Загуба на хидравлична течност

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Загуба на хидравлична течност

Мнениеот passenger » Пет 07 мар 2008 9:27


Здравейте, имам следната ситуация.
Губя хидравлична течност от свръзката между маркуча и казанчето в което се сипва течността. Просто преди няколко дни видях че силно е намаляла, затегнах добре скобота и почистих. Днес проверявам - омаслено е, а нивото отново е паднало.
Не зная ако натегна скобата до безобразие дали няма да прецакам маркуча (ако вече не е).
Как да постъпя обаче, в смисъл че като че ли има няколко варианта:
- Това което ми хрумна на първо четене е да разкача маркуча, да му отрежа края примерно 5 см и пак да го нядяна. В случая как да запазя течността и опасно ли постъпването на въздух ?
- Смяна на маркуча, който е дълъг поне метър. Ако е така, някой може ли да каже примерна цена и дали сам да се моря или е работа за сервиз ?
- Предполагам че едва ли самото казанче нещо се е прецакало, но все пак не изключвам тази възможност.

Предварително благодаря.




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 07 мар 2008 10:01


пробваи с рязане на маркуча,на баща ми на буса стана,но смени и скобата и стягаи "ЯКО"


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 07 мар 2008 10:15


Рязане бих предложил и аз. В краищата маркучите се нацепват с годините и от там почва да сълзи.
Течността я събери в едно бурканче ;) Подложи отдолу просто там да изтича. Под 750мЛ е количеството.
Провери и варианта откъртен щуцер.
Всъщност за течността - защо просто не я смениш ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 07 мар 2008 11:08


дам,я кажете като се източи течноста от казанчето(веднага преди маркуча) после как се налива ?

много ми е интересно дали няма да прецакам нещо ако направя сам процедурата в домашни условия.Някой ако каже точно как процедирам ,много ще се радвам :lol:


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Пет 07 мар 2008 11:48


[quote="radotom"]Рязане бих предложил и аз. В краищата маркучите се нацепват с годините и от там почва да сълзи.
Течността я събери в едно бурканче ;) Подложи отдолу просто там да изтича. Под 750мЛ е количеството.
Провери и варианта откъртен щуцер. :да: Смени и скобата за стягане ,а ако сменяш маркуча някъде около 4-5 лв е метъра.Няма какво да се прецаква mhihi


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Пет 07 мар 2008 12:37


Може да се отреже без да се сваля маркуча, местиш скобата и по-малко режеш внимателно. около сантимертър е достатъчно. Преди това разкачи казанчето и го вдигни нагоре.
(на моята става така) :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 07 мар 2008 13:23


LILO&STICH написа:дам,я кажете като се източи течноста от казанчето(веднага преди маркуча) после как се налива ?

много ми е интересно дали няма да прецакам нещо ако направя сам процедурата в домашни условия.Някой ако каже точно как процедирам ,много ще се радвам :lol:

В какъв смисъл да прецакаш? Мисля, че няма никакъв шанс да прецакаш каквото и да било.
Аз си я смених цялата:
radotom написа:
juve написа:А източването на страта хидравлична течност...

Разкачих долния маркуч (от помпата), изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото, де...


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пет 07 мар 2008 20:50


ок, варината с рязането ми се вижда най-безобиден и като че ли време и енерго спестяващ - така че първо с него ще се заема.
Мисълта ми беше като откача маркуча от казанчето в него ще влезе въздух, а после като го закача и налея наново ще се получи въздушен мехур. Та той (въздуха) опасен ли е за помпата или въздуха ще си "избълбука" нагоре.

А как всъщност се сменя цялата течност ?


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Пет 07 мар 2008 22:34


--------------------------------------------------------------------------------

при наште коли хидравличното масло е минерално и зелено на цвят,по танкана е да се купиот сервиза на Шкода в Надежда/околовръсното/та значи в източете изцяло старата хидравлична течност като накрая давате пълен ляв и после пълен десен,отвивате 1 от главните маркучи от помпата и,,,,,,,в легенчето,ако не стане отивате на план Б-сменяте самата хидравлична помпа заб/след като източите завивате щтуц на помпата,палите колата и някои помощник сипва течноста в казанчето а дривера върти постоянно ля десен и така,продават се в туби по 1 лит успех
ако сменяш маркучетовзеи масло устоичиво и истински скоби :shock



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта