Избор на кола

Техническа и сервизна информация за Passat
gigaset
Мнения: 42
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Избор на кола

Мнениеот gigaset » Вто 05 фев 2008 22:56


Колеги здравейте,
предстои ми пътуване до Германия за закупуване на кола само че тук е проблема че се колебая между Passat B5 1.8 или BMW E46 320D
Даите някои съвет интересува ме подръжката,цените на частите детските болести.
до колкото знам предниците не са много здрави поне така съм чувал
Дилемата е голяма всичко клони към БМВ но не съм много запознат с пасата.Тъй като нямам много време да попрочета обстоино за това пускам тази тема за да се обобщят всички въпроси




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 06 фев 2008 0:18


Интересно защо Пасата е бензинов а бавареца дизелов -така стават много различни за сравнение !


gigaset
Мнения: 42
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gigaset » Сря 06 фев 2008 9:27


ами защото ако взимам пасат ще е с метан,а в Германия пък дизеловите коли са по евтини и също така относно бмв ако е дизел няма да има алтернативи като газ/метан.
Знам как се държат двете коли,но като чели като цяло подръжка,консумативи и тн на бмв-то маи е по рентабилно,но все пак за това реших да се допитам до вас :?:


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Сря 06 фев 2008 10:24


Колега да ти кажа 320д ще върви много повече от 1.8 на метан. Много трудно ще изпреварваш на дълъг път :) .Просто няма база за сравнение. Както казват колегите по-добре е да се сравняват само дизелови или само бензинови варианти.Виж 1.9тди на Пасат е друга работа. Като цяло аз бих заложил на Пасата, само да не е 1.8 а поне да е 1.8Т-този двигател го дават, че е най-добрия от бензиновите. Пасата е по-широк и има по-ефтина поддръжка от 320д. Иначе бмв-то с този двигател върви хубаво и харчи малко, плюс това двигателя му е комън рейл(а тази технология се оказа, че се налага при всички производители и всички нови мотори, дори и на VW,AUDI са вече такива) и създава по-малко ядове от тди-то на Пасата и работи по-тихо. За окачването какво да ти кажа, по-нашите пътища всичко се чупи. Аз лично немога да се прежаля с теснотиата на 3-та серия, но ако не те притеснява си го вземи него.


niki_passatb3
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki_passatb3 » Пон 18 фев 2008 18:54


Vzemi si po dobre bmw dizel otkolkoto da si na metan :?


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Пон 18 фев 2008 20:23


Здравейте!
Аз пък съм си харесал един пасат В5 1,9TDI 110 к.с. 98 год. с всички екстри ( климатроник, 4 airbag, 5 лети джанти, кожен салон+плюш, махагон, борд комп, ABS, ел огл, стъкла, шибидах, оригинално аудио, комби) без забележки за сега. Не знам дали е от значение,че I-то ( от TDI) е червено! Цената е 10 500 лв с регистрация и платен данък! Какво можете да ме посъветвате да огледам преди да го купя и евентуално коментар по цената! Да кажа, че не съм бил притежател на Фолцваген и ще съм благодарен на всяка информация! Предварително ви благодаря!!!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 18 фев 2008 22:08


Хмм.Тук прочетох някои доста неверни твърдения затова не се стърпях да се обадя.Първо колега това 1,8 на Пасат ли ще е,на А4 ли,на Г4 ли,тъй като предполагам говориш за 125к.с. версията е най-куция кон от гамата на VW от тези години.Не стига че харчи по 15-16 градско ами и не ще да върви затова че направо се откажи от идеята.Виж 1,8Т е друга работа,хем по-малко харчи хем на коне и вървене е далеч по-добре.
А за 320d е голяма заблудата че щом е E46 вече е комънрейл,да ама не.До втората половина на 2001г. Е46 320d си е с директно впръскване,нищо общо с комънрейла не се бъркайте колеги от само едното D след цифрите.Комънрейла се появява след фейслифта,като даже някои от версиите с обърнатите нагоре мигачи са дизел с директно връскване а не обща шина.Затова че трябва добре да се гледа двигателя.А обществена тайна е че 320d 136к.с. е най-болното баварче за съжаление на марката.Виж 150 коня комънрейла е много по издържания и надежден двигател.Градско повече от 9-11/100 със сигурност няма да ти гори.Колата доста добре се държи,пъргава е,но както единия колега по-горе каза си е малко тесничка особено за пасажерите отзад.
Лично мое мнение че BMW-то е по-красиво от Пасатора,по-добър интериор,както като материали така и за радост на окото и не на последно място--ще държи по-висока цена при препродажба.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 18 фев 2008 22:19


