Passat B5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
- sp3n5
- Мнения: 51
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 21:47
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: BXE 2008
- Местоположение: UK
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Колега , много добре разсъждажаш , чакам те да ги монтираш за да кажеш какъв е ефекта и кой е най-удачния вариянт.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Твоите са идеални не ги пипай.
Айде преборих ги тия ламби Трябва да си тъп и упорит
Колега понеже ти е интересно- значи с кристалните - червени диоди и с широко-ъгълните, стана почти еднакво ярко с лек превес на широките по отношение на по светла 0. При червения диод беше по наситен цвета.
Резистора е 500 ома ама леко понагрява на около 60-70 градуса щото е на границата. Трябва 1/2 вата. Много харчат.
Не трябва да се поят с включен поялник - един ми изгоря. Но аз не мога и ги поя с включен. Съпротивлението да не е на кристала, но аз го сложих на кристала-това е отрицателният порт, по удобно ми беше , абе всичко наопаке направих !
Диодите трябва задължително да слизат до долу в леглото и леко на пред закривени !!!
При тестването в колата- и двата символа светят еднакво и са по силни от страничните с крушки. При намаляне от таблото, те са пак по силни и когато се намали до край се виждат по добре
Надвих го, мамка му и .......
Колега при тебе ако искаш да подобриш наситеноста на цвета - сложи зелени с големи миликандели ! Но ако питаш мене -не ги пипай !
Айде преборих ги тия ламби Трябва да си тъп и упорит
Колега понеже ти е интересно- значи с кристалните - червени диоди и с широко-ъгълните, стана почти еднакво ярко с лек превес на широките по отношение на по светла 0. При червения диод беше по наситен цвета.
Резистора е 500 ома ама леко понагрява на около 60-70 градуса щото е на границата. Трябва 1/2 вата. Много харчат.
Не трябва да се поят с включен поялник - един ми изгоря. Но аз не мога и ги поя с включен. Съпротивлението да не е на кристала, но аз го сложих на кристала-това е отрицателният порт, по удобно ми беше , абе всичко наопаке направих !
Диодите трябва задължително да слизат до долу в леглото и леко на пред закривени !!!
При тестването в колата- и двата символа светят еднакво и са по силни от страничните с крушки. При намаляне от таблото, те са пак по силни и когато се намали до край се виждат по добре
Надвих го, мамка му и .......
Колега при тебе ако искаш да подобриш наситеноста на цвета - сложи зелени с големи миликандели ! Но ако питаш мене -не ги пипай !
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Днес взех нови крушки,същите като старите,вече са запоени в цоклите...Утре монтирам въздуховодите и ще снимам вечерта.
- sp3n5
- Мнения: 51
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 21:47
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: BXE 2008
- Местоположение: UK
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Супер колега , от къде купи крушките и колко пари са ? Чакаме за снимки
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Крушките ги взех от "Автоспринт",във Викиват също трябва да има,но беше затворено по празниците... .Струват 1,40 лв/бр. 12В;1,25 Вата.Снимки вече утре.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Брей а казвате че в София било скъпо. В магазина на Поп Богомил- На Лъвов мост са по 50 стинки тия ламбета, а диодите ги взех от един магазин на женския пазар и са по 70 стинки за брой. И то магазина е само за свето-диоди.
Колега от Пловдив си ?
Явно зависи за кво става въпрос.
Колега от Пловдив си ?
Явно зависи за кво става въпрос.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Дам,Майна Таун
Вече всичко свети,но за съжеление не се вижда добре на снимките...
Вече всичко свети,но за съжеление не се вижда добре на снимките...
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Трябва да продължа темата за колелцето което затваря духалката , при мен бяха счупени на лявата дихалка и лявото на средната ,на мястото на счупения чоп пробивам отвор със свредло 3мм
там навивам болтче 3мм и една шайба ,никакви лепила ,нитове както е показано в руския форум:)
ето го събрано как изглежда
направо ми заспа ,още повече това няма начин да се счупи давам 15г гаранция :)
там навивам болтче 3мм и една шайба ,никакви лепила ,нитове както е показано в руския форум:)
ето го събрано как изглежда
направо ми заспа ,още повече това няма начин да се счупи давам 15г гаранция :)
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
От старост или от зор са били счупени ?
Добро решение- и аз обичам да ги лекувам нещата с някоя дупка и болтче !
За сега не ми се изяснява какво точно е счупено и къде си го завил, но ако трябва да го правя и аз ще разбера.
Добро решение- и аз обичам да ги лекувам нещата с някоя дупка и болтче !
За сега не ми се изяснява какво точно е счупено и къде си го завил, но ако трябва да го правя и аз ще разбера.
- zdrash
- Мнения: 643
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Audi A6 4F AQ
- Двигател: ASB
- Местоположение: RED village
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Преди година си купих "оригинална" крушка комплект с цокъла от магазина на ФВ на околовръстното до Овча купел.
11 кинта викам си ма ще свети колкото другите - 15 години. Да обаче вчера изгоря след има няма година, а старите - 15 годишните си светят още.
Запоих си крушка купена от ОМВ(като се има в пред вид, че са супер скъпари 2 крушки комплект -4.60лв.)
На тези от ФВ на китайските им боклуци надценката е има няма 1000% да са живи и здрави -така се печелят фенове.
Успех на всички !
11 кинта викам си ма ще свети колкото другите - 15 години. Да обаче вчера изгоря след има няма година, а старите - 15 годишните си светят още.
Запоих си крушка купена от ОМВ(като се има в пред вид, че са супер скъпари 2 крушки комплект -4.60лв.)
На тези от ФВ на китайските им боклуци надценката е има няма 1000% да са живи и здрави -така се печелят фенове.
Успех на всички !
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Здравейте.
Някой може ли да качи снимка на въздуховод от обратната страна -да се вижда как е реализирано осветленеито.
Някой може ли да качи снимка на въздуховод от обратната страна -да се вижда как е реализирано осветленеито.
Последна промяна от kris11 на Пет 31 яну 2014 16:53, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
благодаря .
При мен няма да стане .Ще мислим друг начин.
@kossis"Не трябва да се поят с включен поялник " Ади сега пък
Работи се с поялник 12 или 24В и заземена човка.На св.диоди с изводи използвай тънка пинсета за отвеждане на топлината.Хващаш с пинсетата извода на св.диода веднага след корпуса.
При мен няма да стане .Ще мислим друг начин.
@kossis"Не трябва да се поят с включен поялник " Ади сега пък
Работи се с поялник 12 или 24В и заземена човка.На св.диоди с изводи използвай тънка пинсета за отвеждане на топлината.Хващаш с пинсетата извода на св.диода веднага след корпуса.
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
Виж, Аз моите две централни духалки ги смених и светят Диодно вече близо годин.
Имам два поялника на 220 В/60 вата - и двата са за интегрални схеми- с микротемпове и много добро електронно регулиране на температурата. Първият е професионален, вторият е Китайски и има замасяващ извод,-точно за това е предвиден той. Но по това време още не беше закупен този поялник.
И на 12 волта пак може да го изгориш, защото проблема е статичното електричество което се генерира и е хиляди волти ! Та този заземяващ извод ги отвежда тия статики.
А имам и 100 ватов и индукционен на 70 вата.
====
Нали не смяташ че ги държа с ръце диодите докато ги загрявам-имам и малко менгеме, което ми е доста полезно при захващането на платките и тнт.
Тоя съвет дето ми го даваш не е добър, защото отдавна съм се сетил за него и съм пробвал - ефекта е че освен загряването на извода на Диода-е необходимо да загрееш и площта на пинцетите- ефекта е че прегряваш елемента -защото той е с медни/алуминиеви изводи и провежда в пъти по добре от желязото на пинцетата !
Та просто трябва да си бърз и да ползваш-добри почистващи компоненти, добър поялник, калайдисана чиста човка, елемента да е зачистен механично със скалпел и тнт. Калайдисваш го хванат на менгемето и го поиш !
Всъщност на първият ми поялник в самият контакт има някакви филтри- мъжкото му шуко е цилиндрично -много голямо а излиза тънък кабел-сигурно те чрез замасяващият извод на шукото премахват статичните електричества.
Имам два поялника на 220 В/60 вата - и двата са за интегрални схеми- с микротемпове и много добро електронно регулиране на температурата. Първият е професионален, вторият е Китайски и има замасяващ извод,-точно за това е предвиден той. Но по това време още не беше закупен този поялник.
И на 12 волта пак може да го изгориш, защото проблема е статичното електричество което се генерира и е хиляди волти ! Та този заземяващ извод ги отвежда тия статики.
А имам и 100 ватов и индукционен на 70 вата.
====
Нали не смяташ че ги държа с ръце диодите докато ги загрявам-имам и малко менгеме, което ми е доста полезно при захващането на платките и тнт.
Тоя съвет дето ми го даваш не е добър, защото отдавна съм се сетил за него и съм пробвал - ефекта е че освен загряването на извода на Диода-е необходимо да загрееш и площта на пинцетите- ефекта е че прегряваш елемента -защото той е с медни/алуминиеви изводи и провежда в пъти по добре от желязото на пинцетата !
Та просто трябва да си бърз и да ползваш-добри почистващи компоненти, добър поялник, калайдисана чиста човка, елемента да е зачистен механично със скалпел и тнт. Калайдисваш го хванат на менгемето и го поиш !
Всъщност на първият ми поялник в самият контакт има някакви филтри- мъжкото му шуко е цилиндрично -много голямо а излиза тънък кабел-сигурно те чрез замасяващият извод на шукото премахват статичните електричества.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Б5 смяна светлини до въздуховодите - как ?
тия ги отпиши за интегрални схеми :"Имам два поялника на 220 В/60 вата - и двата са за интегрални схеми-", както и 70,100 Вт.
Макс 30-40Вт и не на 220 В. Има Велерче 24В/#0Вт от 1985 г = що ли не съм изгорил нито 1 инт.схема или светодиод или друг елемент досега . Е преди 1 месец взе,че изгоря нагревателя /имах резервен смених го.Надявам се да изкара още 20г /човки имам резервни поне 15 .За още по-финни работи имам 12в/8Вт поялниче с човка игла/ с него преди 3 месеца презапоявах СМД резистори на юлед лампа с 24 св диода./За съжаление вече ще ми трябва стойка с лупа
Забрави да работиш с споялник на 220В по електроника.
Велерчето въпреки,че има извод за заземяване и имам и гривна никога не съм използвал заземяване.
Макс 30-40Вт и не на 220 В. Има Велерче 24В/#0Вт от 1985 г = що ли не съм изгорил нито 1 инт.схема или светодиод или друг елемент досега . Е преди 1 месец взе,че изгоря нагревателя /имах резервен смених го.Надявам се да изкара още 20г /човки имам резервни поне 15 .За още по-финни работи имам 12в/8Вт поялниче с човка игла/ с него преди 3 месеца презапоявах СМД резистори на юлед лампа с 24 св диода./За съжаление вече ще ми трябва стойка с лупа
Забрави да работиш с споялник на 220В по електроника.
Велерчето въпреки,че има извод за заземяване и имам и гривна никога не съм използвал заземяване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта