:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Нова предница и пак тропа Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нова предница и пак тропа Б3

Мнениеот dj_manekena » Нед 16 мар 2008 17:44


Здравейте колеги,
Смених цялата предница и пак ми тропа,смених и тампони на макферсоните.
Отидох при друг майстор и тои ми каза че са се разбили втулките на спирачния апарат и от там тропало, и ми каза че такива втулки не се продават ами се правят на стругар, ако е така как да дам размер на стругаря. дайте идея
И другото което е, тампоните на макферсоните са сменени както казах, обаче на ботушите под капака, между шапката на ботуша и горнището кадето се захваща макферсона има луфт 2 пръста,а доколкото знам като са нови трябва да е плътно.
Мерси предварително!!!




radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Нед 16 мар 2008 17:49


Пробвай като тропа да натиснеш леко спирачката и виж да ли ще лопа. Ако спре се ориентираи към спирачните апарати.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 16 мар 2008 18:11


Колега ако има ЛУФТ два пръста - за какво говориме.......нищо че са нови - кой знае за какво са само не и за Пасат - личен опит! На мен ми смениха нови тампони и като почна едно тропане не е за приказка..... оказа се че са ми сложили за Голф д...а и майсторите които са по ниски от тези за Пасата..... Така че провери това първо! :wink:


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Нед 16 мар 2008 18:51


[quote]доколкото знам като са нови трябва да е плътно.
Абсолютно си прав - явно "майсторите" са си "оставили" не ръцете,а направо краката


Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот picar4eto » Пон 17 мар 2008 0:39


колега обясни при каква ситуация ти тропа предницата.и аз имам пасат '92 и аз бях така,докато не почнах да бачкам в сервиз и разбрах че е от самата рейка.като влезеш в дупка ли тропа?дърпа ли ти волана по неравен път няляво или надясно?кажи кога го усещаш тва тропане?


Потребителски аватар
dj_manekena
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dj_manekena » Пон 17 мар 2008 14:48


picar4eto написа:колега обясни при каква ситуация ти тропа предницата.и аз имам пасат '92 и аз бях така,докато не почнах да бачкам в сервиз и разбрах че е от самата рейка.като влезеш в дупка ли тропа?дърпа ли ти волана по неравен път няляво или надясно?кажи кога го усещаш тва тропане?


На дупки се усеща имам чувството понякога, че волана ще ми остане в ръцете,не мога да го обясня точно


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Пон 17 мар 2008 14:51


Има вероятност да е от рейката


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот stanev11 » Пон 17 мар 2008 16:51


възможно да е и лагера на волана,който се намира при ключа.Карал съм пасат с разбит лагер и направо волана тресеше яко,а също може да е и рейката


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Сря 19 мар 2008 11:44


колеги аз имам същия проблем,смених цялото окачване,а пак тропа когато карам през неравности.само тогава иначе си е добре.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 20 мар 2008 18:16


Може да ставам банален, ама външни накрайници сменяхте ли ?
И на двете ми коли се чудех една година от кво тропа (звука е се едно чукаш на дърво :lol: ) и се оказа и на двете от външните накрайници. А на реглажите ми казваха че сичко е здраво от долу. разбира се при всеки положението е различно, но само като идея ... щото не са и скъпи .. а някой казват че от там първо тръгва да се разбива, после по тампони и т.н. ...та така.


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Съб 22 мар 2008 0:23


dj_tuhla написа:Може да ставам банален, ама външни накрайници сменяхте ли ?
И на двете ми коли се чудех една година от кво тропа (звука е се едно чукаш на дърво :lol: ) и се оказа и на двете от външните накрайници. А на реглажите ми казваха че сичко е здраво от долу. разбира се при всеки положението е различно, но само като идея ... щото не са и скъпи .. а някой казват че от там първо тръгва да се разбива, после по тампони и т.н. ...та така.

и външни накрайници и шарнири и тампони на носачите и тампони на стабилизираща щанга и амортисори и горните тампони и тропа пак.не знам вече какво остана


Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот picar4eto » Нед 23 мар 2008 21:10


наистина има вероятност да е от рейката.ако усещаш дупките във волана 99 % е рейка.


Потребителски аватар
picar4eto
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот picar4eto » Нед 23 мар 2008 21:13


100% е рейката!!!ако е хидравлична лошо.ремонтът е по скъп.ако е обикновенна на фабия излиза ремонта около 150 лв.ама имаш нова рейка.само кожуха не сменят


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Чет 27 мар 2008 13:11


picar4eto написа:100% е рейката!!!ако е хидравлична лошо.ремонтът е по скъп.ако е обикновенна на фабия излиза ремонта около 150 лв.ама имаш нова рейка.само кожуха не сменят

хидравлична е.даи акъл какво би могло да и е и горе долу колко пари ако имаш представа разбира се?


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пет 28 мар 2008 2:34


Не се притеснявай нормално е,щот имаме такива УБАВИ пътища че направооо...Аз в средата на февруари хвърлих около 700-800 лева за части и то основно по предницата.Сега сме края на март и вече се разтропа.Просто частите които се продават тук са пълен боклук,и понякога е по добре да си вземеш оригинални части втора употреба от някоя морга отколкото нови!А относно усещането във волана погледни си карето което от волана влиза в рейката.Точно там накрая откъм рейката влиза едно желязо със шлици и се натяга с един болт!На мен един майстор ми каза да си сменя накрайниците на рейката,но те си бяха здрави.Огледах се по внимателно и видях от къде е.Там се получава луфт и затова може да ти блъска във волана!При мен беше така и го прикапах с електрожена :roll: ама ако се наложи не знам как ще го вадя???Дано не се налага



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Cuter87 и 58 госта