vencisto написа:Здравейте!
Аз пък съм си харесал един пасат В5 1,9TDI 110 к.с. 98 год. с всички екстри ( климатроник, 4 airbag, 5 лети джанти, кожен салон+плюш, махагон, борд комп, ABS, ел огл, стъкла, шибидах, оригинално аудио, комби) без забележки за сега. Не знам дали е от значение,че I-то ( от TDI) е червено! Цената е 10 500 лв с регистрация и платен данък! Какво можете да ме посъветвате да огледам преди да го купя и евентуално коментар по цената! Да кажа, че не съм бил притежател на Фолцваген и ще съм благодарен на всяка информация! Предварително ви благодаря!!!

За Б5 ABS, 2 airbag не са екстра, а стандартно оборудване. Червеното I означава че двигателят е 81 kW (110 к.с.). Гледа се всичко характерно (потърси "избор на дизелов автонобил"), осввен това - турбината (писано е много по въпроса - VAG-COM); допълнително за модела - състоянието на предното окачване. За цени нищо не мога да кажа.
Марката е ФолКСваген.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 19 фев 2008 11:05


gr_kanev написа:
vencisto написа:Здравейте!
Аз пък съм си харесал един пасат В5 1,9TDI 110 к.с. 98 год. с всички екстри ( климатроник, 4 airbag, 5 лети джанти, кожен салон+плюш, махагон, борд комп, ABS, ел огл, стъкла, шибидах, оригинално аудио, комби) без забележки за сега. Не знам дали е от значение,че I-то ( от TDI) е червено! Цената е 10 500 лв с регистрация и платен данък! Какво можете да ме посъветвате да огледам преди да го купя и евентуално коментар по цената! Да кажа, че не съм бил притежател на Фолцваген и ще съм благодарен на всяка информация! Предварително ви благодаря!!!

За Б5 ABS, 2 airbag не са екстра, а стандартно оборудване. Червеното I означава че двигателят е 81 kW (110 к.с.). Гледа се всичко характерно (потърси "избор на дизелов автонобил"), осввен това - турбината (писано е много по въпроса - VAG-COM); допълнително за модела - състоянието на предното окачване. За цени нищо не мога да кажа.
Марката е ФолКСваген.

Дам -> цената -> евтино е, сигурно километрите са му повечко. Гледаш предното окачване, мотора и турбото, все едно от трите ще има ядове, ама за тази цена може да си позволиш и да ремонтираш нещо, ако останалото е ОК 8)


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Вто 19 фев 2008 12:36


propparo написа:Хмм.Тук прочетох някои доста неверни твърдения затова не се стърпях да се обадя.Първо колега това 1,8 на Пасат ли ще е,на А4 ли,на Г4 ли,тъй като предполагам говориш за 125к.с. версията е най-куция кон от гамата на VW от тези години.Не стига че харчи по 15-16 градско ами и не ще да върви затова че направо се откажи от идеята.Виж 1,8Т е друга работа,хем по-малко харчи хем на коне и вървене е далеч по-добре.


Нека и аз да предположа колега, че говориш от личен опит и с двата двигателя(1.8/1.8Т), като правиш такива акуратни твърдения?!?
Само ше те светна, че си доста далече, ама дооооста далече от истината по отношение на разхода на тези два двигателя(говоря от лИчеН опит)!

По темата: баварката ще те радва повече като вървеж, но като поддръжка няма да те радва толкова - двигателя си е капризен и не чак толкова икономичен. Друг минус е че щом говориш за БМВ дизел с ниска цена в немско, то значи че е на бая километри=>бая ремонти. Ти трябва да си прецениш какво търсиш - повече място и комфорт или по-пъргав и по-престижен автомобил(но по-скъп за подръжка).


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 19 фев 2008 13:13


dimoboy написа:
Нека и аз да предположа колега, че говориш от личен опит и с двата двигателя(1.8/1.8Т), като правиш такива акуратни твърдения?!?
Само ше те светна, че си доста далече, ама дооооста далече от истината по отношение на разхода на тези два двигателя(говоря от лИчеН опит)!



Браво,колега,добър стил на изказване.
Да говоря от личен опит.Карал съм А4 1997г 1,8 125 к.с.--умряла работа е за мен.И да в града /Сливен ако искаш по-точно инфо,където има 4 светофара на кръст/ гореше 15-16л/100км бенц.Младичък се мисля още и кракът ми е тежичък,ноооо чак пък такъв разход от тоя куц кон.А мой познат има такова но с 1,8Т достатъчно съм се возил ,покарвал и поразпитвал за да знам че си харчи най-много 13 и то на яка ръчка.A усещането е къде по-спортно.
И да карал съм и BMW 320D, 150к.с. М-пакет втора версия,2002г,типтроник.Даже бях публикувал обява тук за продажбата му миналата година.Въпреки че беше автоматик вървенето му е за завиждане,колкото 131к.с. помпа-дюза върви ако не е барана нещо.максимална скорост с него достигана някъде около 215 по километраж и в града на яка ръчка повече от 10-11 ама със зор не е давало.И това мнение точно за комънрейл двигателите на BMW--знаеш къде.Напротив много са добри даже.


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Сря 20 фев 2008 10:01


Аз пък колега в София при много яко задръстване на моя пасат 1.8 повече от 12 не съм засичал! Така че за Сливен си нямам идея как си го постигал тоя разход. Обратното, на мойта А4(1.8Т) в същите задръствания под 15 досега не съм я свалил. Така че тия твърдения дето 1.8Т върви много, а пък харчи по-малко от 1.8 просто никой не може да ме убеди че са верни! Карал съм и 1.9 ТДИ 90/110 кс и като направя сравнение с 1.8 пак не мога да разбера как така тия мотори все ги хвалят като хубави и вървежни а пък 1.8 бил боклук?!?

А по отношение на баварката, ти сам говориш за разход 10-11 на дизелов автомобил. Това сравнено с 1.9 ТДИ ПД е направо космически разход - просто няма как да докараш такъв разход на Пасат ТДИ. Затова като твърдя че който си вземе 320Д няма да се види в икономия не мисля че съм толкова далече от истината. Със здраве!!!

П.П. Между другото ти говориш за комън рейла на БМВ(сам казваш след 2002), а човека (и аз) със сигурност говори за първите 320Д( щом ги намира на едни пари с пасат Б5 1.8 ).


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 20 фев 2008 11:15


Незнам,може да съм имал проблем с дебитомер или ламбда сонда или нещо подобно и затова тоя разход,но ме съмнява,щях да усетя по вървенето или по поведението на колата.Но си е лично мое мнение 1,8 без турбината си е добре за извън града,когато колата си е насмогнала на килограмите и тогава и разхода пада и горе долу и ускорение се получава някакво.Но за в града турбото си е с предимство--стрелка се повечко и не се изнервяш при потегляне от светофарите.
А за BMW-то разхода мисля далеч не е голям предвид задното предаване,това че е в случая беше автоматик и факта че самия автомобил те кара да го понатискаш.А и на режим ръчна смяна на скоростите разхода пада с по 2 че и повече литра,предполагам колкото на версията с ръчна скоростна кутия.А и все пак говорим за BMW,друг имидж,друго усещане,друга класа,няма какво да се лъжем.
Ако колегата иска хем дизел хем икономия,да си вземе такъв Пасатор,само да не е помпа-дюза,че ако ми щракне никнейма в търсачката има една история разказана от мен,след която лично аз доооста се разочаровах от PD-тата на VW.


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Сря 20 фев 2008 13:29


propparo написа:А и все пак говорим за BMW,друг имидж,друго усещане,друга класа,няма какво да се лъжем.
Ако колегата иска хем дизел хем икономия,да си вземе такъв Пасатор,само да не е помпа-дюза,че ако ми щракне никнейма в търсачката има една история разказана от мен,след която лично аз доооста се разочаровах от PD-тата на VW.


:да:
Та нали и аз това казвам - БМВ-то си е по-престижен автомобил, който си иска своето, а пасата си е по-народна кола.


Потребителски аватар
BuTlerOv
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BuTlerOv » Сря 19 мар 2008 15:24


Мда зимаи БМВ-то. Хем е и по-нов модел и по луксозен. Другото си е народна кола така да се каже :Д



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта