Здравейте колеги,
Смених цялата предница и пак ми тропа,смених и тампони на макферсоните.
Отидох при друг майстор и тои ми каза че са се разбили втулките на спирачния апарат и от там тропало, и ми каза че такива втулки не се продават ами се правят на стругар, ако е така как да дам размер на стругаря. дайте идея
И другото което е, тампоните на макферсоните са сменени както казах, обаче на ботушите под капака, между шапката на ботуша и горнището кадето се захваща макферсона има луфт 2 пръста,а доколкото знам като са нови трябва да е плътно.
Мерси предварително!!!

Нова предница и пак тропа Б3
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Колега ако има ЛУФТ два пръста - за какво говориме.......нищо че са нови - кой знае за какво са само не и за Пасат - личен опит! На мен ми смениха нови тампони и като почна едно тропане не е за приказка..... оказа се че са ми сложили за Голф д...а и майсторите които са по ниски от тези за Пасата..... Така че провери това първо! 

- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
picar4eto написа:колега обясни при каква ситуация ти тропа предницата.и аз имам пасат '92 и аз бях така,докато не почнах да бачкам в сервиз и разбрах че е от самата рейка.като влезеш в дупка ли тропа?дърпа ли ти волана по неравен път няляво или надясно?кажи кога го усещаш тва тропане?
На дупки се усеща имам чувството понякога, че волана ще ми остане в ръцете,не мога да го обясня точно
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Може да ставам банален, ама външни накрайници сменяхте ли ?
И на двете ми коли се чудех една година от кво тропа (звука е се едно чукаш на дърво
) и се оказа и на двете от външните накрайници. А на реглажите ми казваха че сичко е здраво от долу. разбира се при всеки положението е различно, но само като идея ... щото не са и скъпи .. а някой казват че от там първо тръгва да се разбива, после по тампони и т.н. ...та така.
И на двете ми коли се чудех една година от кво тропа (звука е се едно чукаш на дърво

dj_tuhla написа:Може да ставам банален, ама външни накрайници сменяхте ли ?
И на двете ми коли се чудех една година от кво тропа (звука е се едно чукаш на дърво) и се оказа и на двете от външните накрайници. А на реглажите ми казваха че сичко е здраво от долу. разбира се при всеки положението е различно, но само като идея ... щото не са и скъпи .. а някой казват че от там първо тръгва да се разбива, после по тампони и т.н. ...та така.
и външни накрайници и шарнири и тампони на носачите и тампони на стабилизираща щанга и амортисори и горните тампони и тропа пак.не знам вече какво остана
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Не се притеснявай нормално е,щот имаме такива УБАВИ пътища че направооо...Аз в средата на февруари хвърлих около 700-800 лева за части и то основно по предницата.Сега сме края на март и вече се разтропа.Просто частите които се продават тук са пълен боклук,и понякога е по добре да си вземеш оригинални части втора употреба от някоя морга отколкото нови!А относно усещането във волана погледни си карето което от волана влиза в рейката.Точно там накрая откъм рейката влиза едно желязо със шлици и се натяга с един болт!На мен един майстор ми каза да си сменя накрайниците на рейката,но те си бяха здрави.Огледах се по внимателно и видях от къде е.Там се получава луфт и затова може да ти блъска във волана!При мен беше така и го прикапах с електрожена
ама ако се наложи не знам как ще го вадя???Дано не се налага

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuter87 и 58 госта