Здравейте, имам следната ситуация.
Губя хидравлична течност от свръзката между маркуча и казанчето в което се сипва течността. Просто преди няколко дни видях че силно е намаляла, затегнах добре скобота и почистих. Днес проверявам - омаслено е, а нивото отново е паднало.
Не зная ако натегна скобата до безобразие дали няма да прецакам маркуча (ако вече не е).
Как да постъпя обаче, в смисъл че като че ли има няколко варианта:
- Това което ми хрумна на първо четене е да разкача маркуча, да му отрежа края примерно 5 см и пак да го нядяна. В случая как да запазя течността и опасно ли постъпването на въздух ?
- Смяна на маркуча, който е дълъг поне метър. Ако е така, някой може ли да каже примерна цена и дали сам да се моря или е работа за сервиз ?
- Предполагам че едва ли самото казанче нещо се е прецакало, но все пак не изключвам тази възможност.
Предварително благодаря.



Загуба на хидравлична течност
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- angel71
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
[quote="radotom"]Рязане бих предложил и аз. В краищата маркучите се нацепват с годините и от там почва да сълзи.
Течността я събери в едно бурканче
Подложи отдолу просто там да изтича. Под 750мЛ е количеството.
Провери и варианта откъртен щуцер.
Смени и скобата за стягане ,а ако сменяш маркуча някъде около 4-5 лв е метъра.Няма какво да се прецаква 
Течността я събери в едно бурканче

Провери и варианта откъртен щуцер.


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
LILO&STICH написа:дам,я кажете като се източи течноста от казанчето(веднага преди маркуча) после как се налива ?
много ми е интересно дали няма да прецакам нещо ако направя сам процедурата в домашни условия.Някой ако каже точно как процедирам ,много ще се радвам
В какъв смисъл да прецакаш? Мисля, че няма никакъв шанс да прецакаш каквото и да било.
Аз си я смених цялата:
radotom написа:juve написа:А източването на страта хидравлична течност...
Разкачих долния маркуч (от помпата), изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото, де...
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
ок, варината с рязането ми се вижда най-безобиден и като че ли време и енерго спестяващ - така че първо с него ще се заема.
Мисълта ми беше като откача маркуча от казанчето в него ще влезе въздух, а после като го закача и налея наново ще се получи въздушен мехур. Та той (въздуха) опасен ли е за помпата или въздуха ще си "избълбука" нагоре.
А как всъщност се сменя цялата течност ?
Мисълта ми беше като откача маркуча от казанчето в него ще влезе въздух, а после като го закача и налея наново ще се получи въздушен мехур. Та той (въздуха) опасен ли е за помпата или въздуха ще си "избълбука" нагоре.
А как всъщност се сменя цялата течност ?
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
--------------------------------------------------------------------------------
при наште коли хидравличното масло е минерално и зелено на цвят,по танкана е да се купиот сервиза на Шкода в Надежда/околовръсното/та значи в източете изцяло старата хидравлична течност като накрая давате пълен ляв и после пълен десен,отвивате 1 от главните маркучи от помпата и,,,,,,,в легенчето,ако не стане отивате на план Б-сменяте самата хидравлична помпа заб/след като източите завивате щтуц на помпата,палите колата и някои помощник сипва течноста в казанчето а дривера върти постоянно ля десен и така,продават се в туби по 1 лит успех
ако сменяш маркучетовзеи масло устоичиво и истински скоби
при наште коли хидравличното масло е минерално и зелено на цвят,по танкана е да се купиот сервиза на Шкода в Надежда/околовръсното/та значи в източете изцяло старата хидравлична течност като накрая давате пълен ляв и после пълен десен,отвивате 1 от главните маркучи от помпата и,,,,,,,в легенчето,ако не стане отивате на план Б-сменяте самата хидравлична помпа заб/след като източите завивате щтуц на помпата,палите колата и някои помощник сипва течноста в казанчето а дривера върти постоянно ля десен и така,продават се в туби по 1 лит успех
ако сменяш маркучетовзеи масло устоичиво и истински скоби

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 55 госта