тази процедура нека сподели какъв инструмент е използвал.
Мисля си дали не е с шестограм ?
Снимах го по късно ще сложа и снимки за повече яснота .
:?




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 04 мар 2008 14:21


Колега, слагай обратно гумичките дето си ги свалил.Болтовете които държат спирачните апарати наистина са два, но са за ключ 17 и не са точно там. Така без снимка как да ти обясня? Качи колата на канал и надникни - ще откриеш, че тези гумените капачета са между двата болта които държат спирачния апарат. Равиваш ги, дисковете падат, отваряш капачката откъдето се долива спирачна течност, махаш старите накладки, връщаш буталцата колкото можеш, слагаш новите накладки, навиваш капачката, слагаш дисковете, стягаш апаратите и газ! Скоро сменях спирачки и при мен поне, така си стана! Успех!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 04 мар 2008 14:42


Цък

Под тапичките наистина е шестограм (ако спирачките ти са от този вид),не знам кой номер са обаче. :roll:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 04 мар 2008 14:46


След като ги смениш -> натисни няколко пъти спирачката преди да тръгнеш, да не бутнеш някоя ограда :twisted:


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 04 мар 2008 14:50


trunner написа:Колега, слагай обратно гумичките дето си ги свалил.Болтовете които държат спирачните апарати наистина са два, но са за ключ 17 и не са точно там. Така без снимка как да ти обясня? Качи колата на канал и надникни - ще откриеш, че тези гумените капачета са между двата болта които държат спирачния апарат. Равиваш ги, дисковете падат, отваряш капачката откъдето се долива спирачна течност, махаш старите накладки, връщаш буталцата колкото можеш, слагаш новите накладки, навиваш капачката, слагаш дисковете, стягаш апаратите и газ! Скоро сменях спирачки и при мен поне, така си стана! Успех!


Първо мерси за съдействието .

Сега по въпроса тези 17ки даржът целият апарат ,а на линка който колегата е дал се вижда че се развива точно от там кадето аз проверявах и на снимките май се вижда че се пъха шестограм точно там кадето се махат тапите ?
Ако развия 17ките ще падне целият апарат а ако развия въпросните два скрити болта просто ще разделя апарата на две незнам кой вариант е по удачен ?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 04 мар 2008 15:07


Откачи ги от имбусите ( шестограмите ), ще ти е по-лесно да монтираш накладките и да върнеш буталцето.Аз лично и двата варианта съм ги пробал и няма проблем.
Ако нямаш такъм шестограм отвии 17-ките.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 04 мар 2008 15:24


Нямам шестограм и май ще играя през 17-ките !

Мерси момчета . :077:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 04 мар 2008 18:35


На мен ли4но ми беше по-лесно със 17-ките, защото всичко си "пада" и се работи лесно и удобно, но това е относително за всеки! А и така апарата също се разделя на две. Пиши кво си направил!


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Чет 06 мар 2008 20:07


шестограм 8 и го вкарваш в маншоните и отвиваш за да можеш и да почистиш лостовата система на която се крепи външната част от сп апарат/често са в ужасен вид,има случаи и до помощ от стругар/не е непосилно все пак,успех :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта